dukeroger Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 jeszcze mi sie nie podoba sposob zalaczania podswietlenia dysz, jezeli jakos rozsadnie uda mi sie zwolnic kanal obslugujacy podswietlenie kabiny to zrobie osobny na dysze i wtedy to opanuje, wydaje mi sie ze diody w dyszach powinny sie wlaczac powyzej 50-60% ciagu
robertus Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Uszczelkę zrób jak chcesz, ja tam przestadnym detalista nie jestem. Ta uszczelka to coś w rodzaju kitu. Wiesz, że teraz się zorientowałem, że nie mam czujnika IR to akurat muszę zrobić.
dukeroger Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 no to polecial.... cale 2sek, trwa dochodzenie https://youtu.be/i9l2Egi45Ck poprzedniego dnia zmienilem odbiornik, niestety nie ustawilem zakresu krzywej gazu - to moj pierwszy podejrzany, drugi to ustawienie do oblotu malych wychylen powierzchni sterowych. Jest troche strat ale w sumie po nocy samolot jest w 98% odbudowany. Do jutra bedzie znowu RTF. Tylko zeby nie powtorzyc bledu. Dobre rady mile widziane.
Emhyrion Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 szkoda... może jakaś brzoza była po drodze?
dukeroger Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Poszedl w glebe jak rakieta powietrze ziemia, widac ze wali nosem na ktorym zeszla farba, epp zafoliowane nie nosi sladu zdarzenia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
302_Osh Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Wyrzut trochę za mocno do góry, w 3 sekundzie bardzo ładnie leci. Potem po przechyleniu na prawe skrzydło faktycznie wygląda jak za mały zakres steru wysokości, żeby wyciągnąć nad ziemią, ale niewiele zabrakło. Moc jest wystarczająca. Moja sugestia: przy wyrzucaniu zaciągnij do połowy ster wysokości. Ja tak startuję z reki mustangiem i Flashem 3D.
marek rokowski Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 przejrzałem poklatkowo film i... zadam banalne pytanie: nie miałeś czasem rewersu na sterze wysokości??? bo na zaden klatce nei widze żeby płyty wyglądały inaczej niż "kreseczki" czyli ułożone zgodnie z trajektorią lotu...
robertus Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Co do wyrzutu, to ja swojego wyrzucam z biodra trzymając za garba tuż za kabiną. Wychodzi tak 30-45 w górę. A silniczek mam raczej słabszy bo to emax cf2812. Neutrum w moim wygląda tak A zakresy maksymalne 1
dukeroger Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 przejrzałem poklatkowo film i... zadam banalne pytanie: nie miałeś czasem rewersu na sterze wysokości??? bo na zaden klatce nei widze żeby płyty wyglądały inaczej niż "kreseczki" czyli ułożone zgodnie z trajektorią lotu... nie, ale mialem zero ustawione w plaszczysnie skrzydla co jak pokazuje robert w polaczeniu z malym wychyleniem na oblot moglo byc wystarczajace edit; zeby sie na maxa pognebic, lotki mialy odwrotny rewers, ooooooooooooooooooo edit2: srodkek ciezkosci 1cm do przodu od poczatku brzechwy statecznika pionowego wymaga kontry sterem wysokosci w postaci wychylenia -10st (!)
dukeroger Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 troche fotek uszkodzen: pekniety kadlub: rowniez wewnatrz: rozwarstwione mocowanie kadlub skrzydlo: uszkodzone mocowanie kabinki: uszkodzona klapa serw wektora ciagu: uderzona lopata smigla dysza: wyrwane zostalo tez mocowanie jednego z ciegien wektora ciagu: w sumie po pierwszym wieczorze 95% udalo sie usunac, dzis model jest w zasadzie RTF Jako przyklad pokaze usuniecie uszkodzenia dyszy, zelazko pieknie prostuje i naciaga uszkodzenie:
poharatek Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Ostatecznie zdecydowałeś się na ten silnik prawda? http://hobbyking.com/hobbyking/store/__18198__Floater_Jet_Replacement_Motor_AXN_2208_2150_.htm Nie wiem czy on nie ma trochę za mało "połera" do tej masy... Ja w swoim migaczu (z planów rcpowers, mało makietowy ) o podobnej wadze (640g RTF) zastosowałem taki silnik http://www.marvio-rc.pl/silnik-elektryczny-a2212-6-2200-kv,3,1343,124 (dane producenta są kompletnie nieprawdziwe - on wyciąga znacznie więcej niż jest podane..) i popinkala skubaniec jak rakieta. Nie ma problemu z wyrzutem, świece robi "do nieba", a jeśli wierzyć rcspeedo to popierdziela nawet i 150km/h... Z tym, że trzeba do tego silnika by pomyśleć o większym regulatorze ( 40A minimum) i nieco większym pakiecie, bo 1300mAh to zaledwie na jakieś 3-4 minuty spokojnego lotu wystarczy. A sam silnik mimo, że "chińczyk no name" jest naprawdę świetny. Do parkjetów - niezastąpiony. Moja f-117 też na takim latała. Mój mig lata tak: https://www.youtube.com/watch?v=_8Kxpw9fp-c (Przepraszam za jakość filmu, ale i kamera w Samsungu i sam kamerzysta średnio nadążali za modelem )
dukeroger Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Ciagu jest stanowczo wiecej niz masy, dzis mig zaliczyl oblot z pelnym sukcesem. Jest film choc kamerzysta nie do konca dal rade. Ogolnie sekret przy takim srodku ciezkosci to kontra ns wysokosci. 10st podane przez roberta to bylo ciut przyduzo. Pomierze to dokladnie ale tak na oko to jakies 7st. Musze sie wbten samolot porzadnie wlatac ale mam odczucie ze to za przednie polozenie. Film wieczorem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
robertus Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Dobra wiadomość, prosto z pola walki.
dukeroger Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 no to tak bylo: obserwacje; wydaje mi sie ze tak przednie polozenie srodka ciezkosci nie jest szczesliwe, beczki sa pokraczne i w sumie wolne, petli jakos tez model za chetnie nie robil, niestety jest juz zimno i lot trwal ok 5min, musze sprawdzic jakie prady ida przy takim lataniu, moze to moje smiglo jest za duzo do tego modelu i silnika.
dukeroger Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Sorry pierwszy raz korzystalem z edytora yt, juz powinno dzialac Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
robertus Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Co do beczek, gdy miałem tylne wyważenie (czyli nawet 1cm wgłąb brzechwy), to stery były mniej wychylone niż na moich zdjęciach ale beczki wychodziły rozwlekłe i z utratą wysokości. Gdy mam ustawienie jak teraz beczki są ładne i są w osi.
dukeroger Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Dziwne, mam 1cm przed brzechwa i sa tak jak piszesz rozwlekle i z utrata wysokosci, ma ktos jeszcze doswiadczenia w tym wzgledzie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
robertus Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Musisz się wlatać w niego jak sam pisałeś. Przyklej odważnik od wulkanizatora na dziób lub na ogon i zobacz jak Ci sie lepiej zachowuje. Mi trochę z tym zeszło. Dla przypomnienia, u mnie pakiet był w tych miejscach. I latał. Ostatecznie został na pierwszej pozycji ze względu na beczki.
Rekomendowane odpowiedzi