Skocz do zawartości

Wydzielone z "Szkolenia na drony, świadectwa kwalifikacji UAVO VLOS i BVLOS"


Artu

Rekomendowane odpowiedzi

robertus myślę że chodziło o sam fakt wystąpienia tego lotu, w takim miejscu zwłaszcza nad takimi obserwatorami.
Osobiście nie rozumiem jaki był cel tego pokazu? Latać kilkukilogramową hexą w zamkniętym pomieszczeniu wśród masy zwisających z sufitu elementów nad głowami małych nieświadomych dzieci.  Że nikt sie nie zbunotwał to aż dziw. Rodzice zaufali obcemu facetowi i pozwolili latać nad ich dziećmi.

Moja wyobraźnia podpowiada mi następujący schemat: hexa --> linka zwisająca z sufitu---> kret---> tryskająca dokoła krew---> pocięte twarze, ręce etc---> pozew zbiorowy--->wyrok skazujący-----> renta do końca życia dla kilku osób. Ewentualnie kilka guzów, powybijane śmigłami oczy? Czarny scenariusz ale możliwy. Jeśli możliwy to po co ryzykować? Jak przesadzam to sory ale naoglądalem sie dopiero co masy krwawych wypadków z multicopterami na yt.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych, którym jednak jeszcze trochę brakuje wyobraźni: http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/drony-zagrozeniem-dla-ruchu-lotniczego-katastrofa-kwestia-czasu,496795.html

 

 

Byłem na pikniku szybowcowym w Lesznie i tam cukierki zrzucano z prawdziwego samolotu latającego nad tłumem.

 


I jaki z tego wniosek ? Taki, że pilot był idiotą, i powinien stracić licencję ? Bo to jedyne, co mi się nasuwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może idiotami byli wszyscy związani w ten piknik, bo to była część oficjalnego grafiku pikniku.Nie jakaś tam samowolka jednego wariata.

 

A co do reszty argumentów to zgadzam się, jak to się mówi licho nie śpi i lepiej dmuchać na zimne. Tez  latanie koło zwisających plakatów mnie zaszokowało, ale... ja drążków nie trzymałem. Kamera szerokokątna skraca odległości. No i myślę, że nie była to spontaniczna akcja tylko pewnie efekt umowy między portem lotniczym a wykonawcą "lotniczych" mikołajek, który takie loty miał wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Kamyczek_RC

Jak się ma kwit to nie znaczy że można latać wszędzie a jedynie uczyć podstaw obsługi i procedur startowych . Ciekawe kto z ULC odpowiadał za wydanie licencji tej firmie dla mnie powinien stracić stanowisko .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie tylko Ty nie możesz go zobaczyć ..."ten film był specjalnie tak zmontowany by wzbudzić jak najwięcej dyskusji na temat bezpieczeństwa. Dokładnie o to nam chodziło !!!"

 

Wzbudził dykusje więc go nie ma. Może rodzice dzieci dyskutowali. Bo ja wiem,to tylko podejrzenia bo fimu nie mogę oglądnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę również że wszelkiego rodzaju wyzwiska nie są tu na miejscu i mogą tylko niektórym zaszkodzić, nasz dział prawny na pewno i tym się zajmie. 

Poproszę o przykłady. Na razie jest to próba zastraszenia forumowiczów jednoznacznie określających swoje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartoszu kolega Piotr nie potrafi czytać ze zrozumieniem, a kursy organizuje. Pokaż facet jeden przykład gdzie Cię ktoś obraził może zmusi Cię to do przeczytania postów jeszcze raz. Straszyć to możesz dzieci w piaskownicy. Pff. Co za tupet. 

Skoro jesteś taki bystry to może mi powiesz co byś zrobił dyby Ci ten multikopter wpadł w te dzieci? Nadal byś się zasłaniał kwitem?  Nie wiem czy jakikolwiek kwit by Cię wtedy uratował.

 

//Uruchomiłem się, ale krew mi się gotuje jak czytam takie brednie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to nie samym lataniem narażacie ludzi na kalectwo lub utratę życia. Sprzęty które sprzedajecie, składacie przypominają Mitsubishi Zero. 

Dla przykładu dodam fotkę dystrybucji zasilania w jednym z topowych wielowirnikowców z waszej oferty, która została wyrzeźbiona śrubokrętem w miedzianym pcb.

Dodatkowo zamontowanie tam IMU jest narażone na przepływ dużych prądów, co nie wróży zbyt dobrze. Wiem, że warto by klient wrócił, ale nie koniecznie na kosztowny serwis/kompletą naprawę. 

Jeżeli taka fuszerka kosztuje 18 500zł to warto ostrzec innych, przed zbyt dużym "profesjonalizmem" tej firmy. 

JFoPLDZ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich zainteresowanych informuję że posiadamy stosowne dokumenty i są one do wglądu w naszej firmie, ze względu na dane osobowe nie będziemy ich publikować. 

 

A dla tych najbardziej nadgorliwych informacja, że wystarczyło poczytać notam z tego dnia i wszystko by się wyjaśniło, ale niestety co niektórym zupełnie brak nawet podstawowej wiedzy o przepisach ruch lotniczego. 

 

A co za problem opublikować po usunięciu danych osobowych? Rozumiem, że mogę podjechać i je obejrzeć? Jestem bardzo ciekaw co to za dokumenty uprawniające do lotów stanowiących zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia.

 

Pewnie liczysz też na to, że na forum modelarskim nikt nie ma pojęcia co to są NOTAM-y i jakie informacje zawierają. Wystarczy więc, że rzucisz tajemniczym skrótem NOTAM, zarzucisz nieznajomość jak to napisałeś " podstawowej wiedzy o przepisach ruch lotniczego" i wszyscy umilkną. Może więc przytoczysz tutaj treść tego NOTAM-u i pokażesz, który jego fragment pozwala na latanie nad dziećmi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to nie samym lataniem narażacie ludzi na kalectwo lub utratę życia. Sprzęty które sprzedajecie, składacie przypominają Mitsubishi Zero. 

Dla przykładu dodam fotkę dystrybucji zasilania w jednym z topowych wielowirnikowców z waszej oferty, która została wyrzeźbiona śrubokrętem w miedzianym pcb.

Dodatkowo zamontowanie tam IMU jest narażone na przepływ dużych prądów, co nie wróży zbyt dobrze. Wiem, że warto by klient wrócił, ale nie koniecznie na kosztowny serwis/kompletą naprawę. 

Jeżeli taka fuszerka kosztuje 18 500zł to warto ostrzec innych, przed zbyt dużym "profesjonalizmem" tej firmy. 

JFoPLDZ.jpg

Kolego niestety nie jest to nasza produkcja, raczej jakaś podróba naszego rozwiązania.

Zapraszam do naszej firmy, można zobaczyć jak właściwie powinno być to wykonane, każda płyta ma wyfrezowane nasze logo a ja tu tego nie widzę.

 

A co za problem opublikować po usunięciu danych osobowych? Rozumiem, że mogę podjechać i je obejrzeć? Jestem bardzo ciekaw co to za dokumenty uprawniające do lotów stanowiących zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia.

 

Pewnie liczysz też na to, że na forum modelarskim nikt nie ma pojęcia co to są NOTAM-y i jakie informacje zawierają. Wystarczy więc, że rzucisz tajemniczym skrótem NOTAM, zarzucisz nieznajomość jak to napisałeś " podstawowej wiedzy o przepisach ruch lotniczego" i wszyscy umilkną. Może więc przytoczysz tutaj treść tego NOTAM-u i pokażesz, który jego fragment pozwala na latanie nad dziećmi?

Kolego skoro wiesz co to notam to  zapewne wiesz również gdzie można go obejrzeć, przecież jest on dostępny publicznie, jeśli nie to zapraszam na szkolenie, gdzie również będziesz mógł obejrzeć pozostałe dokumenty.

Jeśli nie to się tu nie dowiesz wiedza kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego niestety nie jest to nasza produkcja, raczej jakaś podróba naszego rozwiązania.

Zapraszam do naszej firmy, można zobaczyć jak właściwie powinno być to wykonane, każda płyta ma wyfrezowane nasze logo a ja tu tego nie widzę.

Niestety nie zamierzam się kłócić, ale to zdjęcie zostało wykonane bezpośrednio przez jednego z waszych klientów zaraz po kupnie zestawu. 

Zresztą wiadomo, że nie będziecie się przyznawać do błędów, trzeba na jeleniach zarabiać  -_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.