Paweł R Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam Łopatki dałbym 10x5 zawsze to jeden cal więcej a silnik do takowych jest przystosowany więc nic mu nie będzie. Zaeksperymentowałbym nawet z 10X6, takie miał EG w wersji Electric tyle że tam był silnik szczotkowy 400. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Wiec wezme łopatki 10x5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 ja kupiłem silnik KEDA A22-15M,łopatki będą 10x6, regulator mam Dynama 25A, pakiet TURNIGY 2200 mAh 3s 20C Jak poskładam wszystko to opiszę wrażenia z lotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Panowie to w takim razie jakie ja powinienem mieć przy 3536/08 ? bo mam 10x6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Kefir ktoś pisał że Ray zaniża wartości śmigieł i trzeba dawać większe :roll: ...ale niech bardziej doświadczeni doradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 No tyle że ja to już dałem większe bo producent zaleca zalecane śmigła: 2S Li-pol 11x6, 3S Li-pol 9x6 A tu z tego co słyszę na słabszych motorach większe smigła ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Jako ze od jakiegoś czasu latam EG na pakietach NiMh 8xkan 1050 i silniku RAY 3536/06 i śmigle 10x6 ale dziś wpakowałem mu pakiet 3S. Muszę przyznać że model szedł prawie pionowo do góry. polecam podobny zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pman Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Holowałem EGP i nie było komplikacji. Bałem się trochę na początku - lżej naciągałem gumę i szedłem pod kątem 45*, ale strach okazał się bezpodstawny. Skrzydła trochę się wyginają, a hak poprawnie zamocowany daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzisiek Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 WitamŁopatki dałbym 10x5 zawsze to jeden cal więcej a silnik do takowych jest przystosowany więc nic mu nie będzie. Zaeksperymentowałbym nawet z 10X6, takie miał EG w wersji Electric tyle że tam był silnik szczotkowy 400. A gdzie można kupić łopatki 10x5 ? Szukałem w wielu sklepach ale wszędzie mają 10x6 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach34 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Ja znalazlem aeronauty 10x4 , 10x5 nie znalazłem :roll: Aeronaut 10x4 :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Witam OK, mój błąd :oops: A to wszystko przez to, że na klawiaturze 5 jest tak blisko 6 :wink: i kliknęło się nie to co trzeba. Faktycznie miały być 10x6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam kolegów, posiadaczy EG (: Mam takie pytanie: chodzi mi o podłączenie wtyczek serw lotek do gniazd które wg. instrukcji wkleja sie w plastikowe (rynienki) dołączone do zestawu. Wydaje mi sie to troche kłopotliwem i nie za bardzo pewne połączenie tych kabli w ten sposób. Zaginają się i na pewno nie pomagają i składaniu skrzydeł. Może ktoś z użytkowników ma inaczej rozwiązane to połączenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mam zrobione tak, jak to Multiplex wymyślił. Sprawdza się. Łatwe, szybkie łączenie. Trzeba dać tylko takie grube, mięciutkie przewody do serw (tak jakby w silikonie). Przez dwa lata używania modelu nie było problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mam identyczne doświadczenia co cobra. Dodatkowo zwróć uwagę na długość kabelka od serwa, jaka ma wystawać ze skrzydła. Jeżeli zrobisz to zgodnie z wymiarami podanymi w instrukcji, to kablek elegancko będzie się układał w szczelince. W każdym skrzydle ta długość jest nieco inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Proponuje najpierw na sucho zlozyc i sprobowac, ja sprobowalem z jednej strony tylko i okazalo sie ze druga przedluzka 5cm krotsza, musialem rozrywac juz prawie sklejone skrzydlo na szybko - uhu por. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Własnie nie zwróciłem uwagi na różne długości kabli które maja wystawać z płatów skrzydeł/: Jutro bede kombinował moze zrobie na kablu Y, bo bede miał lotki pod jednym kanałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Jutro bede kombinował moze zrobie na kablu Y, bo bede miał lotki pod jednym kanałem. Można, ale nie polecam - producent zaleca stosowanie różnicowego wychylenia lotek. Z drugiej strony idę o zakład, że większość się tym nie przejmuje lub żyje w błogiej nieświadomości i nawet mając możliwość ustawienia różnicowego lata z wychyleniami symetrycznymi. I zapewne można tak latać, tylko dlaczego co jakiś czas czytam o nieskutecznych lotkach, słabym zakręcaniu, dziwnym zachowaniu modelu ect. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 a ja mam lotki na "Y" i jakoś nie ma problemu z zakrętami .... czy to przy małej czy też dużej prędkości. Chyba mój EG Pro jest inny niż wszytkie dziewczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Podpisuje się pod Mellow'em EGP to fajny modelik do rekreacyjnego polatania i oderwania się od akrobatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.