Skocz do zawartości

MIG 29 - model drukowany na depronie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no to polecial.... cale 2sek, trwa dochodzenie

 

https://youtu.be/i9l2Egi45Ck

 

poprzedniego dnia zmienilem odbiornik, niestety nie ustawilem zakresu krzywej gazu - to moj pierwszy podejrzany, drugi to ustawienie do oblotu malych wychylen powierzchni sterowych. Jest troche strat ale w sumie po nocy samolot jest w 98% odbudowany. Do jutra bedzie znowu RTF. Tylko zeby nie powtorzyc bledu. Dobre rady mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzut trochę za mocno do góry, w 3 sekundzie bardzo ładnie leci. Potem po przechyleniu na prawe skrzydło faktycznie wygląda jak za mały zakres steru wysokości, żeby wyciągnąć nad ziemią, ale niewiele zabrakło. Moc jest wystarczająca. Moja sugestia: przy wyrzucaniu zaciągnij do połowy ster wysokości. Ja tak startuję z reki mustangiem i Flashem 3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejrzałem poklatkowo film i... zadam banalne pytanie: nie miałeś czasem rewersu na sterze wysokości???

bo na zaden klatce nei widze żeby płyty wyglądały inaczej niż "kreseczki" czyli ułożone zgodnie z trajektorią lotu...

 

nie, ale mialem zero ustawione w plaszczysnie skrzydla co jak pokazuje robert w polaczeniu z malym wychyleniem na oblot moglo byc wystarczajace

 

edit; zeby sie na maxa pognebic, lotki mialy odwrotny rewers, ooooooooooooooooooo

 

edit2: srodkek ciezkosci 1cm do przodu od poczatku brzechwy statecznika pionowego wymaga kontry sterem wysokosci w postaci wychylenia -10st (!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche fotek uszkodzen:

 

pekniety kadlub:

F913252E-0EA2-4007-958B-64F6F0CAC37B_zps

67E4FF5B-DC33-42E2-826E-5EAD0D7F720D_zps

 

rowniez wewnatrz:

EE26C02F-0260-4079-A004-137DD1F1CB30_zps

 

rozwarstwione mocowanie kadlub skrzydlo:

DD5D3010-AAD4-445C-9D3C-4F7604318D14_zps

 

uszkodzone mocowanie kabinki:

E9C6B981-086E-4B3F-B014-AAFFEFE5B321_zps

 

4D7C9410-67CF-485F-A9F9-860596BFBF34_zps

 

uszkodzona klapa serw wektora ciagu:

4DD45B0C-ADAF-463F-B284-DF699B9D3B84_zps

 

uderzona lopata smigla dysza:

4FCEDFA6-BA20-434B-A1E7-562003789CE7_zps

 

wyrwane zostalo tez mocowanie jednego z ciegien wektora ciagu:

7D21D941-A4D4-46BE-A089-47E8C4729757_zps

 

w sumie po pierwszym wieczorze 95% udalo sie usunac, dzis model jest w zasadzie RTF

Jako przyklad pokaze usuniecie uszkodzenia dyszy, zelazko pieknie prostuje i naciaga uszkodzenie:

44C002FE-446A-4CB9-9A3D-8AFA78B37929_zps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie zdecydowałeś się na ten silnik prawda? http://hobbyking.com/hobbyking/store/__18198__Floater_Jet_Replacement_Motor_AXN_2208_2150_.htm

Nie wiem czy on nie ma trochę za mało "połera" do tej masy...

 

Ja w swoim migaczu (z planów rcpowers, mało makietowy ;) ) o podobnej wadze (640g RTF) zastosowałem taki silnik http://www.marvio-rc.pl/silnik-elektryczny-a2212-6-2200-kv,3,1343,124 (dane producenta są kompletnie nieprawdziwe - on wyciąga znacznie więcej niż jest podane..) i popinkala skubaniec jak rakieta. Nie ma problemu z wyrzutem, świece robi "do nieba", a jeśli wierzyć rcspeedo to popierdziela nawet i 150km/h...

Z tym, że trzeba do tego silnika by pomyśleć o większym regulatorze ( 40A minimum) i nieco większym pakiecie, bo 1300mAh to zaledwie na jakieś 3-4 minuty spokojnego lotu wystarczy.

A sam silnik mimo, że "chińczyk no name" jest naprawdę świetny. Do parkjetów - niezastąpiony. Moja f-117 też na takim latała. 

 

Mój mig lata tak:

https://www.youtube.com/watch?v=_8Kxpw9fp-c

 

 

(Przepraszam za jakość filmu, ale i kamera w Samsungu i sam kamerzysta średnio nadążali za modelem ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciagu jest stanowczo wiecej niz masy, dzis mig zaliczyl oblot z pelnym sukcesem. Jest film choc kamerzysta nie do konca dal rade. Ogolnie sekret przy takim srodku ciezkosci to kontra ns wysokosci. 10st podane przez roberta to bylo ciut przyduzo. Pomierze to dokladnie ale tak na oko to jakies 7st. Musze sie wbten samolot porzadnie wlatac ale mam odczucie ze to za przednie polozenie. Film wieczorem

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to tak bylo: 

 

obserwacje; wydaje mi sie ze tak przednie polozenie srodka ciezkosci nie jest szczesliwe, beczki sa pokraczne i w sumie wolne, petli jakos tez model za chetnie nie robil, niestety jest juz zimno i lot trwal ok 5min, musze sprawdzic jakie prady ida przy takim lataniu, moze to moje smiglo jest za duzo do tego modelu i silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz się wlatać w niego jak sam pisałeś. Przyklej odważnik od wulkanizatora na dziób lub na ogon i zobacz jak Ci sie lepiej zachowuje. Mi trochę z tym zeszło.

Dla przypomnienia, u mnie pakiet był w tych miejscach.

IMGP6444.JPG

 

I latał. Ostatecznie został na pierwszej pozycji ze względu na beczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.