r0n4ld1 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 wywalenie rury od przewodow (wazy az 40g) niweluje prawie 100g na domku silnika, wiec da sie uszczuplic troche. Wszystko pchaj jak najbardziej do przodu. A powerboxa to nawet przed zbiornik paliwa. Jezeli to RCGF z nowym mocowaniem (styl da60)to dystanse do silnika pasuja idealnie od eme70 (kupisz na aliexpress). Na wysokosc jak najlzejsze dzwignie serw. Kadlub jest bardzo dlugi za srodkiem cieżkości wiec kazdy gram dodatkowo na ogonie ma ogromne znaczenie. Trzymam kciuki.
radek872 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Wkładasz 60 i latasz bezpieczny środek ciężkości do 3d to do polowy płata. Tak ustawia Ido Segev, aby na plecach model nie opadał. Wkladasz 60 i fru bez ceregieli. Tolerancja jest olbrzymia Dużo tych modeli lata na Dle 61 bez cudowania
r0n4ld1 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Opublikowano 14 Czerwca 2018 o fajnie, milo przeczytac post kogoś kto już wywazyl extre 92' na jednocylindrowce Mi sie udalo ale z ceregielami i to sporymi Srodek cuezkosci jest zaznaczony w modelu tylko jednocylindrowki sa za lekkie Ustawienie srodka ciezkosci to sprawa raczej indywidualna - kazdy lubi inaczej. Bez ceregieli ten model w locie odwroconym bedzie szedl do gory Ale jak sie czlowiek pokusi o ceregiele to lata pieknie ps. wyprobowalem jedno i drugie
Shock Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2018 Chodzą słuchy że Endriu oblatał Extrę ... Ciekawe czy się pochwali i przedstawi wrażenia z oblotu ?
endriuRC Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Oblatałem owszem niestety filmu nie ma ponieważ byłem sam. Model przewidywalny bardzo fajnie się prowadzi, nie jest szybki ale za to bardzo zwinny i "ostry". Silnik w dotarciu takze jak narazie sie nie wypowiadam poniewaz nie było żadnych wariacji z wiadomej przyczyny. Pozostaje tylko kwestia dostosowania prawidlowego wywazenia i pozostanie cieszyc się lotami.
sbogdan1 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Andrzej ... znakiem tego filmik z ostatnim feralnym lotem poprzedniego modelu mogę już wrzucić na YT ? Wg umowy miną miesiąc Film zamieszczony. 1
Teddy79 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Drodzy użytkownicy EXTRY 330 jak sprawują się Wasze modele, jaka waga do lotu i jak sytuacja z środkiem ciężkości (w jakim miejscu) Zaznaczone przez producenta? Jeśli tak to z dwucylindrówką musiałbym wszystko dać na ogon. Na rurze skrzydła model jest nadal za ciężki na przód. Z kolegą mamy dwie Extry 2,34m. Jedna z silnikiem DA60 a druga EME70 i wagowo jest lekka załamka w obu przypadkach. Jedyne co zostało wymienione to podwozie na dural. Niestety to oryginalne podczas kołowania na trawiastym lotnisku mocno się wyginało i węgiel popękał wzdłuż goleni. Nie piszę na razie wagi naszych modeli, chciałbym zobaczyć czy ktoś się przyzna do przekroczenia magicznych 9kg w tej wielkości modelu Fotkę rozmieszczenia wyposażenia zamieszczę wieczorem. Pozdrawiam.
niunio2000 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Jak można też dołączę się do tematu w Centrum tez jest jedna Extra 330, ja ma u siebie Saito FG-57 niedawno, oblatałem mam zamontowane dwa pakiety wzdłuż zbiornika paliwa lipol 2200 oraz mały lipol 1300 na zapłon z przodu przed zbiornikiem. Jeszcze nie warzyłem ale waga tak około 8.5kg, przy takiej konfiguracji jest trochę za ciężki na przód pozdrawiam
niunio2000 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 A maska i owiewki to gdzie ? Silnik w trakcie docierania ale niedługo będzie maska na miejscu a jak założę nowe podwozie wrócą na swoje miejsce
Shock Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Daj filmik z lotu bo to rzadki zestaw silnik /model
niunio2000 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Mam tylko jeden żadna rewelacja tylko kołowanie i start,jak będę na lotnisku to wstawię jeszcze inny
Rekomendowane odpowiedzi