jarek996 Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 STAN DOSKONALY i DIESEL ........... Hahahah ! Za takie ceny ( ile to jest , 110 EUR ? ) to kupuje w DUUUZO lepszym stanie .........
d9Jacek Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 tego "DIESLA" wykopanego z kartofliska , gość próbuje sprzedać od ponad 8-miu miesięcy. Jak widać z powodzeniem
jarek996 Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 On jest do "wyprowadzenia" niewielkim nakladem pracy. Jak NIC nie jest uszkodzone , to jeszcze pochodzi . Rozbiorka , czyszczenie , ew. wymiana lozysk i uszczelek , ustawic , odpalic i LATAC. . Ale NIE za te pieniadze !!!!
d9Jacek Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 On jest do "wyprowadzenia" niewielkim nakladem pracy. Jak NIC nie jest uszkodzone , to jeszcze pochodzi . Rozbiorka , czyszczenie , ew. wymiana lozysk i uszczelek , ustawic , odpalic i LATAC. . Ale NIE za te pieniadze !!!! Jarku, rozmawiałem ze sprzedającym, zapytałem czemu taki brudny jest ? odpowiedział , bo w warsztacie leżał... u mnie też leżą ale czyste
MASK Opublikowano 17 Listopada 2019 Autor Opublikowano 17 Listopada 2019 Tu jest za podobne pieniądze, tyle, że tu nawet nie widać śladów mocowania na konsolkach. https://www.ebay.com/itm/RC-Four-Stroke-Engine-Enya-90-with-Pipe/153626544238?hash=item23c4db086e%3Ag%3AhZYAAOSw2VJda--Q&LH_BIN=1
Grifon Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Tak sie tylko zapytam szanownych klubowiczów, jaka jest najmniejsza pojemność tych silników? chodzi mi o silniki 4t
jarek996 Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 35 : open rocker Ok ; nie zauwazylem "W TEJ CHWILI" Jednak Pan Przewodniczacy CZUJNY Ta "Twoja" 90 z Ebaya chyba nie byla latana .........
Grifon Opublikowano 18 Listopada 2019 Opublikowano 18 Listopada 2019 Gdyby nie pomyłka naszego kolegi z forum już miałbym nowego saito o tej pojemności, w nowym roku pomyśle nad takom Enyom. ????
jarek996 Opublikowano 18 Listopada 2019 Opublikowano 18 Listopada 2019 Tylko uwazaj , bo ENYE wciagaja Na poczatku nic , jest normalnie , latasz sobie i jestes zadowolony . Pozniej wymienisz sobie lozyska , rozkrecisz cala ( z czystej ciekawosci ) i nagle jestes "wciagniety" .......
MASK Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Opublikowano 19 Listopada 2019 No właśnie... potem sobie poskładasz, żeby silnik pracował w drugą stronę bez specjalnych części... i tak samo z dwusuwami:)
M.Ch. Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Cześć Panowie, naczytałem się, naoglądałem, nasłuchałem, napisałem z Panem Przewodniczącym i jego Zastępcą i się qr... zaraziłem. Jak to na fali uniesień, przepłacona, ale raz się żyje, czasem można zaszaleć. Wczoraj dotarła istna cegła - kawał porządnego amuelinium i stali w wersji made in Japan chyba z najlepszego okresu - ENYA 90 4C. Nie ukrywam, że jestem wielkim fanem AXi i moje 2 modele do 3D na nich latają, ale Enya napędzi klasyczny model, jak go kiedyś poskładam i zauważalnie odchudzę: http://www.greatplanes.com/discontinued/gpma0170.php Przyznam, że napaliłem się jeszcze na R120 4C, ale dzięki Przewodniczącemu i sprawdzeniu stanu konta.... na razie odpuszczam. Swoją 90 4C troszkę przeczyściłem i nasmarowałem. Na wiosnę zobaczymy jak zagra. Nadam się na klubowicza? 1
Paweł Prauss Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Motorek prezentuje się świetnie, mam nadzieję że tak samo będzie pracował i będziesz zadowolony. :)
M.Ch. Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Dzięki Pawle za dobre słowo. Postaram się by wszystko było jak trzeba! Panowie, jako, że to mój pierwszy silnik Enya a w sumie drugi żarowy (pierwszy to Saito FA 125) pytanie o uruchamianie silnika. Na hamowni będzie w normalnej pozycji, ale w modelu przechylony o 90 stopni (wydech do dołu). Instrukcja jest dla mnie nieco dziwna z procedurą odpalania.... Czy dobrze rozumiem, że za każdym razem mam rozregulowywać ustawienia "high speed needle"... 6-7 obrotów? Planuję jednak tłumik z ciśnieniem do zbiornika, czy przy takiej instalacji zmienia się jakoś procedura? Która śrubka jest do czego?
MASK Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Opublikowano 22 Listopada 2019 (...) Instrukcja jest dla mnie nieco dziwna z procedurą odpalania.... Czy dobrze rozumiem, że za każdym razem mam rozregulowywać ustawienia "high speed needle"... 6-7 obrotów? Planuję jednak tłumik z ciśnieniem do zbiornika, czy przy takiej instalacji zmienia się jakoś procedura? Która śrubka jest do czego? To jest pozycja HSN do pierwszego uruchomienia silnika, potem jest docieranie. Po dotarciu i wyregulowaniu silnika jest już normalnie To co zaznaczyłeś jako LSN, to faktycznie śrubka do korekty składu mieszanki wolnych obr. i przejścia. Działa odwrotnie jak w Twoim saito - wkręcając wzbogacasz mieszankę. Pozycja fabryczna tej śrubki, to taka, w której dysza jest przysłonięta do połowy. Wkręt zaznaczony jako "?", to blokada przepustnicy.
M.Ch. Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 To jest pozycja HSN do pierwszego uruchomienia silnika, potem jest docieranie. Po dotarciu i wyregulowaniu silnika jest już normalnie To co zaznaczyłeś jako LSN, to faktycznie śrubka do korekty składu mieszanki wolnych obr. i przejścia. Działa odwrotnie jak w Twoim saito - wkręcając wzbogacasz mieszankę. Pozycja fabryczna tej śrubki, to taka, w której dysza jest przysłonięta do połowy. Wkręt zaznaczony jako "?", to blokada przepustnicy. Dzięki Marcinie! Jeszcze jedna kwestia. Czy te 6-7 obrotów to od pozycji totalnie wkręconej? Pewnie ktoś tam ruszał tym pokrętłem więc wolę się upewnić. LSN - ok. Dzięki, tak mi się wydawało, bo jak się wkręca to zasłania wlot powietrza no więc wzbogaca mieszankę w paliwo! Blokada przepustnicy - ok. Dzięki. Czy uważasz, że docierać go zgodnie np. z zaleceniami jak dla Saito? Enya pisze tylko 1/2 h a później 1-2h i tyle. Chodzi mi o nieprzekraczanie 4 000 obr. przez 2 baki, później podgazowywanie itd.
jarek996 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Ja tam docieram swoje godzinke na hamowni , a pozniej jeszcze 1 godz docieranka w powietrzu ( czyli na bogato , ale juz nie tak jak na poczatku i bez maksymalnych obrotow , albo tylko po kilkanascie sek. ).
M.Ch. Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Ok. Dzięki. Sprawdziłem na silniku, wkręciłem do końca i odkręciłem 7 obrotów - to o to właśnie chodzi.
MASK Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 Tu jest za podobne pieniądze, tyle, że tu nawet nie widać śladów mocowania na konsolkach. https://www.ebay.com/itm/RC-Four-Stroke-Engine-Enya-90-with-Pipe/153626544238?hash=item23c4db086e%3Ag%3AhZYAAOSw2VJda--Q&LH_BIN=1 (...) Ta "Twoja" 90 z Ebaya chyba nie byla latana ......... Jarek, masz dar jasnowidzenia! Napisałeś, że "moja", no i jest Nikt nie chciał, zlitowałem się i złożyłem ofertę "best offer" Silnik jest NOWY, NIE PALONY. Minimalne ślady mocowania na lewej konsolce, prawa czysta. Tu i ówdzie ślady przyschłego oleju konserwującego Ma gaźnik TN, a takiego w 90 jeszcze nie widziałem. Tak że tego...
M.Ch. Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Gratulacje! Prawie tak ładna jak moja i ponad 2x tańsza od mojej....
Rekomendowane odpowiedzi