Jump to content
Leszekm35

Modele seagull

Recommended Posts

Witam koledzy

Mam pytanie do posiadaczy modeli firmy seagull. Chodzi mi o opinie na temat jakości wykonania tych modeli i ogólnie jak się zachowują mogę prosić o opinie?

 

pozdrawiam

Leszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo kiepskiej jakości folia, często zwiotczała i źle naprasowana. Delikatne i o dziwo ciężkie jak na swoją delikatność konstrukcje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam tylko Dual Ace od nich. Model jak na swoje gabarytyi wagę(4.5kg 175cm ) ma delikatne mocowanie przedniego koła. Coś jak sklejka owocowka 3mm. Niestety zdążyłem już to wzmocnić;) u mnie co do foli nie mam zastrzeżeń. Na końcówkach skrzydeł równo ułożona, Łączenia kolorów mają linie. Tak ze osobiście jestem zadowolony z wykonania. Minus to w moim modelu mało miejsca żeby dokrecic skrzydła. Moje 25-letnie dłonie mają problem skręcić skrzydło z kadlubem;) No ale ja mam na razie pierwszy model z Seagulla, niech Endriu się wypowie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem kilka modeli Seagulla ( akrobaty} i wszystkie latały jak cegły, folia na każdym z nich była ok. ale ogólnie jak dla mnie to te modele są nic nie warte jeżeli chodzi o akrobaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytam ponieważ chcę kupić akrobata 1,6 m na 15cm siedzę już 3 dni na sklepach i szukam . Patrzę za extrą lub yakiem 54 i nie wiem co kupić znalazłem takie opcje co myślicie? :)

 

http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/SAMOLOT-ZDALNIE-STEROWANY/Samoloty-elektryczne-ARF/PM-PH020-Yak-54-61-91-15cc.html?compare_deleted=24767

 

https://modelmotor.pl/phoenix-model-extra-330s-61-91-162cm.html

 

http://www.rc4max.com/seagull_-_extra_260_%2890%29_-_zestaw_artf_,1659,23988.html

 

chodzi mi o to żeby nie wyszła z tego cegła kiedyś miałem yaka 54 1,8 metra z cmpro model ważył po uzbrojeniu 7 kg nie szło nim latać musiałem odchudzać cały tył zszedłem do 5,5 kg latał co prawda ale i tak jak czołg co byście mi doradzili?


Miałem kilka modeli Seagulla ( akrobaty} i wszystkie latały jak cegły, folia na każdym z nich była ok. ale ogólnie jak dla mnie to te modele są nic nie warte jeżeli chodzi o akrobaty.

 

to co byś proponował?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yak z Haikonga. Miałem go w wadze ok 2.6kg z Mvvs8ccm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yak z Haikonga. Miałem go w wadze ok 2.6kg z Mvvs8ccm

a wiesz może kto ma haikonga? w sensie gdzie można kupić te modele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem że były w modelarnia.pl Ale obecnie to widziałem ze ktoś z forum sprzedawał. Na allegro był wystawiony. Ale obecnie to trudno powiedzieć gdzie go kupić. A nie chcesz czegoś w rozmiarze 1.8m? Ale z GoldWing. Miałem jakiegoś Yaka, 30ccm JC Evo i ważył niecałe 5.5kg ale po wielu naprawach.

 

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yak z Haikonga jest już niedostępny ,chyba że z drugiej ręki.

Robienie tego modelu na spalinie to profanacja  ;)  ,to model typowo pod napęd elektryczny ,wychodzi lekko i nieżle lata akrobację (miałem ,waga do lotu 2,150g)

Spalina go "roztrzepie" bo ma delikatną konstrukcję.

O modelach  z seagula  było tu sporo już napisane i opinia o nich jest raczej niepochlebna,ciężkie,średnio wykonane ,latają bo muszą -silnik robi swoje :) .

Dobrą opcją są jak koledzy podpowiadają modele z Goldwinga,Pilota Rc,EF,Hangar 9.Można wyhaczyć nawet używkę w dobrym stanie,lub kupić nowy model w uczciwej cenie.Modele które przedstawiłeś czyli Phoenix model to dla mnie niewiadoma ,nie miałem przyjemności widzieć modelu z tej firmy.

I polecałbym rozm. min. 1.8 bo znając życie 1,6 m szybko Ci się znudzi  ;)  i będziesz za chwilę szukał czegoś większego...a i sugerowałbym silnik benzynowy-tanie ,bezproblemowe,pewne latanie :D .

 

A nawiązując do modeli CMPRo to wiesz skąd wzięła się nazwa ?

Od tego że chińczyk CoMiałPodRęką o to wziął i zrobił model ...a efekty znamy wszyscy :D .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yak z Haikonga jest już niedostępny ,chyba że z drugiej ręki.

Robienie tego modelu na spalinie to profanacja  ;)  ,to model typowo pod napęd elektryczny ,wychodzi lekko i nieżle lata akrobację.

Spalina go "roztrzepie" bo ma delikatną konstrukcję.

O modelach  z seagula  było tu sporo już napisane i opinia o nich jest raczej niepochlebna,ciężkie,średnio wykonane ,latają bo muszą -silnik robi swoje :) .

Dobrą opcją są jak koledzy podpowiadają modele z Goldwinga,Pilota Rc,EF,Hangar 9.Można wyhaczyć nawet używkę w dobrym stanie,lub kupić nowy model w uczciwej cenie.Modele który przedstawiłeś czyli Phoenix model to dla mnie niewiadoma ,nie miałem przyjemności widzieć modelu z tej firmy.

I polecałbym rozm. min. 1.8 bo znając życie 1,6 m szybko Ci się znudzi  ;)  i będziesz za chwilę szukał czegoś większego...a i sugerowałbym silnik benzynowy,tanie ,bezproblemowe,pewne latanie :D .

 

No właśnie tak szukam i czytam co prawda nie znalazłem haikonga w sprzedaży tylko ahiwa i też mi się wydaje , że modele stanowczo za delikatne pod spalinę patrząc na wagę . Wiesz mam świeżego os maxa 15cm i pasował by  mi akrobat żebym mógł wykorzystać ten silnik. Wiem , że powinno się dobierać silnik do modelu a nie model do silnika ale jak posiadam to chciałbym wykorzystać :) No a powiedz za jakim wagowo modelem patrzyć żeby polatać ? Jakaś dopuszczalna granica do normalnego latania?

ten phoenix w porównaniu z innymi modelami jest w miarę przystępny wagowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup coś z GW cenowo wychodzą nieźle i jak pisze Rafał 1,8 m. wsadź do niego benzynę jakąś 30 cc wtedy będziesz czuł że latasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lesław, niestety nie podpowiem Ci co dobrać do 15 -to cm żarki bo po po prostu od lat nie używam takich silników,nie znam parametrów,osiągów,rozmiarów śmigieł.

Akurat doradziłem benzynę bo nieraz obserwuję wieczne regulacje żarek,gaśnięcia,nieszczelne instalacje ,wymiany świec itp.

Więcej grzebania jak latania ale być może OS Max będzie chodził, w końcu to porządna firma :) .

Tu muszą podpowiedzieć inni koledzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lesław, niestety nie podpowiem Ci co dobrać do 15 -to cm żarki bo po po prostu od lat nie używam takich silników,nie znam parametrów,osiągów,rozmiarów śmigieł.

Akurat doradziłem benzynę bo nieraz obserwuję wieczne regulacje żarek,gaśnięcia,nieszczelne instalacje ,wymiany świec itp.

Więcej grzebania jak latania ale być może OS Max będzie chodził, w końcu to porządna firma :) .

Tu muszą podpowiedzieć inni koledzy.

 

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p392,silnik-os-max-91-fx-tlumik

takie parametry :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacek (Bigben) miał yaczka z haikonga do sprzedania napisz do niego czy jeszcze go ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacek (Bigben) miał yaczka z haikonga do sprzedania napisz do niego czy jeszcze go ma.

 

Tak pisał do mnie ma takiego yaczka tylko yak55 jakoś mi się nie podoba. Ale zmiana planów jednak będzie 1,8 metra i benzyna 35cm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak myślę :) Tylko będę musiał się oswoić ostatnio takim modelem latałem 7 lat temu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak jazda rowerem ,tego się nie zapomina  :)  i na pewno łatwiej Ci będzie z 1,8 m jak 1,6 m rozp.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy wiecej modelu z segull.. Startujac pipiperem silnik 10ccm asp wyrwal mi wrege silnikową... Po powiedzeniu kilku słów typu kur. Co za chu. Model stwierdzilem ze nigdy wiecej modelu z seagull'a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy wiecej modelu z segull.. Startujac pipiperem silnik 10ccm asp wyrwal mi wrege silnikową... Po powiedzeniu kilku słów typu kur. Co za chu. Model stwierdzilem ze nigdy wiecej modelu z seagull'a

No to faktycznie jakaś masakra takie rzeczy nie powinny się zdarzać. Szkoda tylko tych pieniędzy. Ja w sumie miałem kiedyś yaka 54 1,8 metra z cmpro i poza tym , że latał jak kamień to by ok nie rozpadał się. W sumie wystarczyło go trochę odchudzić i później już latał ok. Miałem też cessnę z cmpro ponad 2 metry bardzo ładnie wykonana latała też spoko poza tym , że była za ciężka. No szkoda , że ci się tak podziało może to jakoś naprawisz?

 

pozdrawiam

Leszek

 

ps. ale co tu dużo mówić patrzyłem sobie pare dni temu i np zlin 50 1,6 metra z seagula koszt 700zł taki sam zlin z black horse 1400zł różnica widoczna ale nie bez powodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.