piotralski Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Po konsultacjach z Panem Leszkiem będzie wyposarzenie (serwa) standardowe. W skrzydło cztery HS-125MG i na ogon dwa HS-82MG... Jest to wyposarzenie zalecane do tego modelu (wymiar ramek do serw i półka) Napęd bez zmian.... Zamówione... już jedzie i leci 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Ano nie posłuchałes kolegi...tak też doradzalem...przyznasz rację ? Zawsze dokupisz tryby itp spełnia rolę extra w tym modelu.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Akurat kst135/125 maja praktycznie takie same wymiary jak HS125:) a mają znacznie mniejsze luzy i są szybsze i silniejsze. A HS82 w porównaniu do kst115 ...nawet nie ma co porównywać - niebo i ziemia. W dodatku są mniejsze. Ceny cyfrowych serw KST są nieznacznie wyższe niż HSów. Dźwignie tez takie same. Ja HS'ykiedyś używałem, ale przeszły już do historii Jestem pewien że w tym przypadku p. Kwarciński nie miał racji pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Ano nie posłuchałes kolegi...tak też doradzalem...przyznasz rację ? Zawsze dokupisz tryby itp spełnia rolę extra w tym modelu.. Miałeś Jasiu, i jak mawia Jurek Markiton posypię sobie z tej okazji głowę popiołem... Przy okazji pozdrowienia Jerzy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Drugiego falkona mam krytego tzn. nie ma okienek do serw wszystko zamontowane przed sklejeniem góry i dołu skrzydala i tez zamontowane były serwa HS 125 Mg klapy -lotki, motyl HS 82 widocznie producent wie co robi.../ jest bardzo efektowny kołpak model export super wykończony-"piotralski" ma podobny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Akurat kst135/125 maja praktycznie takie same wymiary jak HS125:) a mają znacznie mniejsze luzy i są szybsze i silniejsze. A HS82 w porównaniu do kst115 ...nawet nie ma co porównywać - niebo i ziemia. W dodatku są mniejsze. Ceny cyfrowych serw KST są nieznacznie wyższe niż HSów. Dźwignie tez takie same. Ja HS'ykiedyś używałem, ale przeszły już do historii Jestem pewien że w tym przypadku p. Kwarciński nie miał racji pozdrowionka Jurku, szczerze... Pan Leszek ma rację, a wiesz czemu? Bo zaprojektował ten model Ramki i wycięcia w półce są pod wskazane serwa. Możliwości tych serw spoko wystarczą do tego by się nie "ugiąć". Dlatego producent modelu je zaleca. HS'y, są wciąż na półkach, do kupienia. Zgadnij dla czego? Wcześniejsze pytanie o serwa to była troszkę prowokacja KST, to taka troszkę ruletka... zależy gdzie kupisz, a właściwie gdzie kupił ten co je sprzedaje... To mój trzeci Falcon i jeśli ktoś wyczuwa te różnice pomiędzy serwami latając rekreacyjnie to gratuluje skupienia i percepcji odczuć - szczególnie na 400 metrach PS Co do cen, jeśli 60pln jest nieznacznie niższe od 115pln Twoim zdaniem, to ja nie mam pytań 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Piotrze. Robisz jak uważasz. Pytałeś odpowiedziałem. Nawet kiepski sort kst jest lepszy od hs125. Ja je kupuje po 80-100 zł. Choć nie widzialem serw hs125 po 60zl ja bym ich juz nie używał. A ramka w kadlubie-słaby argument szczególnie ze 82mg to kiepskie serwa, a na motylku powinny byc bardzo precyzyjne serwa. I to zdecydowanie odczujesz na 4 czy na 400m Pozdrawiam Pa. Ma porada była poradą praktyka a nie konstruktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Jurku, to nie jest setup zawodniczy, tylko rekreacyjny. Wiem, że patrzysz na to z innego, bardziej wymagającego pryzmatu. Zauważ jednak, że Falcon to model dla wielu (dla uczących się latać i dla umiejących już latać), a nie tylko zawodowców 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Co do serw i odczuć w związku z nimi piszesz tak jak bym w życiu nie latał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Na Falcona patrzę jak na model rekreacyjny. A miałem dwa takowe którymi latalem bardzo duzo i bardzo często. I ja zawsze latam rekreacyjne. Ze raz cZy dwa razy byłem na zawodach to nic nie znaczy. A jesli w tej samej cenie lub minimalnie drożej moge mieć cos znacznie lepszego, to żal nie skorzystać. Szczególnie ze skutkuje to lepszym prowadzeniem modelu Pozdrawiam i czekam na relacje z oblotu. A tak przy okazji-kolejny Falcon duzy leci za granice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Mocno poprę Jurka, Hs-82 raczej są badziewne..nie mają szczytowego łożyska kulkowego co po krótkim czasie powoduje duży luz na osi dzwigni.Właśnie ma tak kolega który nabył okazyjnie Falkona do lotu i ruch milimetrowe drążka wysokości powodują ruch dżwigni z ośką a motylek stoi w miejscu a tu wymagana jest duża precyzja i na pewno ma wpływ na komfortowe latanie. Bodaj od HS-85 mg jest dużo lepiej, bo jest łożysko (mam na klapach i luzów zero). O ile Hs 125 mają luzy już fabrycznie i ujdą na lotkach tak na wysokości dałbym coś zdecydowanie lepszego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Rafał, jak wrócę do domu to sprawdzę. Na wysokości mam serwa po jednym sezonie. PS W razie czego mam zapas 85'tek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArabaT Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Argument doboru serw ze względu na ramki jakie daje producent do modelu jest ... tak samo jak podział na zawodowców i amatorów w ich wyborze. Rzeczywistość jest okrutna i najwięcej modelarzy wybiera te na które ich stać albo zbyt mało latają i tylko w te dni gdy wiatr jest "odpowiedni". Na 400m przy termice to i klapą od smietnika da rade polatac tylko trzeba ja jakoś tam dorzucić Jakość zamontowanego serwa musi iść w parze ze sposobem jego montażu i tylko takie pary dają możliwość zauważenia różnic, które z kolei zauważą tylko CI co latają dużo i w każdych warunkach. Osobiście zrezygnowałem z HS'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Słuszne powyższe słowa . A "czepiając się" Ciebie Piotrek, nie bardzo rozumiem koncepcję z hipernapędem a układem sterowania z parkflyera.. Jak już mieć fullwypas to na maxa, a nie sugerować się info producenta który zawsze sugeruje coś uniwersalnego,aby leciało i potencjalny nabywca nie zrażał się kosztem wyposażenia... Fajny model się zapowiada ,na wypasie, a zaczynasz mieszać (oczywiście nie sugeruję żebyś ostatnie pieniądze wsadził w serwa i nie miał co do miski wsadzić... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Rafał, nie chodzi o to że skąpie... Jak zacząłem się rozpędzać to w tzw międzyczasie pojawiła się koncepcja wyposażenia standardowego (oblot).... więc nie odmówię To model przejściowy, ale o tym kiedy indziej PS Co do napędu to taki leżał u mnie na półce.... to po co ma sie kurzyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Jak możesz to zmienić to zamień na 85,bo naprawdę są dużo lepsze od 82,a miałeś je w żółtym falkonie. Jeśli chodzi o 125 to doszedłem do wniosku ,ze taka sama kupa jak turnigy 777. Ale wiadomo,ze będzie w miare i na tych co masz..Bo napęd to będzie kozak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Mareczku, szerszeń poszedł do Kolegi... musiałem mu oddać... Pamiętasz Puszka Okruszka ze Shreka? Jak zobaczył szerszenia pierwszy raz miał identyko oczy Co do serw to jest jeszcze koncepcja wrzutki na motylka 65MG (też są w zapasach). Jeśli się jeszcze wszyscy nie poobrażali to proszę o wyrażenie swojego zdania... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Wracając do 82MG... Sprawdziłem, przypatrzyłem się i... faktycznie jest jakoś nie tak Jeśli chodzi o obrót serwa nie widzę luzów (to zielone), ale widzę luz poprzeczny (na czerwono) względem osi serwa. To o to chodzi? PS Przepraszam za te malunki, ale na szybko było 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 może jednak poszukaj taniej (75) 85MG moje nie mają tego luzu na boki. ps oczy kolegi na widok szerszenia były większe niż te na shreku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZ Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Pytanie do Jurka cZyNo, gdzie kupujesz te serwa kst? Maszjakies sprawdzone zrodlo? Z gory dziekuje za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi