Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak przypadkiem trafiłem na ten wątek i faktycznie można pozazdrościć talentu i wykonanej pracy w tak młodym wieku. No jestem ciekaw do jakich cudów dojdziesz jak będziesz w moim wieku, aż się boję ;-) Naprawdę podziwiam piękną, przemyślaną i czystą pracę. Powodzenia na przyszłość - Darek

Opublikowano

Tak przypadkiem trafiłem na ten wątek i faktycznie można pozazdrościć talentu i wykonanej pracy w tak młodym wieku. No jestem ciekaw do jakich cudów dojdziesz jak będziesz w moim wieku, aż się boję ;-) Naprawdę podziwiam piękną, przemyślaną i czystą pracę. Powodzenia na przyszłość - Darek

 

Pewien Marszałek Polski powiedział: "Polska jest jak obwarzanek. Wszystko co najlepsze na Kresach...." :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam wszystkich w Nowym Roku 2018.

Nowy rok i czas na zmiany :D

Nie podobał mi się ten przód mojego RWD-5, zmieniłem linię dolną osłony i wykonałem osłonę tak jak w oryginale. Łączenie blach na małe wkręty stożkowe 1,6x10 z łbem soczewkowym, niestety odstają swoją wielkością od skali, ale ma być to model użytkowy. Trzeba jeszcze wyciąć kilka otworów na rury wydechowe, wypolerować blachy i dorobić zapinki. Marzy mi się taki RWD-5 z rurek cienkościennych jak Piper u kolegi Dariusza :rolleyes: Podziwiam projekt i podglądam rozwiązania, może kiedyś... kto wie :)

post-16992-0-52866400-1515314693_thumb.jpg

post-16992-0-91881900-1515318540_thumb.jpg

  • Lubię to 2
Opublikowano

Dzięki :) Blacha na osłonie w części przedniej ma grubość 0,5mm, tak samo jak osłona dolna. Trochę grubo, nie wiem czy cieńsza była by wystarczająco sztywna. Góra i osłony boczne mają być z blachy offsetowej, chyba 0,35mm. Na tą chwilę wszystko jest z blachy 0,5mm i waży 110g... Trochę za dużo, ale sprawdziłem rozłożenie masy na złożonym wstępnie modelu i wyważa się całkiem dobrze z łączną masą całości ok 1700g. Może uda się osiągnąć masę poniżej 2500g. Już kilka razy zmieniałem koncepcję tej maski ale uwziąłem się na aluminium i choćby to była folia spożywcza to będzie to aluminium! :D

PS. Ta szyba z butelki to tylko na chwilę jest ;)

  • Lubię to 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witajcie :)

 

Oblachowanie silnika już na zawiasach, zamykane na magnesy. Dalsze prace skupione zostały na podwoziu. Wahacze z drutu 2 i 3mm, do tego amortyzator z pręta alu fi 5mm i rurki mosiężnej o średnicy wewnętrznej 5mm i ściance grubości 0,5mm. Elementem amortyzującym, oprócz wahaczy, jest sprężyna 6x80mm o nośności 2kg. Jeszcze zostało trochę pracy z dopieszczeniem tego wszystkiego :)

post-16992-0-93166600-1519544237_thumb.jpgpost-16992-0-62390400-1519544242_thumb.jpg

post-16992-0-65479200-1519544276_thumb.jpgpost-16992-0-50363600-1519544281_thumb.jpg

post-16992-0-40193900-1519544287_thumb.jpgpost-16992-0-16426200-1519544508_thumb.jpg

  • Lubię to 3
Opublikowano

Możesz przylutować , oczywiście jak się da , bo jak blacha nierdzewna to się nie polutuje .

Jak się odpowiedni topnik do lutowania nierdzewki zakupi to się da. Np . AlumWeld Chrome ,używam i jest ok. tylko potem dokładne mycie się należy :)

Opublikowano

Blacha jest aluminiową i będzie klejona oraz nitowana. Pierwsze próby nitowania powiodły się. Zawiasy będą wykonane inną techniką, za pomocą trawienia blaszek aluminium, ale o tym wkrótce ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sprężyne amortyzujaca do podwozia wykonałeś sam czy kupiłeś gotową? Jesli tak to daj jakieś namiary

Dzieki.

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

A szkoda ze nie otrzymujemy juz zadnej informacji na temat modelu. Moze juz zostal oblatany I ma sie dobrze a moze z braku czasu nie ma dalszej relacji I budowa stoi w miejscu na jakims etapie ....

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.