Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

A ja im poraz kolejny zaufałem i poraz kolejny kucha. Z całą pewnością to moje ostatnie zakupy u nich. Złożyłem w niedużych odstępach czasu trzy zamówienia kierując się tylko i wyłącznie dostępnością towarów gdyż zależało mi na czasie. Nie zamawiałem nic o statusie "chwilowo niedostępne". Wpłaciłem sumkę i otrzymałem odpowiedź: Status: "Oczekujące na dostawę". Wniosek jest prosty: strona nieaktualna, towaru nie posiadają, klient olany. Nie interesuje mnie, że mają duży ruch w interesie. Trzeba być słownym i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Była już dyskusja na identyczny temat nierzetelnego oznakowania dostępności produktów w sklepach internetowych i część kolegów usprawiedliwiała takie postępowanie na różny sposób.

A według mnie, poza wyjątkowymi sytuacjami które zawsze mogą się zdarzyć, i które zawsze można skonsultować z zainteresowanymi, takie zamierzone (!) postępowanie jest nie do przyjęcia.

Ciekaw jestem reakcji właścicieli takich sklepów gdyby ich samych ktoś potraktował w podobny sposób w ważnej dla nich sprawie :ble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Wracając do mojego poprzedniego postu. Epizod zakończył się tak: Długa ok. tygodnia może więcej cisza, po której postanowiłem zadzwonić i podpytać o moje zamówienie. Dowiedziałem się, że nie mogli się do mnie dodzwonić i że podobno dostałem wiadomość na meila. Myślę sobie - trudno nie będę się użerał, niech im będzie że dzwonili, niech wysyłają i już. Okazało się że z kilkunastu artykułów dwóch nie wyślą bo ich nie ma i że doślą je za kolejny tydzień. Pomyślałem, no cóż czekałem tyle to i kolejny tydzień przeżyję. Za tydzień zatelefonowali do mnie z informacją, że towaru nie doślą i zwracają mi równowartość na konto. I jeszcze jeden epizod w tym wątku. Otrzymałem serwo bez wkrętów i orczyków. Obiecali je dosłać. Kto zgadnie czy dosłali.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przysłali nawet kartkę z życzeniami świątecznymi :D i to nie meilem. Dostał ktoś jeszcze :?:

 

Tak - dostałem !!!

 

 

Moim zdaniem sklep - bdobry.

Robię tam sporo zakupów i z niczym nie miałem problemów.

Jedynym minusem - są częste braki magazynowe jakiś drobiazgów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wczoraj złożyłem zamówienie na Mentora Mpx i trochę chemii na kwotę prawie 700zł. Zapomniałem o deskach balsowych i od rana próbuję się do nich do dzwonić....

Albo zajęte albo numer nie odpowiada.

 

Nie da się tutaj zrobić tak aby temat o danym sklepie miał np. dopisek- NIE POLECAMY?? albo POLECAMY.

 

edit: telefon numer 17- udało się!!

Mam złożyć nowe zamówienie a oni to połączą w całość.

 

Ciekawe tylko czy reszta zamówionych rzeczy znajduje się na stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy powinien sam sobie wyrobić opinię na podstawie tego co przeczytał w danym temacie. Co więcej, obsługa sklepu może się z czasem zmienić.

 

A owszem.

Dlatego jak już ktoś zaryzykuje zrobić zakupy w sklepie opatrzonym NIE POLECAMY to będzie miał możliwość przyczynienia się do polepszenia opinii sklepu.

 

Wiemy że opinię można sobie łatwo zepsuć a bardzo trudno odbudować zaufanie klientów.

 

Ale razi to kiedy pomimo alarmujących sygnałów nic się w tym kierunku nie robi a klienci dalej są nabijani w butelkę.

 

Poniżej podany link obrazuje to o czym mówię. Polecamy- bardzo dobry sklep i obsuga, Nie polecamy- mówi samo za siebie, a brak dopiski oznacza że jest średnio na jeża.

http://www.wmasg.pl/sklepy.php

Użytkownicy w innym dziale wypisują swoje opinie a administratorzy aktualizują opisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zostałeś przez modele.sklep.pl nabity w butelkę? Oszukali Cię? To oczywiste, że jesteś zdenerwowany, bo nie mogłeś się dodzwonić, ale nie dramatyzuj.

 

Na jakiej podstawie chciałbyś żeby przydzielano polecamy/nie polecamy? Nie każdy tu zagląda, nie każdy po nieudanym (a tym bardziej udanym) zakupie leci zaraz pisać posty na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kogokolwiek oszukali, że wygłaszasz takie opinie?

 

Faktycznie, pracuje tam jeden humorzasty facet, ale pracuje też 2 innych, którzy są w porządku. W tym temacie jest opisanych parę sytuacji z pomylonym zamówieniem, czy problemami z wysyłaniem spowodowanymi przeprowadzką. Parę. A ile oni obsługują zamówień dziennie? Te niepowodzenia to jakiś śmieszny % przecież. A co do obsługi, policz w temacie ile jest opisanych problemów z dodzwonieniem się, a ile opisujących bezproblemowy kontakt. Weź też pod uwagę, że każdy kto się dodzwonił bez problemu nie leci od razu chwalić się o tym na forum.

 

Może ja się pochwalę jak zostałem obsłużony: zamówiłem jeden propsaver i 2 śmigła o łącznej zawrotnej kwocie zamówienia 15PLN. Tego samego dnia SAMI do mnie zadzwonili na komórkę żeby omówić sposób realizacji, bo zapomniałem coś doprecyzować.

 

No i ostatecznie nikt nie narzeka na obsługę w sklepie stacjonarnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś nie odebrał (farciarz może jestem ;) )

Może rzeczywiście masz farta :lol:

Co więcej, obsługa sklepu może się z czasem zmienić.

Nie wiem jak to skomentować :shock:

aż na kilometr śmierdzi mi tu olewaniem klienta.

Dokładnie.

 

Ja robiłem zakupy u nich 3 razy. Przyznam szczerze, że za pierwszym razem (ale to było jakieś 2 lata temu :!: ) paczka przyszła szybko i nie było żadnych problemów. Ale później niestety pogorszyło się. Ostatnio się zdecydowałem i złożyłem zamówienie dokładnie tydzień temu. Stan: "w trakcie realizacji". Jeżeli chodzi o dostępność to nie brałem materiałów, które były niedostępne. Nie wiem co jest nie tak. Jeżeli będę musiał jeszcze długo czekać to więcej pewnie nie będę u nich kupował...

 

A to, że w sklepie jedni ludzie są gorsi inni lepsi i szybko załatwią wszystko to jest mało ważne. Jeżeli sklep chce walczyć o klienta to nie powinno być żadnego złego człowieka w tym sklepie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem i kupuję ,jakoś mnie nie oszukali. W dobie wolnego handlu ,to kupujący wybiera sklep. Jeżeli zostałem oszukany przez sklep-to czemu wracam do niego,a nie wybiorę inny?Wojtass_nt-jeżeli Cię nie oszukali,to czemu wystawiasz opinię?Jeżeli śledzisz temat,to wiesz,że prawie wszystkie sklepy opisano,nawet zagraniczne,a jednak dalej w nich się zamawia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.