Gość Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 "co masz na myśli pisząc tylko go okleić "?Przykleić fabryczne "ozdobniki"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1985 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Na razie zrezygnowałem z klap, na lotnisku modelarskim wytłumaczone mi pewne zagadnienia, doradzili abym nauczył się poprawnie sterować szybowcem mając do dyspozycji lotki ster wysokości i ster kierunku, na klapy i inne bajery przyjdzie czas jak opanuje podstawy. Mmarkow miałem na myśli upiększanie szybowca naklejając na niego naklejki dodane przez producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1985 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Heron ukończony niestety pogoda nie dopisała trzeba czekać na oblot 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarkow Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Koledzy na lotnisku bardzo dobrze Ci podpowiedzieli Możesz jeszcze na krawędziach natarcia skrzydeł i stateczników nakleić taśmę ochronną #, pogadaj z kolegami z lotniska to Ci pomogą. Gratuluję modelu, i powodzenia przy oblocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1985 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Heron został wczoraj z sukcesem oblatany, lata pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejp Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 No i gratuluję! A odnośnie oklejania taśmą, to bardzo polecam oklejenie przeźroczystą taśmą zbrojoną nitkami z włókna szklanego spodniej części kadłuba. Lepiej wtedy znosi nawet twardsze lądowania 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot77 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Witam Kompletuje wyposażenie do Herona. Serwa będą te: HS-82MG i HS-65HB Silnik: RAY C3542-1250 https://rcpro.pl/product-pol-6496--Silnik-RAY-C3542-1250.html Będzie jeszcze wariometr. Jaki regulator do tego zestawu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Jaki regulator do tego zestawu ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Producent silnika nawet sprzedaje go w komplecie z regulatorem: https://modelemax.pl/pl/silniki-ray/18382-ray-g2-silnik-c3542-1250---ray-50a-3ea-0164c-combo.html?search_query=ray+3542&results=5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot77 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Dziękuję za odpowiedz. Zamówię ten zestaw z modelmax.pl. Mam jeszcze jedno pytanko, czy do tego regulatora dokupić filtr ferrytowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1985 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Witam wszystkich, w końcu udało się coś ciekawego nakręcić Dziękuję panu Markowi za piękny pokaz pilotażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot77 Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 Witam W instrukcji jest że ramiona serw od klap są pochylone do tyłu. Co to daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2017 Wychylenie klap do 90o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CichyBart Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Może ktoś mi pomóc, co przemawia za serwami MG dla herona? Aktualnie w ogonie mam plastikowe natomiast do skrzydeł muszę dokupić. Zważywszy na to, iż latam raczej rzadko - może 2, 3x na tydzień jeden pakiet i patrząc na różnicę pomiędzy HS81 a HS82MG nie wiem, czy opłaca mi się inwestować w te droższe (lub nawet zmieniać serwa w ogonie). Nie chcę jednak latać wyłącznie na termice - lubię czasem trochę czasem poszaleć z prędkością... Czy np. na rok czasu, przy lotach o mojej częstotliwości, serwa HS81 i plastik na wysokości dadzą radę, czy jednak to nie ta półka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Ja co prawda mam Soliusa ale różnica pomiędzy Heronem tylko w rozpiętości skrzydeł i statecznik poziomy nieco większy.W skrzydłach mam właśnie HS 82 MG,w ogonie SW TP MG90 i SK TP MG90 S ,siedzą tam przeszło 3lata w przęciągu tego okresu wymieniłem tylko raz HS 82. Do tej pory słowa złego nie powiem na te serwa, latam praktycznie cały rok. Bardzo często lubię przegonić go na maxa. Zapewne można zrobić po taniości ale czy to nie jest pozorna oszczędność. Wszystko zależy od sposobu latania , albo leniwie albo na ostro w granicach rozsądku.Ja wolę 50/50 i jak na razie wszystko OK.Plastik na wysokość hm... pewnie że można, osobiście wolę mieć jednak metal. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CichyBart Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 GT2815 kV 1280 - ograniczyć mu obroty? Taki silnik mi leży więc bez kosztów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdan1 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 GT2815 kV 1280 - ograniczyć mu obroty? Taki silnik mi leży więc bez kosztów... Bartek skoro masz w szufladzie to zakładaj, śmigła wtedy pójdą nieco mniejsze bo kV sporawe powiedzmy te 10x5. Lepsze było by mniejsze kV w okolicach 850/... 900/... 950/.. + ok 500W i było by już fajnie, wtedy łopaty na poziomie 12x6 i masz rakietę ziemia powietrze. W sensie że windę na pułap masz bez zadyszki i mozolnej wspinaczki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CichyBart Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Przekonałeś mnie... już siedzi w nim (ledwo się mieszcząć) SK3-3542-1000kv 670W. Tylko ciekawe ile jest w stanie wyciągnąć faktycznie na 3S i fabrycznych łopatach 12x6. Do niego pójdzie Plush 60A (natomiast GT i hobbywing 50A i APC 10x5 pójdzie do FunCub'a). Na ogonie serwa będę zmieniać na metale - po podłączeniu już zamontowanych okazało się, iż serwo kierunku kręci się dookoła cały czas (sprawdzane na kilku kanałach). Po odlutowaniu przewodów podłożyłem inne serwo i działa ok, więc połączenie a całej długości jest w porządku. Na szczęście serwa nie były klejone mocno a przewodów wystarczy na dolutowanie nowych. Zauważyłem, że lewa strona kabiny w jakiś 80% długości ma szczelinę około 1-2mm. Nie wiem, czy krzywa kabinka, czy co, ale od razu też się zapytam, czy się tym przejmować (np. walnąć jakąś małą gumową uszczelkę) czy olać i cieszyć się z lepszego chłodzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Mam Dualsky 3542EA5 http://www.nastik.pl/dualsky-xm3542ea5-p-3727.html zasilanie 3S, śmigło 13x6 i takie wejście jak poniżej mi wystarcza w zupełności http://www.youtube.com/watch?v=r5fFiRAcwMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CichyBart Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 SK3 i GT mam po prostu na stanie. Jeden idzie do Herona, drugi do FunCub'a. Kroplą, która przesądziła, były średnice silników i dostępne miejsce na mocowanie ich w modelach. Jak spojrzałem na Twoje wznoszenie Jurek, to spokojnie mógłby w heronie być słabszy silnik niż SK3 34542/6. Przynajmniej nie będę go obciążać i regulator też będzie zimny cały czas. Zakładam problemy z wyważeniem (zwłaszcza, że nie mam drugiej kulki do ogona - ktoś ma może na zbyciu / czym to zamienić?), ale tym będę martwić się później. Ktoś coś doradzi może w sprawie szczeliny między kabiną a kadłubem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi