Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 A ja im poraz kolejny zaufałem i poraz kolejny kucha. Z całą pewnością to moje ostatnie zakupy u nich. Złożyłem w niedużych odstępach czasu trzy zamówienia kierując się tylko i wyłącznie dostępnością towarów gdyż zależało mi na czasie. Nie zamawiałem nic o statusie "chwilowo niedostępne". Wpłaciłem sumkę i otrzymałem odpowiedź: Status: "Oczekujące na dostawę". Wniosek jest prosty: strona nieaktualna, towaru nie posiadają, klient olany. Nie interesuje mnie, że mają duży ruch w interesie. Trzeba być słownym i tyle.
RomanJ4 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Była już dyskusja na identyczny temat nierzetelnego oznakowania dostępności produktów w sklepach internetowych i część kolegów usprawiedliwiała takie postępowanie na różny sposób. A według mnie, poza wyjątkowymi sytuacjami które zawsze mogą się zdarzyć, i które zawsze można skonsultować z zainteresowanymi, takie zamierzone (!) postępowanie jest nie do przyjęcia. Ciekaw jestem reakcji właścicieli takich sklepów gdyby ich samych ktoś potraktował w podobny sposób w ważnej dla nich sprawie :ble:
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Wracając do mojego poprzedniego postu. Epizod zakończył się tak: Długa ok. tygodnia może więcej cisza, po której postanowiłem zadzwonić i podpytać o moje zamówienie. Dowiedziałem się, że nie mogli się do mnie dodzwonić i że podobno dostałem wiadomość na meila. Myślę sobie - trudno nie będę się użerał, niech im będzie że dzwonili, niech wysyłają i już. Okazało się że z kilkunastu artykułów dwóch nie wyślą bo ich nie ma i że doślą je za kolejny tydzień. Pomyślałem, no cóż czekałem tyle to i kolejny tydzień przeżyję. Za tydzień zatelefonowali do mnie z informacją, że towaru nie doślą i zwracają mi równowartość na konto. I jeszcze jeden epizod w tym wątku. Otrzymałem serwo bez wkrętów i orczyków. Obiecali je dosłać. Kto zgadnie czy dosłali.......
smootny Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Mi przysłali nawet kartkę z życzeniami świątecznymi i to nie meilem. Dostał ktoś jeszcze :?: Tak - dostałem !!! Moim zdaniem sklep - bdobry. Robię tam sporo zakupów i z niczym nie miałem problemów. Jedynym minusem - są częste braki magazynowe jakiś drobiazgów..
ECO400 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Też dostałem Według mnie dosyć dobry sklep ale mogli by częściej odbierać telefony :| :arrow:
KaliN Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś nie odebrał (farciarz może jestem ) A sklep bardzo dobry.
EKSTRA14 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Mam problem dotyczący tego sklepu w zestawie który dostałem nie było jednej deski balsy Był to model typu "KIT"-Rally XP Co w tej sprawie zrobić?
karambolis8 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Mi zawsze odpisywali. Ale jak zadzwonisz, to z pewnością załatwisz to szybciej.
karambolis8 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Nie powinieneś. Jak nie zadzwonisz, to się nie dowiesz.
Wojtass_nt Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Wczoraj złożyłem zamówienie na Mentora Mpx i trochę chemii na kwotę prawie 700zł. Zapomniałem o deskach balsowych i od rana próbuję się do nich do dzwonić.... Albo zajęte albo numer nie odpowiada. Nie da się tutaj zrobić tak aby temat o danym sklepie miał np. dopisek- NIE POLECAMY?? albo POLECAMY. edit: telefon numer 17- udało się!! Mam złożyć nowe zamówienie a oni to połączą w całość. Ciekawe tylko czy reszta zamówionych rzeczy znajduje się na stanie.
Ładziak Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Nie da się tutaj zrobić tak aby temat o danym sklepie miał np. dopisek- NIE POLECAMY?? albo POLECAMY. http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=26896
karambolis8 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Każdy powinien sam sobie wyrobić opinię na podstawie tego co przeczytał w danym temacie. Co więcej, obsługa sklepu może się z czasem zmienić.
Wojtass_nt Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Każdy powinien sam sobie wyrobić opinię na podstawie tego co przeczytał w danym temacie. Co więcej, obsługa sklepu może się z czasem zmienić. A owszem. Dlatego jak już ktoś zaryzykuje zrobić zakupy w sklepie opatrzonym NIE POLECAMY to będzie miał możliwość przyczynienia się do polepszenia opinii sklepu. Wiemy że opinię można sobie łatwo zepsuć a bardzo trudno odbudować zaufanie klientów. Ale razi to kiedy pomimo alarmujących sygnałów nic się w tym kierunku nie robi a klienci dalej są nabijani w butelkę. Poniżej podany link obrazuje to o czym mówię. Polecamy- bardzo dobry sklep i obsuga, Nie polecamy- mówi samo za siebie, a brak dopiski oznacza że jest średnio na jeża. http://www.wmasg.pl/sklepy.php Użytkownicy w innym dziale wypisują swoje opinie a administratorzy aktualizują opisy.
karambolis8 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 A zostałeś przez modele.sklep.pl nabity w butelkę? Oszukali Cię? To oczywiste, że jesteś zdenerwowany, bo nie mogłeś się dodzwonić, ale nie dramatyzuj. Na jakiej podstawie chciałbyś żeby przydzielano polecamy/nie polecamy? Nie każdy tu zagląda, nie każdy po nieudanym (a tym bardziej udanym) zakupie leci zaraz pisać posty na forum.
Wojtass_nt Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Mnie NIE OSZUKALI. Jeszcze nie. Czytam ten temat na bieżąco i aż na kilometr śmierdzi mi tu olewaniem klienta. Nie będę z Tobą dyskutował jeżeli nie wiesz co to uczciwość i szanowanie klienta.
karambolis8 Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 A kogokolwiek oszukali, że wygłaszasz takie opinie? Faktycznie, pracuje tam jeden humorzasty facet, ale pracuje też 2 innych, którzy są w porządku. W tym temacie jest opisanych parę sytuacji z pomylonym zamówieniem, czy problemami z wysyłaniem spowodowanymi przeprowadzką. Parę. A ile oni obsługują zamówień dziennie? Te niepowodzenia to jakiś śmieszny % przecież. A co do obsługi, policz w temacie ile jest opisanych problemów z dodzwonieniem się, a ile opisujących bezproblemowy kontakt. Weź też pod uwagę, że każdy kto się dodzwonił bez problemu nie leci od razu chwalić się o tym na forum. Może ja się pochwalę jak zostałem obsłużony: zamówiłem jeden propsaver i 2 śmigła o łącznej zawrotnej kwocie zamówienia 15PLN. Tego samego dnia SAMI do mnie zadzwonili na komórkę żeby omówić sposób realizacji, bo zapomniałem coś doprecyzować. No i ostatecznie nikt nie narzeka na obsługę w sklepie stacjonarnym.
leszek504b Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś nie odebrał (farciarz może jestem ) Może rzeczywiście masz farta Co więcej, obsługa sklepu może się z czasem zmienić. Nie wiem jak to skomentować :shock: aż na kilometr śmierdzi mi tu olewaniem klienta. Dokładnie. Ja robiłem zakupy u nich 3 razy. Przyznam szczerze, że za pierwszym razem (ale to było jakieś 2 lata temu :!: ) paczka przyszła szybko i nie było żadnych problemów. Ale później niestety pogorszyło się. Ostatnio się zdecydowałem i złożyłem zamówienie dokładnie tydzień temu. Stan: "w trakcie realizacji". Jeżeli chodzi o dostępność to nie brałem materiałów, które były niedostępne. Nie wiem co jest nie tak. Jeżeli będę musiał jeszcze długo czekać to więcej pewnie nie będę u nich kupował... A to, że w sklepie jedni ludzie są gorsi inni lepsi i szybko załatwią wszystko to jest mało ważne. Jeżeli sklep chce walczyć o klienta to nie powinno być żadnego złego człowieka w tym sklepie i tyle.
dziobak Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Kupowałem i kupuję ,jakoś mnie nie oszukali. W dobie wolnego handlu ,to kupujący wybiera sklep. Jeżeli zostałem oszukany przez sklep-to czemu wracam do niego,a nie wybiorę inny?Wojtass_nt-jeżeli Cię nie oszukali,to czemu wystawiasz opinię?Jeżeli śledzisz temat,to wiesz,że prawie wszystkie sklepy opisano,nawet zagraniczne,a jednak dalej w nich się zamawia
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.