Skocz do zawartości

ASP-91 FS klapka do zassania paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Panowie czy w praktyce korzystacie z tej klapki, która przymyka wlot do gaźnika,trochę mi przeszkadza i najchętniej bym ją odkręcił . Posiadam rozrusznik więc przy takim zapalaniu raczej nie zasysa się paliwa przymykając wlot gaźnika,silnik będzie zabudowany pod osłoną i nie będzie dojścia  paluchem do wlotu gaźnika.Adam.

 

Opublikowano

Ja mam ją zdemontowaną, silnik też jest zabudowany i nie mam do niej dostępu. Nigdy nie było problemów z odpaleniem.

Tu w nowym modelu.

 

82.jpg

Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedź.Dodatkowo będę mógł silnik przesunąć trochę do tyłu .Fajny ten "Piperek" .Pozdrawiam Adam.

Opublikowano

Dojście to by raczej było ,bo dźwigienka przymykająca jest nawet dłuższa od igły gaźnika, ale będę potrzebował silnik cofać do tyłu w celu wyważenia modelu a to ustrojstwo dotykało już prawie podstawy łoża.Teraz, po zdemontowaniu klapki mam około 1 cm dodatkowego ruchu do tyłu.

Opublikowano

Mam to w fs .48 ale nie używam bo przecież można zamknąć przepustnice:)

 

A mnie zawsze uczyli ze ssanie to na pełnym gazie bo inaczej dysza jest zamknięta zaworem ... jak to się człowiek uczy całe życie...

Opublikowano

Wiesz .. ja wolę 2 razy ręcznie przekręcić śmigłem niż chechłać suchy silnik rozrusznikiem ... ale co kto lubi.

Opublikowano

Marcin - nie zawsze jest to takie proste. Czasami tak silnik jest zabudowany, że nie da rady jednocześnie trzymać kadłub i zatykać wylot. nie jestem w stanie zrobić tego przy silniku 10cm, a co dopiero przy 15cm gdy maska ma 22cm średnicy, a silnik odwrócony o 180 stopni. 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.