marek rokowski Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 tak coś człowieka czasem najdzie... chodził za mną chodził aż... sie urodził! w sobotę z sześciennego bloku epp wyłonił się taki oto piękny kształt... "dziecko" ma 120cm rozpietości ... dostanie oczywiście rpzeszklona kabinkę (pewnikiem z pilotem) oraz chowane podwozie... maszynka BAAARDZO cieszy oko... chcialbym żeby cieszyła też uszy.. przydałby sie jeszcze jakis elektronik któremu chciało by sie powalczyc z generatorem dzwieku... w tle widac mojego "staruszka" Spitfire wielkosci ESA (80cm rozp.)
robertus Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Słuszny samolot w słusznym rozmiarze. Nie za mały statecznik pionowy, a może zdjęcie przekłamuje.
marek rokowski Opublikowano 7 Października 2012 Autor Opublikowano 7 Października 2012 zdjęcie przekłamuje: mój warsztacik ma ograniczoną powierzchnie i nei mam odejścia żeby robić fotki z b. normalnym obiektywem... a przy szerokim kącie... sam widzisz... w każdym razie jest zgodny z oryginałem powiekszyłem tylko poziomy
przemo Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 dla mnie BOMBA .... słuszny rozmiar
Wojtek Sz Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Marku! No rewelacja, wreszcie jakiś konkretny rozmiar modelu. Zapowiada się kolejny ładny model i jeszcze będzie robił wrrr...
Capriman Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Buduj spaline i generator dzwięku nie bedzie potrzebny:P. Model hmm nic nowego....znudzi ci się kiedyś to epp? pzdr.
Lord Rzeźnik Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Jak się ma taki sprzęt, jak ten na drugim blacie, to chyba nieprędko .Modelik zacny.
mirolek Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Rozmiar jak trzeba aby zmienić kategorię :-) Kadłub chyba nie jest cięty z bloku tylko składany jak w Ballili? Te proste elementy przy kabinie nie wyglądają na drążenie a element ba kabiną jest chyba zamknięciem skrzynki kadłuba. Wygląda bardzo obiecująco - jaką wagę szacujesz do lotu? Wzmocnienia węglem, siatką czy może cieniutki laminat w okolicy silnika? Marku - więcej szczegółów bo mnie skręca z ciekawości ms
chaosmaker Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 W zeszłym roku popełniłem takiej wielkości model pozyskany z CF. Zastosowałem silnik 1200kv / 20A - mocy nie brakuje lecz zauważalna jest dużo mniejsza prędkość lotu co dla przyzwyczajonego do ESA jest co nieco bolesne. Za to powolne przeloty wyglądają fantastycznie,makietowo... Tak więc jeżeli ktoś reflektuje to zmienię silnik na "szybszy" i możemy się poganiać ... )
Viader Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Widziałem go chyba zdaje się w zeszłym roku w Bełchatowie. Mam rację?
chaosmaker Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Zgadza się kolego - mój znajomy kończy budowę JU 87 w tej rozpiętości więc już niedługo będzie można zobaczyć dwa takie modele w akcji Acha - to czekamy na Marka - może przelecimy się małym kluczem ?
sławek Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Wreszcie model słusznych rozmiarów!! te zdanie chyba będzie jak echo powtarzane a generatory dźwięku istnieją ale cena i waga głośników troszkę studzi Papcie,kawa i siadam do obserwacji
marek rokowski Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 dzisiaj udało mi sie skleić skrzydło i je przeszlifować przy okazji wrzuciłem na wagę pianki: 240 gram... kadłub jest wycinany z 3 elementów z których tylko nosek będzie podlegał szlifowaniu reszta wycięta prawie że na gotowo;)
marek rokowski Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 Trochę w końcu podziałałem przy Spicie pierwsze poszło w ruch usterzenie: porozcinane, ze wstawionymi plastikowymi zawiasami dostało wzmocnienia węglowe z płaskowników 3x1 i 3x0,5mm w skrzydła wkleiłem element ustalająco-mocujący: fragment elipsy ze szczeliną będzie wklejony później w kadłub po odrysowaniu pisakiem wewnętrznego obrysu, za pomocą lutownicy zrobiłem wybranie pod półkę i akumulatory: przykleiłem także wręgę silnikową: następnie skleiłem półkę nośną/rdzeń mojego latawidełka: i osadziłem ją rowkach w głównym segmencie kadłuba: trzeba przyznać że fajnie to wygląda... a tak prezentuje się kadłub z "dołu": widać mocowanie skrzydeł (przód na wpust, tył na śrubę) oraz wycięcia pod serwa wysokości i kierunku: ciąg dalszy nastąpi...
chaosmaker Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 ciąg dalszy nastąpi... A jak taki model może latać .... Marku , mam nadzieje że Twój poleci jeszcze lepiej !!! i miłego oglądania ....
marek rokowski Opublikowano 21 Października 2012 Autor Opublikowano 21 Października 2012 zabawy ze Spitem ciąg dalszy postanowiłem... zamontować chowane podwozie potem zająłem się dopracowaniem "garbka" za kabinka pilota: wkleiłem wzmocnienia pod podwozie i zrobiłęm otwór pod mocowanie seva: fajnie bo samo servo będzie schowane pod atrapą chłodnicy uzupełniłem podcięcia skrzydeł w części przykadłubowej resztę wieczoru poświęciłem na wykonanie szablonów do przejść skrzydło/kadłub: oraz efekt finalny: a tak prezentuje się całość w zestawieniu:
robertus Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Wnioskuję, że skrzydło będzie na stałe przymocowane?
GEX999 Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 NIe, widać to na zdjęciach. Od strony natarcia, na skrzydle jest specjalny "bolec", a bliżej spływu jest miejsce na śrubę.
robertus Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Aaa ok, już widzę, dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi