Skocz do zawartości

MIG 29 - model drukowany na depronie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ciąg jest w okolicy 1:1, pionowo wychodzi z ręki, ale to w domu. Na dworze pakiety mam mniej wydajne. Prędkość mogłaby być trochę większa, jakoś przyzwyzaiłem się już, a moje inne modele szybciej latają. Ale to też może przez niską temperaturę.

Startuje i lata się normalnie. Będę musiał jeszcze popracować nad SC bo wydaje się, że jest jednak za bardzo przedni, ale to jak pogoda i czas pozwoli. Wolne się skończyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem ładnie się prezentuje w powietrzu . 

Kamo akurat  na zimię :)

Co do śmigła to jeśli Robercie zastosowałeś śmigło MASTER AIRSCREW bo je widze na zdjęciach , to jest ciut za ciężkie do tego Emaxa moim zdaniem .

Wsadził  bym APC 7x5 E (max 7x6)  - z moich doświadczeń z ParkJetami  z silnikiem 2812 (bo chyba tego masz )  te śmigiełko to najlepszy kompromis między ciągiem, prędkością i nie wygórowaną prodożernością 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Sławku, poniekąd to Twoja zasługa.

Ostatecznie założyłem lżejsze APC 7x4 i nie będę zmieniał. Swego czasu robiłem testy i to jest max dla Emaxa 2812, wszystko co wyżej nie dawało więcej poza większym poborem prądu i temperaturą silnika. Może taki miałem wtedy egzemplarz, ale więcej się nie wyciśnie z niego. Ale po kolei, najpierw trymowanie i SC a potem reszta zabawy. Bardziej widziałbym wpływ temperatury na napęd jako całość, ale to też trzeba przetestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kwestia wyposażenia. Ja wsadziłem do modelu motor od halówki, regiel 12 A, cztery małe serwa no i pakiet 3S 450 mAh. Ciąg w stosunku do masy 1:1

Ponadto widziałem Robert, że w swoim modelu regiel przesunąłeś do przodu i wydłużyłeś trzy przewody między silnikiem a regulatorem a one jednak trochę ważą. Ja zostawiłem regiel w ogonie i przedłużyłem tylko dwa przewody od zasilania.

Obiecane fotki:

post-6922-0-98892200-1420978069_thumb.jpg

post-6922-0-85655000-1420978098_thumb.jpg

post-6922-0-15838200-1420978138_thumb.jpg

post-6922-0-36325800-1420978157_thumb.jpg

post-6922-0-32647300-1420978175_thumb.jpg

post-6922-0-44915300-1420978192_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomału posuwam Miga do przodu ,dziś troszkę ukradłem czasu  .

post-1427-0-49260100-1421069519_thumb.jpg 

mocowanie silnika-niezbyt subtelne

Silnik GF2210  odrobinę inny niż planowałem ale nie znam go z autopsji  więc  jest okazja sprawdzić...

 

post-1427-0-38543000-1421069577_thumb.jpg

Stateczniki pionowe ,dysze i pylony

 

Pogoda na dodatek jakoś  nie dopinguje prac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podciągnąłem i ja mojego Miga :)

 

ponieważ lekko skopałem tunele silników a pojawiła się okazja wykorzystania "zbędnego kawałka wydruku" - postanowiłem wygiąć nowe - już po "bożemu"

 

w tym celu wykonałem nagniecenia po stronie wewnętrznej używając zakończenia zacisków chirurgicznych (takie małe szczypce) oraz nacięcia w formie V w przedneij części tunelu aby po złożeniu uzyskać prostokątny przekrój

 

20150104_004734.jpg

 

do gięcia wykorzystałem dwa kawałki kątowników aluminiowych i opalarkę z ustawioną niską temperaturą grzania.

 

Wstępne gięcie:

 

20150109_203602.jpg

 

no i finał:

 

20150109_203809.jpg

 

 

Udało mi sie skończyć lutowanie drugiej "dyszy" silnika

 

20150110_230201.jpg

 

i doposażyć je w większą ilość "płomienia" (rozpleciona tkanina szklana)

 

20150110_230223.jpg

 

20150110_230509.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.