Skocz do zawartości

Zestaw modelu Falkon Leszka Kwarcińskiego


RobertK

Rekomendowane odpowiedzi

Pisaliście że jest szybki, czy ja wiem co prawda długo dziś nim nie polatałem, ale można mim majestatycznie sunąć po niebie, oczywiście jak się go przyciśnie to robi ziuuuszzz.

 

Trochę latam tym ( tymi ) modelami i czasami korek niespodziewany też się zdarza jak się przeciągnie :evil: :evil: :evil: tak więc z tą majestatecznością ( zwłaszcza na niskim pułapie ) należy uważać.

 

A z drugiej strony - witamy w KLUBIE :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 631
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Osobiscie radzę zakupić fotel i zawsze wygodnie siadac w czasie lotu Falconem .Stać z zadarta głową tak długo to trochę niewygodne :D

 

A to wszystko zależy od sposobu latania - znam takich co Falconem latają max 10 minut bo ciągle chcą słyszeć owy

ziuuuszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A to wszystko zależy od sposobu latania - znam takich co Falconem latają max 10 minut bo ciągle chcą słyszeć owy

ziuuuszzz

Jurek czy Ty aby nie myślałeś o mnie??? Przesadziłeś trochę - ja tak latam ale w warunkach atermicznych i zazwyczaj jest nieco krócej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zasłanialiście się czemu te konstrukcje tak ładnie grają ziuuuussss, gdzie ten dźwięk się tworzy. Wiele razy rozpędzałem EG aż skrzydła flater łapały i prawie żadnego dźwięku nie było słychać.

 

Porównujesz EPP z laminatem ? Słyszałeś silnik Poloneza i BMW 850 ? - ciekawe dlaczego ten dzwięk BMW jakiś lepszy :?: :?:

 

Tu się nie ma nad czym zastanawiać ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W dniu dzisiejszym kolejne loty falkonem. Z premedytacja wprowadzałem go w korek Falkon jak mu się nie przeszkadza po jednej zwitce sam wychodzi z korka. Około 13 zaczęła budować się wiosenna termika, miałem troszkę obaw że kominy wiosenne nie będą wystarczająco mocne jednak model ten wyśmienicie wkręca się w termikę. Lotko hamulce sprawują się bardzo dobrze naprawdę ułatwiają lądowanie, po włączeniu szybowiec pod kątem 30 stopni poziomo wytraca wysokość wystarczy tuż nad ziemia lekko zadrzeć nos i jest się bezpiecznie na ziemi. O takiego glidera mi właśnie chodziło, chodź wiało w porywach do 7 m/s powroty pod wiatr zupełnie mnie już nie stresowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym kolejne loty falkonem. Z premedytacja wprowadzałem go w korek Falkon jak mu się nie przeszkadza po jednej zwitce sam wychodzi z korka. Około 13 zaczęła budować się wiosenna termika, miałem troszkę obaw że kominy wiosenne nie będą wystarczająco mocne jednak model ten wyśmienicie wkręca się w termikę. Lotko hamulce sprawują się bardzo dobrze naprawdę ułatwiają lądowanie, po włączeniu szybowiec pod kątem 30 stopni poziomo wytraca wysokość wystarczy tuż nad ziemia lekko zadrzeć nos i jest się bezpiecznie na ziemi. O takiego glidera mi właśnie chodziło, chodź wiało w porywach do 7 m/s powroty pod wiatr zupełnie mnie już nie stresowały.

 

:lol: I to jest to co tygrysy lubią najbardziej :devil:

 

ps. Artek - ile waży Twój Falcon do lotu ?

Mój przy 1,8 kg potrzebuje 2-3 zwitki korka, a ch..a ostatnio byłem 25 m nad ziemią i przez :twisted: szkolny błąd :twisted: się "zwalił" i 2 zwitki ale w ziemię ( kretowisko na szczęście ) wszedł pod kątem jakieś 30 stopni i lekkie uszkodzenie tylko kadłuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Falakon z pakietem LIPO 2200 waży dokładnie 1550 g a SC ustawiony na 75 mm

 

Jak kiedyś będziesz w górach to dociąż Falcona do 1800 gramów, przesuń SC na 83 mm i przy :devil: dobrym :devil: wietrze zobaczysz co ON potrafi na zboczu brrrrrr ..... ale przy tej wadze co Ty masz też lata wywołując "adrenalinę" :D:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ,po zimie odkurzyłem Falcona i q...... nie słuchał mnie dwa razy wywinął mi pół zwitki oczywiscie bez zbytniego stresu miałem zapas wysokosci . Ale tak nawiasem mówiąc "obaj " nie lubimy dłuzszych przerw w lataniu :wink: Drugi lot już całkiem poprawny :D a trzeci to juz radośc latania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja wczoraj oblatałem swojego Falkona, wyposażenie to

 

Axi 2814/20

4x Hs - 81

Zippy Flightmax 2200 11.1V

 

Na poczatku miałem środek ciężkości na 82 mm, pełen gaz wyszedłem na 100m zdejmuje drażek a falkon zaczyna robić piękny korkociąg :D zrobiłem taki jeden lot na rzęsach i dzisiaj z przesunietym SC na 73 mm ponowny oblot, pogoda już troche inna niż wczoraj bo wiaterek większy ale dla niego to nic strasznego :) Mnie osobiście lata się lepiej na przednim wyważeniu, z holowania 30 sekundowego, bez łapania termiki robi jakieś 3-5 minut lotu, aaa no i ten świst rozcinanego powietrza nad głową :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku miałem środek ciężkości na 82 mm, pełen gaz wyszedłem na 100m zdejmuje drażek a falkon zaczyna robić piękny korkociąg :D zrobiłem taki jeden lot na rzęsach i dzisiaj z przesunietym SC na 73 mm ponowny oblot, pogoda już troche inna niż wczoraj bo wiaterek większy ale dla niego to nic strasznego :) Mnie osobiście lata się lepiej na przednim wyważeniu, z holowania 30 sekundowego, bez łapania termiki robi jakieś 3-5 minut lotu, aaa no i ten świst rozcinanego powietrza nad głową :D

 

Bo to normalne - jak lecisz ostro w górę i wyłączasz silnik to przeciągasz model - brak prędkości. Na 1-2 sek przed wyłączeniem silnika dajesz ostro w dół ( model przechodzi z ostrego wznoszenia na szybki lot poziomy ) i dalej spokojnie latasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.