Skocz do zawartości

se 5 1/4 dbsport&scale


pacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

powstał karabin na skrzydełko.

 

20131207_164252.jpg

 

20131207_164305.jpg

 

20131207_164334.jpg

 

20131207_164900.jpg

 

karabinek zrobiony jest z zestawu kit Micka Reevesa

 

centropłat obity blachą i zacząłem robić szynę do mocowania, tzn robię już drugą, pierwsza nie do końca mi se podobała.

 

żeby zakończyć temat karabinu na skrzydle muszę zrobić lunetkę celownika, bo szyna łączy się z mocowaniem lunetki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś tam podłubałem i podstawa prawie gotowa.

 

20131214_111003.jpg

 

20131214_111011.jpg

Super -poobijaj go trochę .Mam pytanie odnośnie sklepu Micka Reevesa -jak długo czekałeś na przesyłkę -mam u Niego zamówionych kilka drobiazgów, dwa tygodnie wstecz transakcja doszła do skutku ,do dziś niczego dostałem.Nie chcę na razie pisać do sklepu -być może takie mają "angielskie -tempo". Pozdrawiam Adam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym poobijaniem to mam mały problem, wychodzi brak doświadczenia z modelami redukcyjnymi, a w okolicy nie znam nikogo kto by mi poradził jak fachowo zrobić postarzenie i ślady eksploatacyjne.

 

Wybrałeś przesyłkę pocztą czy kurierem, mnie Mick ostrzegał że z pocztą może być problem, bo zaczyna się szczyt przedświąteczny, więc wybrałem UPS i przesyłka od nadania była u mnie po 4 dniach. To chyba moje 4 zakupy u Micka i nigdy nie miałem najmniejszych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wybrałem standard -czyli przesyłka pocztowa-więc najwyżej poczekam.Z tymi śladami eksploatacji nic straconego trochę farbki akrylowej kolor aluminium ,zanurzyć najprościej szpilką do szaszłyków lub wykałaczką -poczekać aż ścieknie a nawet przyschnie i delikatnie po krawędzi w wybranych miejscach musnąć - byle nie za mocno w razie draki można zetrzeć szmatką i po bólu.Drogą prób i błędów można uzyskać fajny efekt.

 

Niestety wybrałem standard -czyli przesyłka pocztowa-więc najwyżej poczekam.Z tymi śladami eksploatacji nic straconego trochę farbki akrylowej kolor aluminium ,zanurzyć najprościej szpilką do szaszłyków lub wykałaczką -poczekać aż ścieknie a nawet przyschnie i delikatnie po krawędzi w wybranych miejscach musnąć - byle nie za mocno w razie draki można zetrzeć szmatką i po bólu.Drogą prób i błędów można uzyskać fajny efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

trochę utknąłem z robotą,

 

ale była już próba odpalenia lasera w kadłubie, dla mnie rewelacja, wibracje w porównaniu z 1 cylindrem prawie niewyczuwalne. zastanawiam się tylko czy nie uwolnić wydechu :) , mam elastyczne przewody wydechowe, ale wtedy ekolodzy mnie zlinczują.

 

20140119_202718.jpg

dolna osłona kadłuba

 

a tak się prezentuje laserek od spodu, chyba zamówię z HK moduł startowy to odpadnie mi problem podłączania żarzenia20140119_202731.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

udało mi się upchnąć zbiornik i moduł żarzenia. 

 

20140712_142916.jpg

 

zastanawiam się czy zastosować tłumiki od kompletu, czy zrobić wolny wydech ?

 

moduł żarzenia kupiłem w hobbykingu, na razie spisuje się znakomicie.

 

20140712_142928.jpg

 

za jakiś czas wrzucę filmik z pyrkającym silnikiem  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłumiki fabryczne jak najbardziej pasują wystarczy założyć tylko silikonowe przedłużki żeby wyprowadzić je na zewnątrz pod kadłub, a moje kombinację spowodowane są raczej wrażeniami akustycznymi, na krótkich elastycznych końcówkach dźwięk jest najbardziej soczysty, a ten sinik nie wymaga ciśnienia z tłumika, tak więc nie ma żadnej komplikacji.

 

obiecany film, trochę surowy ale nie chciało mi się go obrabiać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę utknąłem z robotą,

 

ale była już próba odpalenia lasera w kadłubie, dla mnie rewelacja, wibracje w porównaniu z 1 cylindrem prawie niewyczuwalne. zastanawiam się tylko czy nie uwolnić wydechu :), mam elastyczne przewody wydechowe, ale wtedy ekolodzy mnie zlinczują.

 

20140119_202718.jpg

dolna osłona kadłuba

 

a tak się prezentuje laserek od spodu, chyba zamówię z HK moduł startowy to odpadnie mi problem podłączania żarzenia20140119_202731.jpg

Nie zlinczują, nie zlinczują, nawet współcześnie dopuszcza się do latania samoloty w których wydech nie był niczym redukowany w oryginale ( patrz polski TS-8 Bies). Oczywiście z niecierpliwością oczekuję na oblot, gdzie go przewidujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do oblotu to jeszcze kawałek czasu minie, górne skrzydła czekają na pokrycie, ale za nim to nastąpi muszę poprawić mocowanie naciągów, ale coś czuję że w tym roku jest szansa, no może nie w pełnej krasie, bo malowanie to moja "pięta achillesowa" a nie chciał bym czegoś na koniec spiep...yć.

 

A miejsce oblotu, pewnie nasze lotnisko w Wincentowie. Fajnie by było się wyrobić do wrześniowych zawodów kombatowych, to miałbym się czym kolegą pochwalić, wszak nie samym kombatem człowiek żyje.  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario - a nie pochwaliłbyś się relacją z powstawania Twego Dewoitine D-520 ? Chociaż fotki lub filmy z lotu bo jest na co popatrzeć ;). Sorki Arek za prywatę.

Nie ma co opisywać, to w połowie Seagull po crashu, zmieścił się do reklamówki i znowu lata. Mam może ze trzy fotki z odbudowy ale to nie ten dział. Przepraszam za off top, co do oblotu to będę kibicował i dołożę starań by być przy oblocie. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpiszę w GPS koordynaty lotniska, a jak będę w okolicy to obejrzę w realu i ocenię czy da radę polecieć. Dewoitine na co dzień latał w Konstancinie, po prostu wymaga spokojnego startu by go nie przeciągnąć, teraz użyczyłem kadłuba koledze do pomiarów przy odbudowie jego, bliźniaczego egzemplarza. Może da radę w parce polecieć, nie kuszę na klucz z SE-5.

Tak w ogóle to chodzi mi po głowie dorobienie do dewotki skrzydeł W i lot na pływakach, oryginał jedynie pływał dwa razy i nigdy nie poleciał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.