MZWBPiotr Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Tylko teraz poprosze oblot w godzinach wieczornych z uruchomionym calym oswietleniem Super !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark3 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam Ja czekam na dostawę To jest muj pieerwszy taki model czy ten silnik RAY CD2826/18+RAY R-20 A (3EA3045) ZESTAW COMBO Wystarczy do tego modelu jesli nie to co zaproponujecje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie, ma za małe kv, na śmigle 7 cali nie będziesz miał dobrego ciągu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Na oko około 1400kV i zwróć uwagę aby proponowane śmigło było 7 cali. Np emax cf 2812 jaki ja stosuję w tym modelu, Ale to pewnie przeczytałeś wcześniej, to wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark3 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ok silnik ten sobie zamowie jeszcze kwestja regulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Regulator będzie pasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 trochę podłubałem przy napędzie będzie nie do końca konwencjonalnie:) ułożyskowany wał węglowy+ silnik 2700kV prawie że w środku ciężkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ja poproszę więcej szczegółów konstrukcji i bliższe zdjęcia, bo też byłem zainteresowany takim napędem. - Ile waży silnik? - jak połączony jest wał silnika do pręta węglowego, na klej? - jak przeciwdziałasz biciom wału i nie centryczności układu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Do mnie właśnie dotarł. Wieczorem unboxing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 do mnie tez - imponujace pudelko co do pomyslu z walem.... do mysle ze poczekajmy az Robert skonczy i przetestuje, imo taki uklad ma kilka potencjalnych wad: 1. generowanie drgan 2. rozstanie sie ze sterowanym wektorem ciagu 3. skretnosc walu weglowego 4. trwalosc 5. komplikacja konstrukcji ogolnie pomysl wydaje sie wart rozwazenia jezeli jest problem z wywazeniem modelu - jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ted850 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 do mnie tez - imponujace pudelko co do pomyslu z walem.... do mysle ze poczekajmy az Robert skonczy i przetestuje, imo taki uklad ma kilka potencjalnych wad: 1. generowanie drgan 2. rozstanie sie ze sterowanym wektorem ciagu 3. skretnosc walu weglowego 4. trwalosc 5. komplikacja konstrukcji ogolnie pomysl wydaje sie wart rozwazenia jezeli jest problem z wywazeniem modelu - jest? Podejrzewam że te problemy są trochę na wyrost. 1. generowane drgania nie powinny być duże, środkowe podparcie wału powinno temu zapobiedz 2. o sterowanym wektorze ciągu można raczej zapomnieć 3. skrętność walu węglowego najprawdopodobniej niezauważalna 4. trwałość zagrożona bardziej przez zamontowanie pod kadłubem ( byłem przekonany że marek ukryje silnik w tylnej części kadłuba) 5. komplikacja konstrukcji mniejsza niż z wektorem siągu Plusy to wyważenie i skoncentrowanie masy w około SC co poprawi zwrotność a usunięcie ciężkiego pakietu z dziobu uchroni model przed tendencją do przełamania zaraz za kabiną w miejscu gdzie zaczynają się gondole silników podczas nieplanowanych niefartownych zdarzeń, które oczywiście żadnego z nas nie spotkają ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Podejrzewam że te problemy są trochę na wyrost. 1. generowane drgania nie powinny być duże, środkowe podparcie wału powinno temu zapobiedz 2. o sterowanym wektorze ciągu można raczej zapomnieć 3. skrętność walu węglowego najprawdopodobniej niezauważalna 4. trwałość zagrożona bardziej przez zamontowanie pod kadłubem ( byłem przekonany że marek ukryje silnik w tylnej części kadłuba) 5. komplikacja konstrukcji mniejsza niż z wektorem siągu Plusy to wyważenie i skoncentrowanie masy w około SC co poprawi zwrotność a usunięcie ciężkiego pakietu z dziobu uchroni model przed tendencją do przełamania zaraz za kabiną w miejscu gdzie zaczynają się gondole silników podczas nieplanowanych niefartownych zdarzeń, które oczywiście żadnego z nas nie spotkają ;-) 1. pytanie jak sztywny bedzie kadlub w tym miejscu, pojawi sie zginanie jako rekacja od sterow a i miejsce gdzie bedzie podpora samym depronem podeprzec chyba nie wystarczy (moze jakies weglowe 1mm srednicy paleczki wkleic) 2. wlasnie 3. no nie jestem pewien cienkie pelne profile weglowe maja zauwazalna podatnosc skretna, w jej wyniku sie tez rozwarstwiaja.... tam po prostu na tym kierunku nic nie ma... wlokna biegna wzdluz 4. aspekt trwalosci to dla mnie kolejne lozysko ktore pracuje wystawione na zewnatrz oraz aspekty punktu 1szego, dochodza pytania jak to sensownie polaczyc z silnikiem oraz smiglem 5. zgoda ale gotowych rozwiazan z wektorem ciagu jest juz troche zrobionych ogolnie... dlugie waly to mniejsze badz wieksze problemy... w mojej (niemodelarskiej) dyscyplinie jest z tym duzo problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Unboxing nastąpiL. Wydruki śliczności. Kurier zgniótł nos jego mać, ale to nie problem. Obiecanej folij brak. Ogólnie bardzo ładny produkt, poleży na razie w kolejce. Popatrzę co i jak robicie i na wiosnę będzie gotowy do oblotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Folię mogę komuś wysłać. Mam dużo błyszczącej i trochę matowej. W swoim oklejałem tylko gondole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 ja ja - mi daj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 W moim przypadku okazało się, że prawie usmażyłem napęd, ponieważ sprawdziłem w specyfikacji, że silnik którego używam nie pracuje na 3S tylko na 2S. Spadek mocy był ogromny, więc z wektora ciągu nici (to już trzeci silnik, który testuję). Postanowiłem zamontować napęd tak samo jak Robert i tu zdziwienie, cały model do lotu ze zmienionym napędem i pakietem 3S 800 mAh waży 378 g. Nadal jest szansa, że poleci na hali, ponieważ waga jest ok. Napęd testowałem i ze śmigłem 8:6 ma ciąg 480 g. Silnik to power hd 2826 1380 kv, regiel robbe 20 A, pakiet 800 mAh, marki nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Wygląda na to, że to farba tyle waży, bo ja miałem dodatkowo eksperymentalną farbę kładzioną. A propo's folii Piotrze Matowej mam tylko kawałek 32cmx92cm. Niewiele również dostałem. Błyszczącej mam więcej bo 65cm x 350cm, tą drugą mogę obdzielić kilka osób myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Jutro oblot, po fakcie zdam relację, jak się uda to i film będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 a to na zdjeciach to blyszczaca czy matowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark3 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Moj mig terz jest na miejscu druk super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi