pacek Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 raz tam byłem, jakiś rok temu jak nas pogonili z łąk nad Wisłą, fajne miejsce, fajni ludzie, będę musiał się znów wybrać.
Emhyrion Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 oglądam na googlemap te Obory i Konstancin i żadnego lotniska nie widzę... Gdzie to jest dokładnie?
pacek Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 dokładnie to jest Imielin, przy drodze 868 gps: 52.077160, 21.183196
Emhyrion Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 aaa... no teraz widzę... I jak tam się lata? Można tak sobie przyjechać i pofruwać, czy trzeba się umawiać na godzinę?
mario17701 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Można przyjechać i najlepiej od razu do ochrony, dowiemy się przy okazji czy ktoś nie będzie lądował w najbliższym czasie. Dobrze jest mieć skaner nastawiony na częstoliwość CTR Warszawa i naszego lotniska (123,45 MHz) bo nie wszyscy tu lądują ale o niskim przelocie mogą zameldować. Ogólnie to na zdrowy rozsądek (i zgodnie z regulaminem lotniska) trzeba mieć drugą osobę do obserwacji przestrzeni. Zdarzały się sytuacje kiedy model i samolot były na kursie kolizyjnym a potem trzeba było się tłumaczyć (na szczęście po obu stronach byli modelarze i rozumieli specyfikę sytuacji), w pojedynkę lepiej nie latać!
pacek Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 powiem tak, po cichu liczyłem na to że rozpoczęcie budowy I16 spowoduje powrót zainteresowania SE5, trochę to pokręcone ale już tak mam no tak się właśnie stało, dziś poprawiłem mocowanie naciągów górnych skrzydeł i wszystko jest ok, brakuje mi tylko podkładek 2 mm zeby wszystko ostatecznie zmontować. solartexu na klejenie skrzydeł mi wystarczy, jeszcze tylko trzeba będzie znalężć malarza, bo samemu to już kilka razy próbowałem ale z marnym skutkiem. a tak się prezentuje na dzień dzisiejszy. oczywiście nie oznacza to porzucenia Raty, też się buduje.
andrzej-ko Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 , jeszcze tylko trzeba będzie znalężć malarza, bo samemu to już kilka razy próbowałem ale z marnym skutkiem. To kiedy mam przyjechać, powaga
pacek Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 chętnie skorzystam, a może masz podkładki 2mm potrzebuje 16szt, będziesz dziś na gładkiej ?
pacek Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 górne skrzydła mają już poprawione mocowanie olinowania i oklejone od dołu, waga modelu w takim stanie to 6800 dojdzie jeszcze pokrycie góry płatów i malowanie myślę że 7500 to realny wynik, na razie nie ma problemów z wyważeniem.
zbjanik Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Super! Na reszcie jakiś prawdziwy SE!
pacek Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 dzięki, ale do prawdziwego to mu trochę, a może nawet trochę więcej brakuje
Pioterek Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ładny modelik , to na wiosnę latasz ! Pioterek - ten od nieprawdziwego :-)
Major Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Ba ! Nie wiedzieć, kto to taki ten Pioterek, to nie wiedzieć niczego... A ten " nieprawdziwy" to faktycznie całkiem realny i namacalny. Udanych lotów , tylko jak usłyszeć tem głos pracy prawdziwego motoru? ... LASER-a to wystarczy mieć by się zakochać, a dzwiek jest niepowtarzalny ...
pacek Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 fakt silnik jest niesamowity, trochę problemów z odpalaniem z palca spowodowane jest układem V bo śmigło do rozruchu ustawia się w róznych pozycjach, ale ostatecznie ze względu na bliskość atrapy chłodnicy i dość dużą łatwość zawadzenia palcem o kadłub, do rozruchu będę stosował rozrusznik. moduł żarzenia na razie spisuje sie bez zarzutu. na ten tydzień mam zaplanowane zakończenie pokrycia skrzydeł i zrobienie szwów na żebrach, kolega malarz stoi w boksach startowych więc wczesna wydaje się byc całkiem realna
andrzej-ko Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 kolega malarz stoi w boksach startowych więc wczesna wydaje się byc całkiem realna Waćpan konia przytrzymaj
Pioterek Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Ba ! Nie wiedzieć, kto to taki ten Pioterek, to nie wiedzieć niczego... A ten " nieprawdziwy" to faktycznie całkiem realny i namacalny. Udanych lotów , tylko jak usłyszeć tem głos pracy prawdziwego motoru? ... Chcę spróbować system generowania dźwięku silnika - miejsce jest, zapas nośności też ale najpierw niech model poleci
pacek Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 no to 1/3 planu wykonana płaty oklejone, uwielbiam solartex, praca nim to bajka szkoda że powoli staje się niedostępny w Polsce no to teraz, żmudne naklejanie imitacji szwów i skrzydła będą gotowe ale za nim je nakleje to muszę je zrobić no i jeszcze mam zaplanowany mały eksperyment z rurami wydechowymi, przyszły koszulki szklane zobaczę czy pojedyńcza warstwa wystarczy, na początek jakiś krótki kawałek.
Bartek Piękoś Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Arku, zrobiłbyś ze dwie-trzy foty całości modelu. Tak z półprofilu Wiem, że nie gotowy, ale myślę, że nie tylko ja chętnie bym je zobaczył, nawet na tym etapie.
pacek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 na razie wstawiam takie jakość taka sobie bo robione telefonem, przygotowanie szwów na skrzydłą a tu szwy już na skrzydle, pozostało jeszcze lewe górne no i nakładki
Rekomendowane odpowiedzi