Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Modelarzy,

Wcześniej nie byłem forumowiczem i kolega Maciej, na moją prośbę, umieścił film z rozpakowania Yaka 130. Teraz już jestem na forum i serdecznie witam wszystkich modelarzy. Pragnę podzielić się z Wami 4 filmami gdzie w roli głównej występuje Yak 130. Kiedyś trafiłem na YT film gdzie pokazywany był Yak w wersji Rusjet, obejrzałem z zapierającym oddechem kilka filmów i zachwyciłem się. Kiedy dowiedziałem się, że istnieje wersja mniejszej makiety Yaka - zapragnąłem ją mieć. Znalazłem firmę, dystrybutora ready2fly i zamówiłem go. Czekałem całe trzy miesiące i oto jest. Mam go już jakiś czas i zobaczcie jak to było:

 

1 częśc - od pudełka - rozpakowanie

 

2 część - totalnie pierwszy lot

 

3 część - pierwsze loty

Filmowany był z trzech ujęć: widok z kamery umieszczonej pod modelem oraz z dwóch miejsc na lotnisku. Możemy zaobserwować, jak model zachowuje się w powietrzu oraz kilka startów i lądowań.

 

4 część - niestety kraksa prądowa

TAK ! Przygody są nieuniknione, tym bardziej jak się nie zna możliwości nowego pakietu, bardzo "mocnego" i bardzo nowego. Zobaczcie sami jak dużo zależy od pakietu i jego wydolności prądowej. 

 

Dobrego oglądania i zapraszam do komentowania :)

Dopiero uczę się montować filmy i poproszę o uwagi, co mogę zrobić lepiej a co poprawić.

Serdecznie Pozdrawiam

Artur.RC

model super ,lądowanie awaryjne powiedziałbym ,,na ostatni gwizdek,,czułeś chyba że coś nie jest tak z ciągiem ale chciałeś polecieć?jakie teraz pakiety zastosujesz?jakie mają Kv?

Opublikowano

Ja bym zostawił gwiazdy, jakoś nie widziałem Jak 130 w polskim lotnictwie.

Niedługo zobaczysz, To to samo co Aermachi M346

4e9769750750d06b14800b3dc844bdbd.jpeg

jakie teraz pakiety zastosujesz?jakie mają Kv?

Od kiedy to pakiety mają Kv? :)
  • 2 lata później...
Opublikowano

Ja gwiazd nie zostawiłem, jeszcze czego. Wychodząc z założenia, że Jak-130 i M-346 Master to PRAWIE to samo stwierdziłem, że trzeba tą pianką latać po polsku. 

 

post-13206-0-43081700-1537107833_thumb.jpg

post-13206-0-60547300-1537107885_thumb.jpg

post-13206-0-33519700-1537107894_thumb.jpg

post-13206-0-10080700-1537107904_thumb.jpg

post-13206-0-54114000-1537107915_thumb.jpg

 

Wersja power, z mocniejszym silnikiem pod pakiety 8s. W tym tygodniu mam nadzieję, że wreszcie uda się ją oblatać :)

 

 

 

Opublikowano

Przejeżdżałem kilkakrotnie przez Dęblin patrzyłem czy nie ujrzę ich w locie, ale nie było szczęścia.

Jedynie słuszny z szachownicami.

Echhhh....

Gdzie nasz przemysł "L"?

Opublikowano

Nie te pieniądze... Nie ten technologie... Myślę, że żaden zakład w Polsce nie wytrzymałby finansować projektu powstającego przecież przez wiele lat a skomplikowanego tak, że to już od dawna nie jest tylko silnik i skrzydła. 


Śliczny

 

Dzięki. Mam nadzieję, że będzie tak latał jak wygląda, choć biorą pod uwagę liczbę moich niedoróbek to może być cienko :)

Opublikowano

Bzdura. Mamy juz osiem, kolejne cztery w drodze, a może nawet pięć za kary umowne. Cztery latały w formacji na Airshow w Radomiu w tym roku.

Opublikowano

Cieszę się, że nie wiedziałem o tym.

Dziękuję Bartosz.

Jestem już na emeryturze i polegam już tylko na tym co gdzieś wyczytam.

 

ED:

Jeszcze raz dziękuję.

Sprawdziłem. Dotrą za dwa lata.

Opublikowano

W ramach ciekawostek, komentator w Radomiu opowiadał, że mimo braku uzbrojenia, ten samolot to latający symulator. Instruktor może zasymulować np. obciążenie pełnym uzbrojeniem, awarię klap i elektronika w samolocie spowoduje, ze pilot poczuje, że leci czymś cięższym. Upraszczając, odpowiednia zmiana programu, powoduje faktycznie zmiany w charakterystyce lotu. Dobra rzecz.

Opublikowano

NIe tylko... Na obraz rzeczywistości może też nakładać obiekty wirtualne, dzięki czemu latając "tu i teraz" można ćwiczyć także walkę powietrzną czy bombardowanie obiektów. Ogólnie fajna sprawa, ostatecznie Master określany jest jako jeden z najnowocześniejszych samolotów szkolno-bojowych na świecie. 

U mnie jeszcze bez rakiet, choć mam nadzieję, że napęd jest na tyle mocny, że z trawy uda się wychodzić z rakietami. Niestety nie zawsze jest to takie oczywiste, na przykład F86 Sabre z Freewinga z podwieszonymi "zbiornikami paliwa" nie startował. Jechał, jechał i nic... dopiero jak na końcu pasa zaczepił o wysoką trawę jednym z nich, ten odpadł, to samolot wyszedł w górę i tak sobie leciał z jednym, trochę koślawo. No ale Master ma mocniejszy silnik, więc jest nadzieja. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.