Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wiem Mariusz, ale jakoś czym bliżej tym trudniej :) Myślę że spokojnie w pionie będzie szedł do góry!!!

W razie czego (jak będzie za bardzo rakietny) mam jeszcze łopaty 14x12...

Ustawiłem opcję "Motor Start Power" na 10... jest cudnie... mięciutko rusza silnik, bez zgrzytów jak wcześniej :)

 

Jaki ciąg wychodzi w programie?

Marku, nie wiem.... nie dowierzam programom :D

Ufam jedynie (w modelarstwie) w to co widzę i czuję....

Opublikowano

Policzyłem szacunkowo, a jak wyjdzie na końcu to się zobaczy. Poprzednia wersja z cięższym regulatorem i takim samym pakietem wyszła mi niecałe1,8kg.

Jak znajdę chwilę to poważę i dam znać, bo mam już wszystkie komponenty.

Opublikowano

Paweł, tak jak napisałem wcześniej - jak będzie za dużo mocy (chociaż tego nigdy za dużo :)) to mam na podorędziu 14x12.

 

Jeśli możesz coś zasugerować to chętnie posłucham.

Opublikowano

Piotrze,

 

Wiem jak lata Starling z 14x8 i wiem co mial na mysli Jurek piszac

Zawsze możesz dać 15x10 lub 15x13. Prąd podskoczy ładnie, pytanie czy Starling nie zgubi uszu ??

 

Latam na 14x8 i jest OK, jezeli bym w cos chcial u siebie zmienic to na pewno powiekszyl bym srednice a skoku mi starcza choc jest jeszcze potencjal.

Wszytko tez zalezy od upodoban co chcesz od tego modelu.

Opublikowano

Paweł,

Latałem na tym właśnie silniku bez przekładni w poprzednim Falconie ze śmigłem właśnie 14x8 i była rakieta. Dołożyłem przekładnie i dla tego doszedłem do wniosku że znacząco muszę podnieść skok...

Zobaczymy w powietrzu. Najważniejsze że obciążenie regulatora mieści się w normie... bałem się, że będzie dużo większe.

Opublikowano

Piotrze mam pytanie dotyczące napędu a dokładnie odgłosów które wydaje. Mam taki zestaw i on, oraz rezonans który wnosi dodatkowo kadłub tworzą miks który mnie trochę deprymuje. Oczywiście głównym generatorem jest przekładnia. Czy u Ciebie jest podobnie?

Opublikowano

Waldku, dokładnie, a jeszcze kadłub to wszystko wzmacnia jak pudło od gitary że aż ciary po plecach przechodzą :)

Na początku myślałem że mi kołpak o kadłub obciera :D

Dodatkowo przy ustawieniu "Motor Start Power" na Low miałem zgrzyt przy uruchamianiu silnika.... Jak zjechałem z tymi ustawieniami na Custom 10 to jest mięciutko i bez zgrzytu na starcie.

Pytam w zasadzie już drugi raz, czy to ustawienie ma jakiś ujemny wpływ na silnik przy minimalnych ustawieniach?

Opublikowano

Uff ! Ulżyło mi. Nie miałem możliwości o to zapytać kogoś u mnie na polu i już myślałem że coś nie tak z przekładnią i zrobiłem jej kiedyś przegląd ale nie widziałem żadnych nieprawidłowości. Załadowałem godny smar, zamknąłem i pogodziłem się z faktem. Skorzystałem też dzisiaj ze zmiany ustawień startu które wykonałeś i faktycznie start jest przyjemniejszy dla ucha i pewnie też dla przekładni choć mój regler nie jest aż tak "wypasiony" :) . Co do wpływu tego na motor to nie mam zdania, mogę się tylko sugerować wyczuciem i myślę że to mu raczej nie szkodzi.

Opublikowano

Jak by co to chociaż wiemy o czym mówimy :)

Dzięki Waldku ze się odezwałeś, chociaż możemy poeksperymentować i wymienić się spostrzeżeniami!!!

 

Wracając jeszcze do ecalca....

Wychodzi na to, że przy moim 50A regulatorze optymalnie by było mieć śmigiełko 18x10 :D

post-9368-0-14878200-1389641554_thumb.jpg

Opublikowano

Latałem na tym właśnie silniku bez przekładni w poprzednim Falconie ze śmigłem właśnie 14x8 i była rakieta.

To ładnie go katowałeś, nie grzal sie ?

 

Dołożyłem przekładnie i dla tego doszedłem do wniosku że znacząco muszę podnieść skok...

 

18 x 10 bedzie mniej wiecej odpowiednikiem twojego silnika bez przekladni na 4s i 14 x 8 .

Opublikowano

Paweł, przez dziesięć sekund nie zdążał się zagrzać :)

A tak już poważnie...

Nie chodzi mi o to by wycisnąć z tego napędu soki...

W trakcie latania... jak uznam że mam za dużo powera, pojadę na pół gazu, albo zmienię śmigiełko...

 

PS

Traktuję ten program jako informację, nie jak wyrocznię.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.