Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 A ja im poraz kolejny zaufałem i poraz kolejny kucha. Z całą pewnością to moje ostatnie zakupy u nich. Złożyłem w niedużych odstępach czasu trzy zamówienia kierując się tylko i wyłącznie dostępnością towarów gdyż zależało mi na czasie. Nie zamawiałem nic o statusie "chwilowo niedostępne". Wpłaciłem sumkę i otrzymałem odpowiedź: Status: "Oczekujące na dostawę". Wniosek jest prosty: strona nieaktualna, towaru nie posiadają, klient olany. Nie interesuje mnie, że mają duży ruch w interesie. Trzeba być słownym i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Była już dyskusja na identyczny temat nierzetelnego oznakowania dostępności produktów w sklepach internetowych i część kolegów usprawiedliwiała takie postępowanie na różny sposób. A według mnie, poza wyjątkowymi sytuacjami które zawsze mogą się zdarzyć, i które zawsze można skonsultować z zainteresowanymi, takie zamierzone (!) postępowanie jest nie do przyjęcia. Ciekaw jestem reakcji właścicieli takich sklepów gdyby ich samych ktoś potraktował w podobny sposób w ważnej dla nich sprawie :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Wracając do mojego poprzedniego postu. Epizod zakończył się tak: Długa ok. tygodnia może więcej cisza, po której postanowiłem zadzwonić i podpytać o moje zamówienie. Dowiedziałem się, że nie mogli się do mnie dodzwonić i że podobno dostałem wiadomość na meila. Myślę sobie - trudno nie będę się użerał, niech im będzie że dzwonili, niech wysyłają i już. Okazało się że z kilkunastu artykułów dwóch nie wyślą bo ich nie ma i że doślą je za kolejny tydzień. Pomyślałem, no cóż czekałem tyle to i kolejny tydzień przeżyję. Za tydzień zatelefonowali do mnie z informacją, że towaru nie doślą i zwracają mi równowartość na konto. I jeszcze jeden epizod w tym wątku. Otrzymałem serwo bez wkrętów i orczyków. Obiecali je dosłać. Kto zgadnie czy dosłali....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Mi przysłali nawet kartkę z życzeniami świątecznymi i to nie meilem. Dostał ktoś jeszcze :?: Tak - dostałem !!! Moim zdaniem sklep - bdobry. Robię tam sporo zakupów i z niczym nie miałem problemów. Jedynym minusem - są częste braki magazynowe jakiś drobiazgów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Też dostałem Według mnie dosyć dobry sklep ale mogli by częściej odbierać telefony :| :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaliN Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś nie odebrał (farciarz może jestem ) A sklep bardzo dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EKSTRA14 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Mam problem dotyczący tego sklepu w zestawie który dostałem nie było jednej deski balsy Był to model typu "KIT"-Rally XP Co w tej sprawie zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Zadzwonić bo na maila nie odpiszą na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambolis8 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Mi zawsze odpisywali. Ale jak zadzwonisz, to z pewnością załatwisz to szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EKSTRA14 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 A czy poniosę jakieś koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambolis8 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Nie powinieneś. Jak nie zadzwonisz, to się nie dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Wczoraj złożyłem zamówienie na Mentora Mpx i trochę chemii na kwotę prawie 700zł. Zapomniałem o deskach balsowych i od rana próbuję się do nich do dzwonić.... Albo zajęte albo numer nie odpowiada. Nie da się tutaj zrobić tak aby temat o danym sklepie miał np. dopisek- NIE POLECAMY?? albo POLECAMY. edit: telefon numer 17- udało się!! Mam złożyć nowe zamówienie a oni to połączą w całość. Ciekawe tylko czy reszta zamówionych rzeczy znajduje się na stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Nie da się tutaj zrobić tak aby temat o danym sklepie miał np. dopisek- NIE POLECAMY?? albo POLECAMY. http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=26896 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambolis8 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Każdy powinien sam sobie wyrobić opinię na podstawie tego co przeczytał w danym temacie. Co więcej, obsługa sklepu może się z czasem zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Każdy powinien sam sobie wyrobić opinię na podstawie tego co przeczytał w danym temacie. Co więcej, obsługa sklepu może się z czasem zmienić. A owszem. Dlatego jak już ktoś zaryzykuje zrobić zakupy w sklepie opatrzonym NIE POLECAMY to będzie miał możliwość przyczynienia się do polepszenia opinii sklepu. Wiemy że opinię można sobie łatwo zepsuć a bardzo trudno odbudować zaufanie klientów. Ale razi to kiedy pomimo alarmujących sygnałów nic się w tym kierunku nie robi a klienci dalej są nabijani w butelkę. Poniżej podany link obrazuje to o czym mówię. Polecamy- bardzo dobry sklep i obsuga, Nie polecamy- mówi samo za siebie, a brak dopiski oznacza że jest średnio na jeża. http://www.wmasg.pl/sklepy.php Użytkownicy w innym dziale wypisują swoje opinie a administratorzy aktualizują opisy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambolis8 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A zostałeś przez modele.sklep.pl nabity w butelkę? Oszukali Cię? To oczywiste, że jesteś zdenerwowany, bo nie mogłeś się dodzwonić, ale nie dramatyzuj. Na jakiej podstawie chciałbyś żeby przydzielano polecamy/nie polecamy? Nie każdy tu zagląda, nie każdy po nieudanym (a tym bardziej udanym) zakupie leci zaraz pisać posty na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Mnie NIE OSZUKALI. Jeszcze nie. Czytam ten temat na bieżąco i aż na kilometr śmierdzi mi tu olewaniem klienta. Nie będę z Tobą dyskutował jeżeli nie wiesz co to uczciwość i szanowanie klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karambolis8 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A kogokolwiek oszukali, że wygłaszasz takie opinie? Faktycznie, pracuje tam jeden humorzasty facet, ale pracuje też 2 innych, którzy są w porządku. W tym temacie jest opisanych parę sytuacji z pomylonym zamówieniem, czy problemami z wysyłaniem spowodowanymi przeprowadzką. Parę. A ile oni obsługują zamówień dziennie? Te niepowodzenia to jakiś śmieszny % przecież. A co do obsługi, policz w temacie ile jest opisanych problemów z dodzwonieniem się, a ile opisujących bezproblemowy kontakt. Weź też pod uwagę, że każdy kto się dodzwonił bez problemu nie leci od razu chwalić się o tym na forum. Może ja się pochwalę jak zostałem obsłużony: zamówiłem jeden propsaver i 2 śmigła o łącznej zawrotnej kwocie zamówienia 15PLN. Tego samego dnia SAMI do mnie zadzwonili na komórkę żeby omówić sposób realizacji, bo zapomniałem coś doprecyzować. No i ostatecznie nikt nie narzeka na obsługę w sklepie stacjonarnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek504b Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś nie odebrał (farciarz może jestem ) Może rzeczywiście masz farta Co więcej, obsługa sklepu może się z czasem zmienić. Nie wiem jak to skomentować :shock: aż na kilometr śmierdzi mi tu olewaniem klienta. Dokładnie. Ja robiłem zakupy u nich 3 razy. Przyznam szczerze, że za pierwszym razem (ale to było jakieś 2 lata temu :!: ) paczka przyszła szybko i nie było żadnych problemów. Ale później niestety pogorszyło się. Ostatnio się zdecydowałem i złożyłem zamówienie dokładnie tydzień temu. Stan: "w trakcie realizacji". Jeżeli chodzi o dostępność to nie brałem materiałów, które były niedostępne. Nie wiem co jest nie tak. Jeżeli będę musiał jeszcze długo czekać to więcej pewnie nie będę u nich kupował... A to, że w sklepie jedni ludzie są gorsi inni lepsi i szybko załatwią wszystko to jest mało ważne. Jeżeli sklep chce walczyć o klienta to nie powinno być żadnego złego człowieka w tym sklepie i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziobak Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Kupowałem i kupuję ,jakoś mnie nie oszukali. W dobie wolnego handlu ,to kupujący wybiera sklep. Jeżeli zostałem oszukany przez sklep-to czemu wracam do niego,a nie wybiorę inny?Wojtass_nt-jeżeli Cię nie oszukali,to czemu wystawiasz opinię?Jeżeli śledzisz temat,to wiesz,że prawie wszystkie sklepy opisano,nawet zagraniczne,a jednak dalej w nich się zamawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.