Skocz do zawartości

se 5 1/4 dbsport&scale


pacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Można przyjechać i najlepiej od razu do ochrony, dowiemy się przy okazji czy ktoś nie będzie lądował w najbliższym czasie. Dobrze jest mieć skaner nastawiony na częstoliwość CTR Warszawa i naszego lotniska (123,45 MHz) bo nie wszyscy tu lądują ale o niskim przelocie mogą zameldować. Ogólnie to na zdrowy rozsądek

(i zgodnie z regulaminem lotniska) trzeba mieć drugą osobę do obserwacji przestrzeni. Zdarzały się sytuacje kiedy model i samolot były na kursie kolizyjnym a potem trzeba było się tłumaczyć (na szczęście po obu stronach byli modelarze i rozumieli specyfikę sytuacji), w pojedynkę lepiej nie latać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

powiem tak, po cichu liczyłem na to że rozpoczęcie budowy I16 spowoduje powrót zainteresowania SE5, trochę to pokręcone ale już tak mam  :)

 

no tak się właśnie stało, dziś poprawiłem mocowanie naciągów górnych skrzydeł i wszystko jest ok, brakuje mi tylko podkładek 2 mm zeby wszystko ostatecznie zmontować.

 

solartexu na klejenie skrzydeł mi wystarczy, jeszcze tylko trzeba będzie znalężć malarza, bo samemu to już kilka razy próbowałem ale z marnym skutkiem.

 

a tak się prezentuje na dzień dzisiejszy.

 

 

20150103_203545.jpg

 

20150103_203605.jpg

 

 

oczywiście nie oznacza to porzucenia Raty, też się buduje.  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

górne skrzydła mają już poprawione mocowanie olinowania i oklejone od dołu, waga modelu w takim stanie to 6800 dojdzie jeszcze pokrycie góry płatów i malowanie myślę że 7500 to realny wynik, na razie nie ma problemów z wyważeniem.

 

20150106_173112.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba ! Nie wiedzieć, kto to taki ten Pioterek, to nie wiedzieć niczego... A ten " nieprawdziwy" to faktycznie całkiem realny i namacalny. Udanych lotów , tylko jak usłyszeć tem głos pracy prawdziwego motoru? ...

LASER-a to wystarczy mieć by się zakochać, a dzwiek jest niepowtarzalny ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt silnik jest niesamowity, trochę problemów z odpalaniem z palca spowodowane jest układem V bo śmigło do rozruchu ustawia się w róznych pozycjach, ale ostatecznie ze względu na bliskość atrapy chłodnicy i dość dużą łatwość zawadzenia palcem o kadłub, do rozruchu będę stosował rozrusznik. moduł żarzenia na razie spisuje sie bez zarzutu.

 

 

na ten tydzień mam zaplanowane zakończenie pokrycia skrzydeł i zrobienie szwów na żebrach, kolega malarz stoi w boksach startowych  :D więc wczesna wydaje się byc całkiem realna  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba ! Nie wiedzieć, kto to taki ten Pioterek, to nie wiedzieć niczego... A ten " nieprawdziwy" to faktycznie całkiem realny i namacalny. Udanych lotów , tylko jak usłyszeć tem głos pracy prawdziwego motoru? ...

 

 

 Chcę spróbować system generowania dźwięku silnika - miejsce jest, zapas nośności też ale najpierw niech model poleci  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to 1/3 planu wykonana płaty oklejone, uwielbiam solartex, praca nim to bajka  :)  :) szkoda że powoli staje się niedostępny w Polsce  :(

 

20150109_204803.jpg

 

20150109_204822.jpg

 

 

 

20150109_204833.jpg

 

no to teraz, żmudne naklejanie imitacji szwów i skrzydła będą gotowe  :D  ale za nim je nakleje to muszę je zrobić  :(

 

no i jeszcze mam zaplanowany mały eksperyment z rurami wydechowymi, przyszły koszulki szklane zobaczę czy pojedyńcza warstwa wystarczy, na początek jakiś krótki kawałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.