marcinlota1977 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 śmigło to 12/6....paliwo wyczytałem ze powinno być do 15 nitro i nie mniej niż 16 % oleju...a mam 10 nitro i 18 oleju....tylko ze to co kupiłem MODEL TECHNICS jest na oleju syntetycznym a pisze ze polecają rycynowy lub mieszane syntetyczny z rycynowym...hmmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 U mnie wężyk odmy też miał z 20cm albo i więcej. Mam pokrywę zaworów obrócona pod dużym kątem w dół i nigdy z niej nie kapało jeśli była uszczelniona. Na świecy musi być nagar - w końcu zachodzi zjawisko spalania. Za chwile będziesz zastanawiał się czy domieszka oleju rycynowego w paliwie M T ma właściwy skład lub czy jest z właściwej fabryki. Może rozregulowały się zawory? Mój pracuje na śmigle 13x6 APC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 nie mam oleju rycynowego w paliwie....zle przeczytałeś....pokrywa nie jest orginalnoie uszczelniona i nikt mi nie doradzał aby to zrobić.....co do zworów to się na tym az tak nie znam...może..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ja latam zawsze i od zawsze na MT Contest 10%. Nigdy nie miałem uwag co do paliwa. Ja w moim asp .61 4t krecilem 13x4 apc Mógłby ktoś podać wartości jakie powinny być na zawodach w os max.48 surpass? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 nie twierdze ze to przyczyna paliwa ale nie wiem czemu tak jest ze się robi aż taki nagar ,w środku to mi sadza wyleciała jak igłe włożyłem i było jej sporo.....a Ty Marcin masz uszczelnioną pokrywe zaworów w asp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Hmm nie wiem bo nie odkrecalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 jeśli nie odkrecałes i sam nie robiłeś to nie masz bo orginalnie nie ma tam uszczelki...przynajmniej u mnie nie było....i nic Ci nie cieknie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Mógłby ktoś podać wartości jakie powinny być na zawodach w os max.48 surpass? Standardowo: 0,04-0,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Marcin - nie będę sprawdzał składu paliwa M T ale wiele paliw miało dodatki oleju rycynowego więc źle nie przeczytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 no właśnie miało ,nie znalazłem teraz paliwa z olejem rycynowym.....ale jak uważasz.....może ktos inny się wypowie...czy świece żarowa trzeba po iluś tam lotach wykręcać i czyścic czy się nie powinno tego robić..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3q Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Co prawda nie mam silnika 4-suwowego żarowego, ale spotkałem się z opinią, że do tych silników nie należy stosować paliwa z olejem rycynowym (max 4% dodatku oleju rycynowego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi