Skocz do zawartości

Virgos F3K


Czaro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z uwagi na mniejszą powierzchnię skrzydło powinno wyjść lżejsze. W planach jest również nowy, węższy kadłub i cieńsze stateczniki co także zmniejszy masę modelu i powierzchnię omywaną generującą część oporów.

 

 

Skrzydlo z mniejsza powierzchnia ok,ale reszte bym zostawil i powalczyl z waga.Tak zrobil Stratair z Chili race.

To jest oczywiscie moje zdanie, jezeli to ma byc calkowicie nowa konstrukcja to czemu nie.

Link: http://www.rc-network.de/forum/showthread.php/497020-Chili-race-F3K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Gdyby ktoś był ciekawy, co się dzieje z temacie Virgosów donoszę, że obecnie trwają testy w warunkach antarktycznych ;) Prawdopodobnie jest to pierwszy model DLG na świecie testowany w tak ekstremalnych warunkach. Konstrukcja wszelkie próby znosi dzielnie, gorzej z pilotem...

 

attachicon.gifDSCF0589m.jpg

 

attachicon.gifDSC_0037.JPG

Czarek - napisali o Twojej wyprawie w gazecie :)

http://www.biuletyn.pw.edu.pl/index.php/Nauka-i-Dydaktyka/Nauka/Mapy-z-pingwinem-w-tle-czyli-powrot-z-tarcza-prof.-Miroslawa-Rodzewicza

 

Pozdrawiam

Andrzej

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czarek - napisali o Twojej wyprawie w gazecie :)

 

Tak tak, ale nie napisali nic o moich lotach DLG ;)

 

Janek, ale z modelami, czy bez? Bo jak konkurencja jest bez modeli, to mam coś specjalnego. Z pingwinami w kadrze ;)

 

 

W weekend Virgosy zaszalały na zielonogórskim niebie i przyniosły mi zwycięstwo w pierwszych eliminacjach do Pucharu Polski F3K :) W ciągu 15-tu kolejek lotów przerobiliśmy prawie wszystkie warunki pogodowe, używałem na zmianę dwóch modeli, z masą startową od 270g do 380g.

 

P1010643m.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Dziękuję.  3 miejsce na Mistrzostwach Czech to miła rzecz ;)

Nie jestem jednak przekonany, czy w wietrze lepiej mi idzie. Chyba, że mówisz tak, żeby mnie do f3fu przyciągnąć?

Pogoda podobna, jak podczas Mistrzostw Polski w kwietniu. Jeden dzień dość chłodny i deszczowy z silnym wiatrem i turbulencjami, drugi słoneczny, ale też wietrzny. Wtedy zająłem odległe miejsce, teraz 3. Może wyciągnąłem właściwe wnioski z tamtej porażki? A może po prostu miałem lepszy dzień niż inni? Na pewno mniej piłem na wieczornej imprezie ;) ;)

 

Tutaj trochę fotek od czeskiego kolegi:

https://plus.google.com/u/0/photos/109620478679557030988/albums/6191856895632254369

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

My z jeszcze większą ciekawością czekamy na efekty :) Szkoda tylko, że samo się nie zrobi.

 

Statecznik nie jest odwrotnie zamocowany. Góra jest u góry, a że pod belką to inna sprawa. Cóż... czasem trzeba dać się ponieść fantazji. W krótkiej historii DLG latało już kilka modeli z takim rozwiązaniem (sam nawet taki zbudowałem gdzieś koło 2007r), lata obecnie i będą latać kolejne. Przy systemie napędu steru wysokości sznurkiem i sprężynką w tym układzie ster lepiej się trymuje w fazie rzutowej.

 

cZyno dzięki za propozycję. Wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć. Dopisujemy do listy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.