Adam Siama Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Miałem drobne problemy techniczne,eksperymentuje już od dłuższego czasu z różnymi ustawieniami i najlepiej wychodzi mi tak: 1 faza klapy obie do góry ok 2 mm(korekta na kierunku)poziomy do góry, 2 faza 2mm do góry klapy (kierunek prosto)poziomy tak aby model delikatnie przechodził sam do poziomu.
cZyNo Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 No mi tez tak wyszło ze tak najwyżej wyrzucam. Choć w drugiej fazie mam troche mocniej oddana wysokość. Na zerowej lata za głowę I juz wiem czemu tylko do 55m rzucam-bardzo flegmatyczne obrociki robię ale do maja sie poprawie
cZyNo Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 w końcu zrobiłem balast. no i z balastem idzie pod wiatr jak w masełko, i bez problemu robi kółeczka w termice. tylko szybciej niż bez balastu
cZyNo Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Zawsze jak ide latać to zaczyna wiać. Ale na szczęście dziś przez nieboskłon przetaczały się intrygujące chmury. Jedna w końcu złapałem i wyszło ponad 170m. Można spokojnie spełnionym wracać do pracy Model z balastem i podniesionymi lotkami wciąż mnie zadziwia...pędzi jak szalony. To nie musi być już majestatyczne DLG Refleks w locie sie przydaje. Jak i szybkie serwa na lotkach.
Adam Siama Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Forma wyfrezowana,po kilku nieudanych próbach kołki zaczęły wychodzić! Po lotach testowych moge powiedzieć ,że jestem zadowolony-kołek bardzo wygodny i mocny waga ok 2,5 garama ,piloci słabiej rzucający mogą sobie oszlifować wg własnych potrzeb,zmniejsząc przy tym wagę.Celem było uzyskanie powtarzalnego produktu. Cena 10 euro. Kołek został testowany na tym,nowym modelu.Waga 296g,model przygotowany do lotów w trudnych warunkach z możliwością zabrania na pokład 120g balastu.
cZyNo Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Pieknie, pięknie. pewnie prędzej czy później będe tesował kołek. Mój jeszcze cały. Dzis było 90min prób.. Widze że malowania niesymetryczne stały sie standardem
rapier Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Widze że malowania niesymetryczne stały sie standardem No właśnie. Czy czemuś takie malowanie służy? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
rapier Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Nie bardzo rozumiem ideę.... To już nie wystarczy spód inny a góra inna. Dla mnie raczej wprowadza większe zamieszanie takie malowanie Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
cZyNo Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 W związku z tym że dziś maiły być zawody F3F, to zabrałem ze sobą Oriona w wersji starszej. Mam go inaczej ustawionego niż V6 ale też daje rade. A jak przyszła termika to nie chciał lądować. Ale że tak wysokie i długie latanie jest nudne, to od czasu do czasu poprosiłem go żeby latał niżej. W sumie dziś latałem półtora godzinki. oczywiście zawody F3F sie nie odbyły ze względu na brak wiatru 1
piotralski Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Jurek, a może logi Ci się pomyliły z tymi od ciśnienia??? Tak już serio to dołączam się do wypowiedzi Pawła! Ja niestety będąc dziś Falconem 2.2 na 480m, dałem nura w dół....
cZyNo Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mogłem lecieć jeszcze wyżej. Ale nudno tak było lecieć w góre. Obniżyłem lot i znów zacząłem piąć sie do góry. Jednak kolega zaczął latać kopterem który siał w eterze jak jasna cholera (co widać na logach), To wolałem wylądować niż gonić po górach model Falconem Evo woziłem się na 700m ale wole latać niżej
piotralski Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ja niestety z moimi oczami mam graniczny pułap przy 2,2 na 500 set metrach
cZyNo Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 A Adamowi gratulujemy zajęcia 4miejsca w Zielonej Górze. 1 pkt!! brakło do miejsca 3go a 7 (siedmiu)!!!! do pierwszego.
aku Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Adamie, mam pytanie do mocowania kołka, kolega posiada 2 modele twojej produkcji i nie wiem czy to przypadek, ale w obu skrzydło mu się ułamało tak ok 5cm od kołka, nie wiem czy to kwestia zbyt mocnego wyrzutu czy może jakaś wada, pytam się bo zastanawiam się nad kupnem drugiego modelu, abym mógł spróbować swoich sił na zawodach w przyszłym roku.
Adam Siama Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Jest mało danych o tych uszkodzeniach(jeśli to możliwe proszę o zdjęcia)Model jest produkowany od 2011 roku,od dwóch lat zmieniła się konstrukcja skrzydła polegająca na wzmocnieniach końcówek oraz materiały.
aku Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Ze zdjęciem może być problem, ale jak się dowiedziałem model z 2011-12 roku
hornet20 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 5cm od kolka... mozliwe, ze kolega zbyt mocno sciska skrzydlo miedzy palcami. Generalnie palce powinny dzialac tylko jak haczyki jedynie, a podczas obrotu sila odsrodkowa sama podniesie model Tez kiedys tak uszkodzilem plat.
aku Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Właśnie mi się to przytrafiło, niestety o zdjęciu pomyślałem dopiero jak to naprawiłem... ;/ ale po kolei. Skrzydło - styrodruk, kołek był przekładany bo rzucam lewą ręką (skrzydło od Czarka z warsztatu), stałem na polu były dość silne podmuchy wiatru, skrzydło trzymałem za kołek tak pod kątek 30-45% do ziemi, trafiłem na mocniejszy podmuch na skrzydło, próbowałem utrzymać go pod tym kątem i tak ok 8 cm od końca skrzydła poszło. Obecnie jest naprawiane i schnie żywica. Jak wspomniałem kołek był przekładany, miejsce to dodatkowo zostało wzmocnione węglem. Także Adamie mam nadzieję, że pomoże Ci ta informacja.
Rekomendowane odpowiedzi