heksodus Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Róznica wcale nie będzie mała.Poprostu zrób test w rękach. Sprawdz czy silnik i pakiet będzie w tolerancji zakresu temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Lepiej kup sobie silnik o 1200 obrotach na Volt , albo pakiet 4S , dopiero zauważysz różnicę .. Zwiększanie średnicy śmigła nic nie daje ( w modelu szybowca) , co innego zwiększanie skoku . Ale przy 840 obrotach /Volt i pakiecie 3S silnik ma za małe obroty . Ten silnik jest na 4S po prostu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagdus Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Obserwując Wasze posty oraz model nasuwa się pytanie: Po co latać takim silnikiem na 3 S ??? I kupować ciągle większe śmigła? Dla wagi, rozmiaru akku czy też jego niższej ceny??? Zważyłem wszystko. Model gotowy do lotu bez akku 1954 g. Różnica w wadze baterii, które posiadam wynosi zaledwie ok. 40 gram pomiędzy 3 S a 4 S !!!! Więc dlaczego nie 4 S? Największym problemem jest brak miejsca lecz decyzja już zapadła - przerabiam na 4 S za wskazówką Leszka - bart. Może jakoś upcham choć wchodzi na "styk". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
list Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 A widzisz! Nic nie wspominałeś, że posiadasz 4s. Zgłaszałeś problemy zespołu napędowego którego podstawą było 3s....a teraz to już trochę inna historia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Na 4s będzie dużo lepiej pracował silnik niż na największym śmigle dla 3s. Na 5s jeszcze lepiej niż na 4s...różnice wyczujesz natychmiast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Ja wyczytałem wyżej,ze ma zamiar zmienić skok ,a ty Leszku wpajasz nam średnice Zanim zacząłbym przerabiać na 4s sprawdziłbym większy skok. Bo można być miło zaskoczonym..A dopiero potem zmieniał napięcie. Oczywiście 10S i przekładnia będzie najlepszym rozwiązaniem Ale czy oto tu chodzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Zanim zacząłbym przerabiać na 4s sprawdziłbym większy skok. Bo można być miło zaskoczonym..A dopiero potem zmieniał napięcie. Oczywiście 10S i przekładnia będzie najlepszym rozwiązaniem Ale czy oto tu chodzi.. To tak jak byś w samochodzie z silnikiem 5 biegowym używał tylko 3go biegu i kombinował z najodpowiedniejszymi średnicami kół do niego... Mam zapisane osiągi i pobory prądu każdego mojego silnika. Na podstawie tego twierdzę, że osiągi na 3s zawsze będą gorsze od osiągów na 4s mimo, że średnicę śmigła zmniejszamy. Skoro ma pakiet 4s i miejsce by go zamocować to nic nie stoi na przeszkodzie by to zrobić - wręcz przeciwnie - powinien jeśli oczekuje dużo lepszych rezultatów. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Też zawsze stosuję min 4S,ale skoro mowa była o 3S to skok na pewno poprawił by osiągi. Ale jak są chęci na 4S to efekt na pewno będzie pozytywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagdus Opublikowano 15 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 Panowie! Dzięki za Wasze sugestie. Już na 4s przerobione i próby na śmigle 12x6 odbyte. Wymiata!!!!!!!! Jeśli ktoś bardzo chce jest i pionowa winda! Absolutnie to jest to! Pakiet 4s 2200, czas pracy silnika łącznie ustawiony na 3 minuty, później już tylko asekuracyjnie szybowanie i lądowanie. Zużycie pakietu po takim lataniu 1800 mAh. Całkowity czas lotu 35 minut (około godz 19 tej) ale kiepski ze mnie jeszcze pilot. W tej konfiguracji pakit 3 s raczej do tego modelu już nie powróci. Może wytrawny pilot ubolewałby nad przyrostem wagi o ok 40 gram ale dla mnie to absolutnie żadna różnica a wszelkie utraty wysokości rekompensuję sobie strzałem w górę! Natychmiastowym! Cóż za ulga! Koniec mozolnego wspinania po 50 sekund każde (lub dłużej). Pakiet, regiel oraz silnik delikatnie letnie! P.s. Oczywiście już marzy mi aię większy i szybszy model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaciomp Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Czyli F5B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagdus Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Krótki update. Po dłuższej przerwie, również w lataniu, wczoraj ponowny oblot na 4 S i śmigle 12x6. Łączny czas pracy silnika 3 minuty. Czas lotu 50 minut w warunkach bezwietrznych. Zużycie akku 1900 mAh. Moim zdaniem może być. Nowe 3 pakiety już dotarły. @Bartek - może kiedyś Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi