Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No własnie według danych ja to rozumiem tylko nie wiem co jest z tym nadmiarem mocy i tymi potężnymi silnikami proponowanymi tutaj do FC . Sam widzisz jaka rozbieżność i być tu zdrowy :) 

Opublikowano

Tak, też zauważyłem tendencję na forum, że do wszystkiego ładuje się silniki z dużym nadmiarem mocy. Po co w takim razie samolotowi skrzydła? Dla funcuba jak będzie 1:1 to będzie bardzo dobrze. To trener w końcu.

Opublikowano

A tak jeszcze jak Was tu mam, bec w regulatorze musi miec wiecej niż 3A jak będzie 6 serw ? Ma to coś z tym wspólnego czy coś myle ?

Opublikowano

Będzie dobre. Ja używam odwracaczki ze spowalniaczką, klapy bardziej realistycznie się otwierają ;-)

 

Nie, nie w skrzydle, w kadłubie zaraz za kabelkiem Y.

Opublikowano

Spowalniaczkę też gdzieś oglądałem ale jakoś cena do mnie nie przemówiła to chyba 70 zł kosztowało .Nie chciał bym żeby moja gwiazdka zgasła zanim rozbłyśnie do końca .  

Opublikowano

Ogon ma lekki ale wystarczy miec pakiet wcisniety do samego tylu i jest ok. A regulator mam sporych gabarytow i jest pod silnikie. Pewnie gdyby byl za przegroda byloby lepiej. Dzis aktywowalem klapy. Zobaczymy jaka roznica.

Opublikowano

A mój Fun Cub zamiast "odwracaczki" miał odwrócone serwo i klapy pięknie chodziły na jednym kanale i ręcznie zrobionym kabelku Y  :P A co do BECA to miałem w nim regulator Dualsky XC-65 lite ze względu na duży prąd beca - 4A.

Opublikowano

Heja. Ja do swojego Apprentice 15e 1475mm rozpietości, po małej kraksie przy lądowaniu,(duża trawa i zapikował lekko silnikiem okazało się że oryginalny silnik ma wirnik (kręcąca się obudowa) z plastiku, i sobie delikatnie pękł i obcierało o magnes, choć to odkryłem dopiero po kolejnym starcie i udanym już lądowaniu, silnik pomimo to dał rade wyrwać go do góry.. :)), i też szukałem co by podeszło do takiego trenerka, zasilanym 3S 3200mah w oryginale, dodatkowo tej samej wielkości (o parę gram ciężejszy) zakupiłem Zippy 3S 4000mah (żółte pakiety), oraz silnik EMAX GT2820/07  850Kv   maksymalny ciąg 2400gram (oczywiście tyle to on osiąga przy pakiecie 4S), przy 3S i śmigle 12x6 pewnie coś w okolicach 1500 gram. Silnik naprawdę fajnie wykonany, dwa sposoby montażu za wręgą i przed, żadnych problemów, jestt lpiej niż w oryginale, praktycznie po dodaniu gazu do dechy, ster wysokości do siebie i samolot w powietrzu.

Opublikowano

Opcji jest wiele ja aby zmniejszyc koszty mialem dwa kable to zrobilem sam kabel Y i przerobilem serwo (podgladnolem na youtube) :D . Ja mam duzy zapas na silniku i regulatorze bo bralem porawke na naprawy i pewnie konieczny wzrost wagi (klej wzmocnienia i drobne modyfikacje). Musze zwazyc te moje cudo. Ale to skutek mojego narwania na nauke latania a sie ucze :)

Opublikowano

Dyskusja na temat odwracaczki przypomniała pewną historie jak to po jarmarku chodził gość który na całe gardło krzyczał "maść na szczury sprzedam ... maść na szczury " . Podchodzi do niego gość i pyta "a jak to ma działać ?? "  , facet tłumaczy " łapiesz Pan szczura smarujesz pan dokładnie całego maścią i szczur do trzech dni zdechnie " Potencjalny kupiec pyta dalej " ale jaki to ma sens ?? jak go już złapie to mogę go od razu ukatrupić " Na co sprzedawca mówi " można tak ,a można i tak "  

 

Dokładnie jak z tymi sposobami na te klapy ! można tak a można i tak !

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.