MZWBPiotr Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Chyba tyle na dzisiaj. Widoczne kolanko wlotu zalozone na potrzeby zdjecia. Musze teraz zrobic ladne przejscie w okragly przekroj (w tej roli widze depron) i mozna montowac turbine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Uporałem sie dzisiaj z kanałem dolotowym Biała przegroda pelni tez funkcje rozporki Troche "głebiej" Zamkniety Niestety nie moge zakleić gornej pokrywy dopoki nie zamontuje turbiny. Znowu turbiny nie zamontuje dopoki nie wywaze wirnika a zeby bylo ciekawiej to nie posiadam wywazarki wiec sie zejdzie :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Dzisiaj wymyśliłem ze wyważe silnik i wirnik jako jeden element. Metodą na trytke i taśme (lub jakiś klej). Jedyne na co bede musial zwrocic uwage to skrecenie silnika i wirnika turbiny w tym samym polozeniu wzgledem siebie (marker zalatwi sprawe). A poza tym ta metoda nie jest tak inwazyjna jak szlifowanie łopatek czy wirnika w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Po 3 godzinach skapitulowałem, nie widzialem na wykresie akcelerometru zmian w wiekszosci polozen. Raz tylko bylo gorzej niz fabrycznie... Wiec skreciłem wszystko do kupy i poczekam jednak troche az skombinuje wywazarke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 U mnie wyważanie na trytkę dużo pokazało bo miałem mocno nie wyważony silnik. Rożnica była wyraźna w trzymaniu w dłoni. Musiałem go szlifować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Po 3 godzinach skapitulowałem, nie widzialem na wykresie akcelerometru zmian w wiekszosci polozen. Raz tylko bylo gorzej niz fabrycznie... Wiec skreciłem wszystko do kupy i poczekam jednak troche az skombinuje wywazarke Piotr, Co to jest metoda "na trytke"? A takze jakiego uzywales akcelerometru? Czolem A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 To jest metoda polegająca na zacisnieniu opaski zaciskowej na wirniku silnika i szukaniu balansu metoda "prob i bledow" Tak to wyglada w praktyce https://m.youtube.com/watch?v=OgvayWfey78 Akcelerometrem byl telefon z aplikacja o szokująco zawiłej nazwie "akcelerometr" (doslownie nazwa app) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nie znałem tej metody, czego to ludziska nie wymyślą, po prostu super ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Musze przyznac ze moj egzemplarz silnika jest tragicznie niewywazony. Moze dzisiaj sie jeszcze z tym pobawie tylko obnize czulosc akcelerometru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zamiast trytki można użyć drucika. Okręcałem tą pętelkę i sprawdzałem, gdzie drgania są najmniejsze. Wtedy po przeciwne stronie trochę zeszlifowałem silnik. U mnie to on najwięcej psuł, bo nawet jak sam się kręcił to było czuć drgania na obudowie EDF. Potem sam wirnik statycznie wyważałem. Potem metodą zegarka ustawiałem wirnik tak aby były najmniejsze drgania zespołu, a na koniec to samo kołpakiem. A i tak idealnie nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Wywazylem dynamicznie metoda zegarka i jestem zadowolony wykres nieznacznie odchyla sie od prostej a sama turbina nie wprowadza Iskry w taki rezonans jak wczesniej No i wlozylem turbine do iskry ale jej nie przykrecilem, po czym wlaczylem i rozkrecalem az poczulem palony styropian. Otwieram a tam kołpak turbiny wypalił ścianke kanałów... Turbinie nic sie nie stalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo35 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Rozmiar całkiem słuszny, wygląd tez baba, ciekaw jestem efektu po malowaniu!!! Widywałem iskierkę na żywo niemal dzien w dzien podczas służby wojskowej , była nasza pogodynka, mimo upływu lat konstrukcja nadal bardzo ładna, twoja nie odbiega od orginalu. Powodzenia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Zdjecia ciemnie, bo dopiero wieczorem byly warunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Pięknie się prezentuje w locie Brawo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Dzieki Postaram sie wykombinowac kamerzyste i nagrac film z pelnego lotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 A jak masz wyważoną Iskrę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 A co tam jej z dupki wystaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Z dupki wystaje dysza kierujaca strumien z turbiny lekko w dol, zeby samolot nie zadzieral podczas zwiekszania ciagu Środek ciezkosci mam ustawiony na 80mm od natarcia wzdluz zewnetrznej scianki wlotow. Przy tym wywazeniu Iskra jest minimalnie za ciezka na tyl. Dzisiaj przesune pakiet 5mm do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Pamiętaj o ew. Expo., ale wyważenie lekko na nos przede wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Polatane Bartek klapy bez wysokosci dzialaja idealnie, nic nie zadziera Kamerzysta byl, kamera byla tylko z bledu operatora nagraly sie tylko 3s Wczorajsze latanie - duzy wiatr, zbyt tylne wywazenie, brak expo Iskra od 12minuty ale polecam obejzec cale https://m.youtube.com/watch?time_continue=720&v=bfbiFvjWF0k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi