heksodus Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jaki ciąg wychodzi w programie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 No wiem Mariusz, ale jakoś czym bliżej tym trudniej Myślę że spokojnie w pionie będzie szedł do góry!!! W razie czego (jak będzie za bardzo rakietny) mam jeszcze łopaty 14x12... Ustawiłem opcję "Motor Start Power" na 10... jest cudnie... mięciutko rusza silnik, bez zgrzytów jak wcześniej Jaki ciąg wychodzi w programie? Marku, nie wiem.... nie dowierzam programom Ufam jedynie (w modelarstwie) w to co widzę i czuję.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 http://www.ecalc.ch/motorcalc.htm?castle&lang=en Powinien ,a tak wychodzi w przybliżeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Mareczku, niestety widzę pusty projekt... Trzeba było print screena srutnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Nie wiem czy dobrze wypełniłem... jak by co dajcie znać. Czy z powyższego mam wnioskować że ciąg powinien być na poziomie ok. 3.2kg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Wychodzi na to ,ze dobrze,mi jakoś wychodziło 3600kg,ale inny pakiet i reg. A ile Ci wyjdzie do lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Policzyłem szacunkowo, a jak wyjdzie na końcu to się zobaczy. Poprzednia wersja z cięższym regulatorem i takim samym pakietem wyszła mi niecałe1,8kg. Jak znajdę chwilę to poważę i dam znać, bo mam już wszystkie komponenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Piotr, nie za duzy troche ten skok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Paweł, tak jak napisałem wcześniej - jak będzie za dużo mocy (chociaż tego nigdy za dużo ) to mam na podorędziu 14x12. Jeśli możesz coś zasugerować to chętnie posłucham. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Panowie, nie znałem tego kalkulatora, sprawdziłem z wynikami z mojej domowej hamowni (sprawdziłem na 2 silnikach 70g 1050 KV i 409g 305KV): http://imageshack.us/a/img209/6783/ie4f.jpg Zakładając, że dobrze wykonałem swoją hamownię, to ten kalkulator ZANIŻA ciąg i prąd o ok. 5-7% Czyli powera będzie więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Piotrze, Wiem jak lata Starling z 14x8 i wiem co mial na mysli Jurek piszac Zawsze możesz dać 15x10 lub 15x13. Prąd podskoczy ładnie, pytanie czy Starling nie zgubi uszu ?? Latam na 14x8 i jest OK, jezeli bym w cos chcial u siebie zmienic to na pewno powiekszyl bym srednice a skoku mi starcza choc jest jeszcze potencjal. Wszytko tez zalezy od upodoban co chcesz od tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Paweł, Latałem na tym właśnie silniku bez przekładni w poprzednim Falconie ze śmigłem właśnie 14x8 i była rakieta. Dołożyłem przekładnie i dla tego doszedłem do wniosku że znacząco muszę podnieść skok... Zobaczymy w powietrzu. Najważniejsze że obciążenie regulatora mieści się w normie... bałem się, że będzie dużo większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koma22 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Piotrze mam pytanie dotyczące napędu a dokładnie odgłosów które wydaje. Mam taki zestaw i on, oraz rezonans który wnosi dodatkowo kadłub tworzą miks który mnie trochę deprymuje. Oczywiście głównym generatorem jest przekładnia. Czy u Ciebie jest podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Waldku, dokładnie, a jeszcze kadłub to wszystko wzmacnia jak pudło od gitary że aż ciary po plecach przechodzą Na początku myślałem że mi kołpak o kadłub obciera Dodatkowo przy ustawieniu "Motor Start Power" na Low miałem zgrzyt przy uruchamianiu silnika.... Jak zjechałem z tymi ustawieniami na Custom 10 to jest mięciutko i bez zgrzytu na starcie. Pytam w zasadzie już drugi raz, czy to ustawienie ma jakiś ujemny wpływ na silnik przy minimalnych ustawieniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koma22 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Uff ! Ulżyło mi. Nie miałem możliwości o to zapytać kogoś u mnie na polu i już myślałem że coś nie tak z przekładnią i zrobiłem jej kiedyś przegląd ale nie widziałem żadnych nieprawidłowości. Załadowałem godny smar, zamknąłem i pogodziłem się z faktem. Skorzystałem też dzisiaj ze zmiany ustawień startu które wykonałeś i faktycznie start jest przyjemniejszy dla ucha i pewnie też dla przekładni choć mój regler nie jest aż tak "wypasiony" . Co do wpływu tego na motor to nie mam zdania, mogę się tylko sugerować wyczuciem i myślę że to mu raczej nie szkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Jak by co to chociaż wiemy o czym mówimy Dzięki Waldku ze się odezwałeś, chociaż możemy poeksperymentować i wymienić się spostrzeżeniami!!! Wracając jeszcze do ecalca.... Wychodzi na to, że przy moim 50A regulatorze optymalnie by było mieć śmigiełko 18x10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Latałem na tym właśnie silniku bez przekładni w poprzednim Falconie ze śmigłem właśnie 14x8 i była rakieta. To ładnie go katowałeś, nie grzal sie ? Dołożyłem przekładnie i dla tego doszedłem do wniosku że znacząco muszę podnieść skok... 18 x 10 bedzie mniej wiecej odpowiednikiem twojego silnika bez przekladni na 4s i 14 x 8 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Paweł, przez dziesięć sekund nie zdążał się zagrzać A tak już poważnie... Nie chodzi mi o to by wycisnąć z tego napędu soki... W trakcie latania... jak uznam że mam za dużo powera, pojadę na pół gazu, albo zmienię śmigiełko... PS Traktuję ten program jako informację, nie jak wyrocznię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Piotrku ..co tam elektryfikacja ..dawaj go na zbocze..widać ,ze falkonik "mocny"...z pół kila ołowiu i GOOOO...!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Jasiu, u nas zbocza jak na lekarstwo, a dodatkowo nienawidzę latać przy takiej zimnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi