Masło Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 "Józkowate" to chyba tylko skrzydła zostaną. Ciekaw jestem efektu. Zrób proszę potem zdjęcie "przed i po". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Z "Józka" zostało tyle: DSCN7708 by TeBeWAW, on Flickr Pierwsza przymiarka do "Nowego Józka": DSCN7710 by TeBeWAW, on Flickr EDIT: Zmontowałem prowizorycznie, zamocowałem gumkami i szpilkami planowane wyposażenie i okazało się, że muszę mordę przedłużyć. Jutro wersja 2. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Ostateczny kształt kadłuba wygląda tak: DSCN7713 by TeBeWAW, on Flickr Wykonałem też kompletny projekt DSCN7714 by TeBeWAW, on Flickr Belka ogonowa będzie od NASTIKa, zamówiona: http://www.nastik.pl/belka-ogonowa-weglowa-p-2011.html Silnik będzie oczko większy, REDOX 500/1400, śmigło Master Airscrew 7x4 trzyłopatowe. Dwa pytania do Kolegów; 1. Jak się ustawia wykłon dla śmigła pchającego? Tak samo jak dla ciągnącego? Czyli dla śmigła prawego oś silnika skręcona w prawo? 2. Zamierzam zastosować pojedyncze kółko w kadłubie, tylko do lądowania , wysunięte z kadłuba w ok 50%. Oś kółka powinna być pod SC, tak?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Kadłub w produkcji. Kabinka będzie balsowa. Oczywiście po zakończeniu budowy wyażuruję gdzie się da i ażurowania wypełnię balsą 1,5mm. Wstępnie planowałem oklejać kadłub ORACOVEREM, ale chyba zdecyduję się na szpachlowanie i malowanie. DSCN7717 by TeBeWAW, on Flickr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Jest sens walczyc o kilka gramów na dziobie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Się zobaczy po dostawie belki ogonowej, zrobieniu motylka i wstępnym złożeniu do kupy. Albo będę ażurował, albo nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Jestem pod wrażeniem kompletnego projektu. Nasuwa się tylko jedne skojarzenie: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 No jak można informować klienta o braku towaru i wysyłce za tydzień dopiero na drugi dzień PO ZAPŁACIE? Ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Kadłub powoli nabiera kształtów: DSCN7718 by TeBeWAW, on Flickr DSCN7720 by TeBeWAW, on Flickr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elkojote Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 No masz dryg kolego , ładnie Ci to wychodzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Troszkę przypomina Prząśniczkę J1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Z kabinką balsową kadłub ma już ostateczny kształt: DSCN7721 by TeBeWAW, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Wykonałem zatrzaski magnetyczne kabinki i mechaniczny klapki silnika i na razie koniec. Dalsze roboty przy kadłubie muszą poczekać na dostawę belki ogonowej. Może zaryzykuję i przed dostawą belki zrobię motylka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 ale ten wspornik silnika to moglby byc bardziej aerodynamiczny, mordke ci daruje ale przy smigle moglo by byc ladniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 W sensie żeby wyoblić? Przed silnikiem planowałem uchwyt dla kamerki INNOVV, ale skoro takie sugestie są.... Z drugiej strony opory indukowane na płasko uciętym kadłubie będą, że hej! Oprofilowanie wieżyczki silnika niewiele poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Też mi się to rzuciło (obudowa silnika) w oczy jak oglądałem, ale pomyślałem, że pasuje do kanciastej "twarzy", znaczy się przodu. Ładny ci wyszedł obrys przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 No rzeczywiście, podpuściliście mnie. Siadam do rysowania. Oporu indukowanego wiele nie zmniejszę, ale poprawię estetykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Khm, khm... wtedy przód też fajnie byłoby lekko zaokrąglić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Nie da się. Ten projekt jest "kwadratowy" W środku już jest ustalone miejsce dla pakietu i nijakiego zaokrąglania nie będzie. Możemy dyskutować o zaokrąglaniu w przekroju pionowym, poziomy jest nieruszalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Nie da się. Ten projekt jest "kwadratowy" W środku już jest ustalone miejsce dla pakietu i nijakiego zaokrąglania nie będzie. Możemy dyskutować o zaokrąglaniu w przekroju pionowym, poziomy jest nieruszalny Nawet sam dzióbek nie do ruszenia? I lekko zaoblone krawędzie aż do skrzydła? Tyle moim zdaniem by wystarczyło, a nie dziób a la Concorde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi