Skocz do zawartości

Latanie F3F w okolicach Wrocławia - rozpoczynamy


Rekomendowane odpowiedzi

Przecież nie będe siedział przy kompie i głupot pisał, skoro jest warun :D

 

post-9196-0-18216300-1516908086_thumb.jpg

 

Tym razem piąteczka. Frustrujące jest klikanie o jedne klik jednego parametru, sprawdzanie czy to wpływa na coś innego, i zastanawianie sie czy dodać czy ująć. I do tego wszystko na czuja. A i tak zmiany wyjdą na bazach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wiało i miało być ciepło. No to wrocław stwierdził że sie pobawi. Po przyjeździe na zbocze...oj wiało. Wiatr w porywach ponad 20m/s. W casie zabaw spadł do 10, ale pod koniec znów sie rozwiało do ponad 15m/s. Waga modeli była od 3,4kg do 4,5kg. Ale mogła być też troche większa :)

post-9196-0-05253600-1517162879_thumb.jpg

post-9196-0-65415200-1517162915_thumb.jpg

 

a tu model chowa sie za bazą :rolleyes:

post-9196-0-27345300-1517162935_thumb.jpg

 

Nie wiedzieć czemu Respect znów latał najlepiej... :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W okolicy Wrocławia nie ma juz dobrych miejsc do ustawienia modeli, wiec trzeba korzystać z nadarzających sie okazji (służbowych :D)

Oj jestem z dzisiejszego latanka zadowolony. Dużo regulacji i chyba pierwszy raz byłem świadomy zwrotu „model leci za ręka” ;)

post-9196-0-99445000-1517245762_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie, skoro można :)

post-9196-0-53719900-1517337429_thumb.jpg

 

Niby tak samo jak wczoraj, ale jakże inaczej... piątka powoli wraca do świata żywych i żwawych modeli...

Respect ponownie był punktem odniesienia :rolleyes:

 

No i przy okazji, mam sprecyzowane przemyślenia nt. ustawiania modelu szybowców (szczególnie tych z pełną mechanizacją płata) - jak ktoś mi powie, że ustawieniami mechanicznymi, da się optymalnie ustawić taki model, to zabije go śmiechem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś musiałem sprawdzić to co wykombinowałem wczoraj i przedwczoraj.

No i sprawdziłem na dwóch całkowicie różnych zboczach, o rożnej charakterystyce i sposobie latania. Do tego przy dużej odchyłce. Dziś był wiatr S i SSW.  I...tak pięknie, bezproblemowo i do tego tak żwawo to modele mi jeszcze nigdy nie latały. :P W dodatku odchyłka prawie nie przeszkadzała w zakrętach! :rolleyes:  To było szybkie latanie, tylko do sprawdzenia poprawności regulacji.

Czyli mogę spokojnie zając się innymi głupotami modelarskimi i czekać na rozpoczęcie sezonu ;)

 

 

Zbocze 1 - odchyłka koło 40stopni i modele z wagą 4,2kg

post-9196-0-05145400-1517412496_thumb.jpg

 

Zbocze 2 - odchyłka 10 stopni i modele z wagą 4kg

post-9196-0-65139300-1517412556_thumb.jpg

 

Jest tylko jedna niewiadoma - jak w wymyślony sposób dobrze wyregulować model do latania termicznego czy F3B. Musze coś pokombinować ;)

Zbocze to jest to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko się nadaje. Nawet piankoloty.

Ale żeby taki projekt miał sens musi być znacznie tańsze od Respecta. Bo to Respect to doskonała jakość, perfekcja i innowacyjność wykonania (do którego niewielu producentów może się zbliżyć - a na pewno nie ten o którym wspominał Rafał), doskonała prędkość modelu na trasie, doskonałe pokonywanie zakrętów, doskonałe trzymanie się powietrza. Albo musi być znacznie lepszy - ale kto to udowodni? Ot taki drobiazg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Oj oj tam Jurek ty jesteś indywidum w skali EU wiec nie dla Ciebie ta tańsza kiełbasa a modele coraz lepsze w wykonaniu wiec ktoś kto zaczyna czy nie ma zamiaru topić takiej kasy może się tymi modelami bardzo dobrze zadowolić A co naj naj nie czeka dwa lata na model a i zawody traktuje z zamkniętymi paczałkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.