marcinlota1977 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 hehe .. no nie ale w 70 tce jest z boku i połączone z kolankiem ..hmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Ale Ty Marcin kombinujesz jak koń pod górę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 hehe..no dopytuje bardziej doświadczonych......to jaka rozpietosc i cena tego modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Jak silnik i właściciel? Żyją, chodzą czy czekają ? nie doczytałem Twego pytania: model to Vicomte - trochę przerobiony przeze mnie by bardziej przypominał Fokker E - firmy Svenson. Raczej już nieosiągalny choć ostatnio tzn. kilka mies. temu zamieścił relację z jego budowy. Rozpiętość to prawie 160cm przy masie 2,4kg gdy napędzał go OS Max 46 la i jakieś 2,8 kg po zamianie silnika na Fs 61 i dodaniu amortyzowanego podwozia. Gdy dodałem pływaki to masa wzrosła do 3,3kg ale i tak bez problemu wystartował z wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 właściciel żyje...silnik wysunełem do przodu 10 mm (zrobiłem sztywne podkładki) dzięki czemu zwiększyłem ciężar na przodzie po zdjeciu i zrezygnowaniu z kołpaka....użyłem oryginalnych nakrętek od ASP i dużej podkładki do przykręcenia śmigła.....ustawiłem ustawienia fabryczne wysokich i niskich obrotów i odpaliłem go na chwile na balkonie ...silnik chodził na średnich i w miare wysokoch obrotach i nic specjalnego nie waliło i nie gasł ....miał problem z wolnymi obrotami i gasł...trwało to chwile bo nie chciałem denerwować sąsiadów, wiec rozumiesz....teraz trzeba się wybrać na pole i ustawić ......mam nadzieje ze problem zażegnany i się ustawi i będzie chodził dobrze, mam nadzieje ze tym ze tak stukał i się zatrzymał na wysokich obrotach kilka razy nie zniszczyło czegoś w środku co sprawi ze już nie będzie chodził poprawenie....a no i założyłem wężyk na odme..jak to napisaliście.....he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 I jak cuda z silnikiem tą razą ? Wszystko działa już jak należy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 jestem na urlopie ale za jakiś tydzień dam znac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Dzisiaj udało mi się sprawdzić silniki .Silnik odpala bardzo ładnie po ustawieniach fabrycznych ustawiłem wysokie a poniem niskie obroty i nic nie stuka i silnik się nie zatrzymuje...nie wiem czemu ale jeden raz przy odpalaniu odkręciły mi się nakrętki i poluzowało mi się śmigło a dokręciłem mocno obie orginalne nakrętki i użyłem dużej orginalnej z zestawu podkładki...hmm...Silnik pracuje ładnie ale nie wim czemu jak dam mu niskie odroty i chodzi równo powiedzmy ok minuty może trochę dłużej to obroty spadają i ma tendencje do gaśniecia a gdy dodam gazu i po chwili znowu dam na wolne to sytuacja się powtarza chodzi dobrze a potem to samo zwalnia....podobnie jest na średnich obrotach jak chodzi przez jakiś czas to potem zwalnia ...dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Znaczy, że musisz jeszcze wyregulować wolne obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 hmm...jak rusze lekko w prawo lub lewo to jest gorzej bo jak dam drążek na doł to od razu gasnie, a w tym położeniu (ustawieniu) chodzi..przez spory czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Jak odkręca śmigło to znaczy że jest bardzo bogaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Za bogata mieszanka, albo zbiornik za wysoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 to co proponujecie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Ok, widzę zdjęcia: - podłączyłeś do zbiornika odmę, czy mi się wydaje? - w jakiej relacji do rozpylacza jest oś zbiornika paliwa? Oś zbiornika jest, mniej więcej, w osi silnika, czy tak? - filtr paliwa nie powinien dotykać żadnych elementów modelu z wyjątkiem przewodów paliwowych do których jest podpięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 podłączyłem odme ale nie do zbiornika tylko wyprowadziłem wężyk pod spodem widać na pierwszym zdieciu...filtr paliwa jest na wężyku do tankowania wiec nie rozumiem co ma to za znaczenie a nie dotyka niczego tylko się opiera wężyk na wrędze i czarnym plastiku co podłożyłem pod silnik...co do osi silnika to jest na środku przekroju zbiornika ale nie wiem czy korek z dyszami w zbiorniku był wyżej czy na środku jak wkładałem....nie rozumiem pytania w jakiej relacji do rozpylacza jest oś zbiornika paliwa.....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Poniżej osi rozpylacza mogą być problemy z zassaniem paliwa, powyżej może go zalewac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 hmm...oś rozpylacza co to jest ? poniżej -powyżej...to może jak stoi na ziemu i ogon jest na dole to może to..jak by stał równo lub leciał to by było lepiej...? Przaciez jak się lata to model i tak się przechyle różnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 To co napisałem uczyli już w książkach W. Schier tak ze jak chcesz to walcz z doświadczeniem i wywarzaj otwarte drzwi;) Rozpylacz jest w osi przepustnicy gaznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Witam... po ostatnich lotach a trochę ich było ok (50) silnik jak by robił się coraz słabszy i zaczyna gasnąc na wolnych obrotach a nawet zdazyło się podczas lotu..hmm....odkreciłem swiece i była bardzo zabrudzoa sadzą jak bym w piecu pogrzebał na bokach...czy to normalne ze swieca żarowa tak wygląda czy cos jest nie tak....wyczysciłem i założyłem ponownie i po 5 lotach wyglądała tez nie bardzo ...podsyłam zdiecie tak wyglądała po wyczysczeniu i chyba po 5 lotach....założyłem świece nowa os maxx typu F i nawet nie chciał zapalić....założyłem znowu asp i od razu zajarał.....silnik mimo ze miał założoną odme to i tak jest opluty a zawsze go staram się wyczyścić....kapie olej z pod porywy zaworów bo jest pokrywą do dołu......co myślicie to noralne ? Co do odmy co mi poleciliści to wyczytałem w nastiku z instrukcji silnika Magnum 52 a to to samo ze wężyk można zastosować ale nie dłuższy niż 8,5cm ja mam 20 cm bo wychodzi na dole (nie stosuje owiewki)....hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Hmm... Nie powinien pluć olejem. Też miałem problemy niedawno z 4taktem ale os surpass .48. I tak samo wyglądała świeca. Podpowiadali mi ze ma za dużo paliwa, ale przy mniejszej ilości silnik gasl. Czyli jakby było za duże smiglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi