cZyNo Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Nie. Bez zmian. Dziś turbilo to było 97.8mm w fs3. I było czadowo! W respekcie 97,4mm. Standardowe 98,2 to było za dużo na te warunki i źle sie latało mozna by dać jeszcze z pół mm do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Przecież nie będe siedział przy kompie i głupot pisał, skoro jest warun Tym razem piąteczka. Frustrujące jest klikanie o jedne klik jednego parametru, sprawdzanie czy to wpływa na coś innego, i zastanawianie sie czy dodać czy ująć. I do tego wszystko na czuja. A i tak zmiany wyjdą na bazach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-a Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 ...a ja przesiaduje w ciasnym, dusznym i ciemnym garazu dlubiac w styropianie. Takie hobby ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 czyli też masz porawne odruchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 28 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Dziś wiało i miało być ciepło. No to wrocław stwierdził że sie pobawi. Po przyjeździe na zbocze...oj wiało. Wiatr w porywach ponad 20m/s. W casie zabaw spadł do 10, ale pod koniec znów sie rozwiało do ponad 15m/s. Waga modeli była od 3,4kg do 4,5kg. Ale mogła być też troche większa a tu model chowa sie za bazą Nie wiedzieć czemu Respect znów latał najlepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 W okolicy Wrocławia nie ma juz dobrych miejsc do ustawienia modeli, wiec trzeba korzystać z nadarzających sie okazji (służbowych ) Oj jestem z dzisiejszego latanka zadowolony. Dużo regulacji i chyba pierwszy raz byłem świadomy zwrotu „model leci za ręka” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Czemu nie, skoro można Niby tak samo jak wczoraj, ale jakże inaczej... piątka powoli wraca do świata żywych i żwawych modeli... Respect ponownie był punktem odniesienia No i przy okazji, mam sprecyzowane przemyślenia nt. ustawiania modelu szybowców (szczególnie tych z pełną mechanizacją płata) - jak ktoś mi powie, że ustawieniami mechanicznymi, da się optymalnie ustawić taki model, to zabije go śmiechem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dziś musiałem sprawdzić to co wykombinowałem wczoraj i przedwczoraj. No i sprawdziłem na dwóch całkowicie różnych zboczach, o rożnej charakterystyce i sposobie latania. Do tego przy dużej odchyłce. Dziś był wiatr S i SSW. I...tak pięknie, bezproblemowo i do tego tak żwawo to modele mi jeszcze nigdy nie latały. W dodatku odchyłka prawie nie przeszkadzała w zakrętach! To było szybkie latanie, tylko do sprawdzenia poprawności regulacji. Czyli mogę spokojnie zając się innymi głupotami modelarskimi i czekać na rozpoczęcie sezonu Zbocze 1 - odchyłka koło 40stopni i modele z wagą 4,2kg Zbocze 2 - odchyłka 10 stopni i modele z wagą 4kg Jest tylko jedna niewiadoma - jak w wymyślony sposób dobrze wyregulować model do latania termicznego czy F3B. Musze coś pokombinować Zbocze to jest to! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Dziś było latanie inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Wrocław nie odpuszcza, gdy warun sie pojawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Dwa światy .U nas zima i śniegu kupa a u Was wiosna i latanko pełną gębą I jak tu ćwiczyć na nadchodzący sezon ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 3 stopnie ale latałem bez rękawiczek. Pierwszy lotny dzien od 3 tygodni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Nie mogłem sobie odmówić i zboczyłem lekko z trasy A wogole to fajna focia mi z ręki wyszła 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 No po prostu SZOK! :D :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Nieprawda to BIG SHOCK A to tylko energy drink czy procent jakiś ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpazo Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 A taki będzie się nadawał na zbocze bo to nowe dziecko Polskiego wykonania oczywiście cało węglowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 F3F by Mavi Może ktoś przetestuje... I oby węgiel był węglem Coś ta krawędź spływu w motylku jakaś toporna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 wszystko się nadaje. Nawet piankoloty. Ale żeby taki projekt miał sens musi być znacznie tańsze od Respecta. Bo to Respect to doskonała jakość, perfekcja i innowacyjność wykonania (do którego niewielu producentów może się zbliżyć - a na pewno nie ten o którym wspominał Rafał), doskonała prędkość modelu na trasie, doskonałe pokonywanie zakrętów, doskonałe trzymanie się powietrza. Albo musi być znacznie lepszy - ale kto to udowodni? Ot taki drobiazg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viader Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Niedziela przyniosła nam niespodziankę w postaci lotów na skutym lodem zalewie w Mietkowie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpazo Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Oj oj tam Jurek ty jesteś indywidum w skali EU wiec nie dla Ciebie ta tańsza kiełbasa a modele coraz lepsze w wykonaniu wiec ktoś kto zaczyna czy nie ma zamiaru topić takiej kasy może się tymi modelami bardzo dobrze zadowolić A co naj naj nie czeka dwa lata na model a i zawody traktuje z zamkniętymi paczałkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi