Skocz do zawartości

Funcub parę pytań .


Elkojote
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój Funcub potrzebował nieco większego skłonu, niż ten podany w instrukcji. Na ustawieniach jakie podaje producent, na pełnych obrotach pamiętam, że lubił zadzierać. Wykłon mam niewielki około jednego obrotu i jest ok.

Co do miksu Klapy-SW przynajmniej w moim egzemplarzu jest on zbędny. Funcub na klapach wyraźnie zwalnia i ląduje jak po sznurku.

Jak już wspomniano Funcub lata sam, byle mu nie przeszkadzać za bardzo. Pętle, beczki to dla niego formalność :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam minimalnie domiksowany sw do klap (około 10%) bo inaczej przy wychyleniu około 45st. wyraźnie zadziera do góry. Co do samych wychyleń klap to mam 2 ustawienia, do lądowania i do przelotów pomiędzy choinkami około 40-45st., oraz około 90st. stosowane jako hamulec w extremalnych sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odświeżę ostatni raz żeby nie było że nie poleciał :) Jakoś tak schodziło ale dziś FunCub wykonał pierwszy lot i lata wyśmienicie ! Teraz tylko ćwiczyć latanie bo coś się na pasie nie mieszczę .

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję dziękuje , no własnie Bartku dobrze że mojej miny nie widać na filmie, bo sobie z dalsza podchodziłem silnik się ledwo kręcił ,samolot jak leciał tak leci a tu pas się powoli kończy dobrze że na drugim FunCubie nie zaparkowałem :)   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję dziękuje , no własnie Bartku dobrze że mojej miny nie widać na filmie, bo sobie z dalsza podchodziłem silnik się ledwo kręcił ,samolot jak leciał tak leci a tu pas się powoli kończy dobrze że na drugim FunCubie nie zaparkowałem :)   

:)

Ja się już nauczyłem, że gaz na 0 i to na początku ścieżki schodzenia. Oczywiście, mówimy o lądowaniu bez klap.

Wyczujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miejsca jest sporo ale ja przy wadze silnika 120 g mam pakiet w sam tył wepchany ... wiec jeśli planujesz ciężki silnik i spory pakiet to jak go będziesz sklejać do kupy to w środek na ogon dal bym ołowiu bo inaczej ciężko będzie wyważyć a trochę kiepsko będzie wyglądać na zewnątrz ołowiem oklejony ! A jak planujesz pakiet 3s to trochę bez sensu taki silny motor ! 4s musi być jak chcesz tej mocy zaznać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.