dyra63 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam. Panowie czy w praktyce korzystacie z tej klapki, która przymyka wlot do gaźnika,trochę mi przeszkadza i najchętniej bym ją odkręcił . Posiadam rozrusznik więc przy takim zapalaniu raczej nie zasysa się paliwa przymykając wlot gaźnika,silnik będzie zabudowany pod osłoną i nie będzie dojścia paluchem do wlotu gaźnika.Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Ja mam ją zdemontowaną, silnik też jest zabudowany i nie mam do niej dostępu. Nigdy nie było problemów z odpaleniem. Tu w nowym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Dzięki za szybką odpowiedź.Dodatkowo będę mógł silnik przesunąć trochę do tyłu .Fajny ten "Piperek" .Pozdrawiam Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Ja również jej nigdy nie użyłem bo nie mam dojścia do niej. Silnik ASP FS 80, a nie 91, zapalał rozrusznikiem bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Dojście to by raczej było ,bo dźwigienka przymykająca jest nawet dłuższa od igły gaźnika, ale będę potrzebował silnik cofać do tyłu w celu wyważenia modelu a to ustrojstwo dotykało już prawie podstawy łoża.Teraz, po zdemontowaniu klapki mam około 1 cm dodatkowego ruchu do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Mam to w fs .48 ale nie używam bo przecież można zamknąć przepustnice:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Jeżeli nie palisz z palca to jest niepotrzebna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Dzięki wszystkim za odpowiedź -już zdemontowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Mam to w fs .48 ale nie używam bo przecież można zamknąć przepustnice:) A mnie zawsze uczyli ze ssanie to na pełnym gazie bo inaczej dysza jest zamknięta zaworem ... jak to się człowiek uczy całe życie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 No popatrz, o tym nie wiedziałem, jak to się człowiek uczy całe życie... Zawsze miałem rozrusznik w ręce więc nie zwracałem na to uwagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Wiesz .. ja wolę 2 razy ręcznie przekręcić śmigłem niż chechłać suchy silnik rozrusznikiem ... ale co kto lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Paluchem wydech zatkać i śmigłem pokręcić. Proste, niezawodne a i klapki niepotrzebne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Marcin - nie zawsze jest to takie proste. Czasami tak silnik jest zabudowany, że nie da rady jednocześnie trzymać kadłub i zatykać wylot. nie jestem w stanie zrobić tego przy silniku 10cm, a co dopiero przy 15cm gdy maska ma 22cm średnicy, a silnik odwrócony o 180 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Krece z rozrusznika i zamykam tlumik. Tak ze czy dużo obrotów daje na "suchym" silniku? 2s i paliwo w gazniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi