Elkojote Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 No to 3w1 ... to pięknie .
skrzydlaty smok Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 No rzeczywiscie zajefajne,sezon na Mgm caloroczny,Proponuje oglosic go samolotem roku.
awot Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Miło mi poinformować, że kolejny MG czeka na oblot! To dzieło Pana Ryszarda, naszego seniora. Rafał. 2
skrzydlaty smok Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Widze podgrubiony troche jest?chyba zjadl dwa hod-dogi .Waga jaka?
awot Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 To złudzenie, jest taki szeroki jak mój. Wagi niestety nie znam. Rafał.
sławek Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Tak śledzę ten watek ,śledzę i może wreszcie się włączę w temat Modelik bomba i dzięki AWOT-owi został przez nas zauważony mimo że projekt ma już kilka latek. ...więc Magnuma chce i ja W sumie to projekt wspólny -mój i Marka (NPN) Powstaną dwie wersje z EPP (szkoda że nie mamy kolorowego) jedna klasyczna na dwóch pływakach druga na jednym pływaku i pod skrzydłowymi pływaczkami ,obie z wizualnym liftingiem . Poniżej szkice/wizualizacje obu zmian Mamy kilka jeszcze problemów technicznych do przemyślenia np plywaki z epp -mogą nieźle nasiąkać wodą a styrodurowe łamać ... Dla siebie poprosiłem Marka o wycięcie klasycznie- dwu pływakowego i powiększonego do 1m -akurat latam tylko na pakietach 3s i posiadam wolny troszkę ciężki silnik . Profil Magnuma nie lubi nadmiaru mocy - a zwłaszcza nadmiaru prędkości ,dla tego zalecany jest pakiet 2S przy oryginalnej wielkości modelu (wagowo też lepiej wychodzi) Marek zrobi na "mono pływaku" Może powstaną zestawy.........ale nie wybiegajmy w przyszłość...
awot Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Fajnie, że Marek będzie miał go w swojej ofercie. Też kombinuję z jedną wersją MG więc może niedługo przybędzie kolejny członek rodziny. Sławek, czy w twoim projekcie profil skrzydła będzie łamany czy to tylko taka uproszczona wizualizacja? Rafał.
WRC Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Jak będzie wersja z expo to może i ja się skuszę na wodolota
awot Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 Nudziłem się kiedyś i narysowałem taką oto wariację na temat MAGNUM. Nie jestem pewien czy doczeka się realizacji bo pomysłów ma więcej niż czasu na ich realizację. Ale zdaje się, że to wśród modelarzy częsty przypadek Rafał. 1
sławek Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Dokładnie jak mówisz -głowa pełna ....... Magnum daje dużą swobodę w projektowaniu kadłuba -niestety skrzydła dalekie są od "zwykłych" co może zepsuć efekt i należy raczej sylwetki traktować przy projektowaniu z przymrużeniem oka a nawet karykaturalnie -wtedy dowolność kształtów robi się ogromna. (lepszy byłby MAGCORSAIR ze swoimi uszatymi skrzydłami...) Ogon w tej wersji nawet jest Corsairo-podobny Co do "łamanej " struktury skrzydła to tylko szkic a nie zamierzony profil . Łukasz -wersja z EXPO?? , expo jest w nadajniku ....... PS projekt jest teraz w rekach Marka i otrzymuje kolejne modyfikacje -zwłaszcza skrzydła -inny kształt uszu i one same otrzymają również profil -coś jak w LAZYBEE
awot Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 MAGCORSAIR powiadasz Faktycznie te uniesione końcówki skrzydeł ... Po niedzieli (nie wiem jeszcze której) spróbuję to narysować, to może być ciekawe! Gdyby wykorzystać jeszcze możliwości poligraficzne Marka to może wyjść fajny model. A co do twojej koncepcji, to nie myślałeś żeby schować koła w pływakach? Komplikuje to trochę ich budowę ale może fajnie wyglądać i działać. Rafał.
sławek Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Rafale -co do Corsaira to może być ciekawe ,nawet mam propozycje -można się pokusić o "inną " wersje niż zwykłe F4U np: Mniejsza średnica silnika niż w normalnych wersjach-ma to kilka zalet . Tylko malowanie zrobić standardowe bo ten prototyp się nie doczekał kamuflażu Wersja mono pływakowa to działka Marka ale mogę coś powiedzieć z tego co widzę i co sam wniosłem w te zmiany : kółka w bocznych pływakach ? -ich kształt jest przystosowany do ślizgu po wodzie więc opuszczona w dół linia tych "butków" przeszkadza w kołowym rozwiązaniu -chyba że pływaczki te były by zakładane na "podwozie" jak w wersji standardowej pływaki zwykłe, a pływak główny odczepialny bo w nim chowanie kół mija się z celem -problemy ze ślizgiem na wodzie z zaburzonym dnem kołami no i szerokość pływaka nie pozwoli na rozsądnie rozstawione koła . Kółka na rysunku narysował już Marek i tego detalu nie uzgadnialiśmy jeszcze.
WRC Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Mi chodziło o epp ???? a nie expo to wina słownika w telefonie pisane za pomocą telefonu więc błędy możliwe ????
sławek Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Powstaną dwie wersje z EPP Jak najbardziej z EPP!! przecież to ma być do latania (nawet pływania) bez stresu
sławek Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 W oczekiwaniu pierwsze klocki których wycięcie przygotowuje Marek zastanawiam się jak to pomalować i szczerze mówiąc nie mam pomysłu ...... Na razie kilka inspiracji z różnych źródeł crimsonskies Dromader Boeing P26 malowanie pierwszego Magnuma na naszym forum czyli Rafała malowanie minimalistyczne -COAST GUARD
Tadziurski Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Według mnie, pierwszy schemat jest najlepszy (Grafikiem jestem, wiem co mówię )
marek rokowski Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 jak pisał Sławek - Magnum zaoinspirował nas Magnum do zrobienia naszej wersji dodatkowo Sławek narysował tak piękną linię kadluba, że porzuciłem czasowo moje projekty, dorysowałem reszte i HUURRAAA! - na ploter! ale żeby nie mieszać i żeby nie było że zrzynamy - zakładam nowy wątek TO-MASZ na czesc mojego przyszłego pilota rc, któy ostatnio skończył 3miesiące...
skrzydlaty smok Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 GRATULUJE powiekszenia rodziny. Ja wczoraj moglem polatac swoim Mgm,pogoda dopisala,ale czasu zabraklo,po za tym pogralem wczesniej troche w pilke z synami,i klops,chyba miesien zerwalem bo boli jak cholera,wiec nici ze stania,tylko szybko do domu oklady robic.Dzis juz jest lepiej,wiec na dniach trzecia pruba bedzie. :)
Elkojote Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 No to przyszła i kolej na mnie , bo pewnie koledzy już szydzą że nielota na półkę se posklejałem . Zachowanie modelu podobne jak u Marcina podczas nieudanego oblotu tzn. trochę mi go na lewo ciągnie , dodatkowo śmigło 8x4 tak jak by mało powera miało inne modele cięższe na tym samym silniku tylko śmigło 10x4,7 SF i żywo latają . Jak już wystartuje to spoko bardzo fajnie lata tylko niestety to podwozie mocowane do skrzydła kiepsko widzę . Pomimo zatopionej listewki w skrzydle niestety nie wytrzymało , wiec albo papier na wikol albo taśma bo przy lekkim zaczepieniu o trawę mamy bube . No i oczywiście dokumentacja Od prezentacji przed startem , kolejno parę kretów , upragniony lot no i jakieś tam straty (nie obyło się )
sławek Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 "Orginały" były budowane z DEPRONU lub EPP a nie ja to w naszych warunkach z podkładów pod panele -to troszkę zmienia wytrzymałość materiałów . Ale skoro podwozie się nie oderwało- to już sukces Ktoś już w tym temacie wspominał a ja to powtórzę: węgiel na natarcie i na spływ centropłata przynajmniej na szerokości rozstawu podwozia!! i na pewno nie będzie takich uszkodzeń . Listewka o której wspomniałeś działa tylko jako dźwigar dający jakąś wytrzymałość płata w locie ,a skręcający wokół niego się płat od podciętego podwozia przy lądowaniu nie jest nim wzmocniony na takie zachowanie skrzydła. (zwróćcie uwagę że wszystkie efekty kraks w naszym temacie są podobne -uszkodzenia skrzydła przy kadłubie a żaden z tych modeli nie posiadał wzmocnień o których wspominam !) Oczywiście uszkodzenia zależą też od gatunku pianek ,wagi modelu .prędkości ...... Lata ładnie więc Grzesiek - po węgielek i popraw stary płat, nowy zrobisz jak się z modelem oswoisz
Rekomendowane odpowiedzi