Skocz do zawartości

"Józek 1100"


TeBe

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś delikatny skłon i wykłon na oblot nie zaszkodzi. Miałem Wing Dragona o takiej samej konfiguracji jak Józek z tym, że silnik był pod skrzydłem i tam nie miałem skłonu i wykłonu, lub był niezauważalny. A po oblocie będziesz wiedział w którą stronę poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam.... tu pytanie do doświadczonych Kolegów.

 

Czy takim modelu jak Józek opór indukowany wynikający z grubej krawędzi spływu SK i SW jest jakoś znaczący? 

To znaczy czy ma sens inny niż estetyczny robienie zbieżnego SK i SW? Czy pozostawienie tego jako płaską płytkę 4,5mm będzie miało jakiekolwiek wpływ na własności lotne?

Model jest czysto rekreacyjny i treningowy, do spokojnego latania bez acro.


w tym wsporniku boli mnie bardzo zaburzony przeplyw tuz przed smiglem, mozna do zrobic bardziej filigranowo, wierze w ciebie tomku ze cos wymyslisz ;)

 

No nie bardzo ... silnik mieści się w tej budce na styk. Ale jak już powiedziałem, będę oprofilowywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej kilka zdjęć z detalami:

 

14565126277_b5865275f6_c.jpgDSCN7731 by TeBeWAW, on Flickr

 

14749229404_159094f56b_c.jpgDSCN7732 by TeBeWAW, on Flickr

 

14751570415_20818dd1a1_c.jpgDSCN7733 by TeBeWAW, on Flickr

 

14728568296_6c97d3a508_c.jpgDSCN7734 by TeBeWAW, on Flickr

 

EDIT: Kadłub jak na zdjęciu (bez dolnego zamknięcia i wręg do mocowania belki ogonowej) waży 143g. Gdyby był budowany od podstaw, to zapewne dałoby się zmieścić w całości w 100g. Belka ogonowa będzie ważyła 12g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.