marcinlota1977 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 no i odkręciłem,opalarka z pracy pomogła,ustawiłem średni ogień i skierowałem na nakretke z myślą ze kilka minut np.3,4 musi się pogrzać a po minucie zobaczyłem że nakretka się odbarwiła konkretnie i szybko zabrałem opalarkę...nie wiem czy nie za bardzo rozgrzałem i czy wał i simering nie dostał,poszło za szybko ,dużo za szybko i puściło jak masło....podstawa kołpaka nie ma frezów i się nie nadaje,śmigło tez do wywalenia ale ztarły się też frezy z tulejki silnika i lipa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 To jak Ty dokręcałeś śmigło, że zatarły się frezowania ?! Ale tym się nie przejmuj - dopóki nie kupisz nowej to spokojnie możesz używać tej startej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 no trzymając za śmigło ale się pewnie obracało lekko przy odpalaniu dlatego te wcięcia się porobiły w śmigle od kołpaka i pościerały frezy,wystarczy lekko w lewo i lekko w prawo kilka razy i tak własnie wyszło..miałem małe podkładki i się wcisnęły w śmigło i zrobił się luz.....jestem zły...przydała by się nowa tulejka z frezami aby lepiej trzymać śmigiełko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Marcin - nie opowiadaj, że wystarczy kilka razy w lewo i w prawo - w dodatku lekko . Wiele, wielenaście, wieledziesiąt - jeśli są takie słowa (?) razy wielu z nas odkręcało i przykręcało śmigła i nigdy się nie zatarły trzymając w ręku w dodatku. Chcesz powiedzieć, że teraz bez tych "frezów" gdy mocno przykręcisz nakrętki to śmigło i tak nie będzie ściśnięte na amen ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Może być problem z dokręcaniem śmigła (starte frezy). Trzymając za nie i dokręcając prawdopodobnie wał się zacznie obracać razem z piastą i ciężko będzie mocno dokręcić śmigło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 no wiem ze za słabo przykręciłem, kołpak ,śmigło i silnik było nowe wiec wystarczyło kilka razy ....odpalałem kilka razy i pewnie się już po trochę obracało gdzy zobaczyłem ze jest luźne chciałem je odkręcić ale się nie dało bo dałem klej i o tym napisąłme....jak dokrece mocno to bedzie na pewno trzymało ale frezy na pewno by tez pomogły ...można ta tulejke gdzies kupić...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 http://www.justengines.co.uk/acatalog/A.S.P.-52-61-FS-Spares.html Część o nr. 52219 z poniższej listy. Jak potrzebujesz to mogę Ci zamówić, w przyszły piątek będę w PL i mogę podesłać. Stronę mam chyba nawet od Irka bo też potrzebowałem do ASP'ka kilka części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 jeśli nie mogę kupic w Polsce to poproszę, a jakie koszta będą..? Jak mam sćiągnąc starą aby znowu nic nie nabroić....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Koszt 5.48 funta (cena w sklepie) + przesyłka lokalnie do mnie i do Ciebie w PL. Nie wiem ile do mnie, musiałbym zacząć komletować zamówienie i na koniec mi się pokaże. Ja marży żadnej nie doliczam jeśli o to chodzi. Sam potrzebowałem pomocy jak zgubiłem klin i nakrętkę i z chęcią podobną pomoc oferuję. Przy zdejmowaniu uważaj byś nie zgubił klina, w ostateczności mam zapasowe. To rozejrzyj się czy w PL nie da się zakupić, może ktoś podeśle link. Jeśli nie to w miarę szybko muszę wiedzieć by zdążyło dojść do mnie przed wyjazdem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henio Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 W Nastiku kupisz.Ja kupowałem rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 do kiedy mam dac znac jak coś.....trzyma się mocno ,jak to ruszyć,podważyć..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 http://www.rcskorpion.pl/towar/1-s1365-sciagacz-piast-lozysk-sprzegiel-robbe/ Powiedzmy, że do środy wieczora musiałbym wiedzieć i zamówić. Powinno iść do mnie ze 2 dni, ale muszę mieć gwarancję, że dojdzie przed przyszłym czwartkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 To wiadomo już co stukało.Luźne śmigło o kołpak.Frezy można naciąć przy pomocy iglaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 poważnie..? mysle ze nie bo silnik się zatrzymał jak by cos się rozwaliło...to może być wina śmigła? co do tych frezów to trzeba mieć narzędzia i wiedzieć jak to zrobić..chyba prościej będzie zamówić koszt ok 20zł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 A uważasz ze śmigło służy do chłodzenia pilota ? A co miało robić za koło zamachowe ? Śmigło latające po wale jak ślepy po piekle ? Nawiasem mówiąc to to frezowanie piasty zawsze dostaje w dupę przy aluminiowych kołpakach. Byle kop z odkręceniem śmigła i się radośnie trą oba elementy. Chyba nie jest głupim pomysłem włożenie pomiędzy nie albo szczątków plastikowego kołpaka albo kawałka twardego plastiku - frezy wgryzą się w plastik a plastik ich nie uszkodzi. Nawiasem mówic brak tych frezowań nie ma wpływu na prace silnika przy dobrze dokręconym śmigle. I Marcinie, proszę używaj oryginalnych zestawów mocowania śmigła a nie jakichś niedorobionych wynalazków. Jesli koniecznie chcesz mieć ten nieszcżęsny kołpajk to zlec na tokarni dorobienie takiej takiej nakrętki której użyjesz jako przeciwnakrętki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 bez przesady okrecało się ale nie było totalnie luzne,czy to może spowodować zatrzymanie silnika i stuki...może jutro uda mi się odpalić piperka i zobacze czy będzie dobrze na nowym śmigle i bez kołpaka ,mocno dokrecone.......mysle ze pomysł z z plastikiem miedzy kołpakiem a piasta jest idealny...to fakt jak się dokreci to powinno trzymać bez tych frezów ale w końcu po cos je tam zrobili i pewnie po to aby dodatkowo wgryzały się w śmigło... szkoda ze popsułem....jeszcze ten kołpak...musze go mieć bo mam lekki silnik i musze mieć tą wage co miałem(75g) bo model latał swietnie....a i tak już mam ołów poprzyklejany z przodu....akumulatory tez mam z przodu...hmm pomysle czy toczyc czy może wysunąć silnik do przodu troszkę....owiewki i tak nie używam...co myślicie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Lepiej silnik do przodu, po co wozić zbędne gramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Odkręc kolo zamachowe od silnika i odpal go po tej operacji to pogadamy o luźnym śmigle. Silnik musi mieć moment obrotowy żeby sprężyc mieszankę - Pojęcie "troszkę luźne śmigło" nie występuje albo jest luźne albo jest dobrze dokręcone - 2 stany tylko tu występują. Ciężko być trochę w ciąży no nie ? Wydaje mi się ze w życiu codzinnym/pracy masz niewiele wspólnego z techniką i inżynierią, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 He he,rozbawiłeś mnie Jacek,dam znac czy chodzi dobrze czy wali dalej ...śmigła mam dwa 12/6 APC i Master A. K-SERIES...jakie proponujecie..? Stare pokaleczone poszło do śmieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 APC to jak sie naumiesz. Daj mastera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi