Wiesiek1952 Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 ale zawody to istna rzeźnia się zapowiada ... Jak tam rzeźnia - COAMPS jest (ponoć) lepszym modelem od prognozowania wiatru. 2 m/s do południa i 4 m/s po 14:00 to są wiatry dalej na lekkie modele albo "średnio lekkie" ;-). Prawdopodobieństwo opadów konwekcyjnych ok. 2-3%. Miód malina. EDIT: W Szczecinie jak mamy 4 m/s to mówimy, że jest cisza. :-)
cZyNo Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 No. Jest tak dobry ze nidy na ten model prognozy nie paczę :) Ale u podnóża gór to nigdy nie wiadomo Teraz w bb 15 stopni i zero wiatru A teraz już jest trochę wiatru
Wojciech_Byrski Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 No u nas to różnie jest z prognozami wiatru. Teraz wieje mocniej niż pokazuje meteo. Dlatego jutro spodziewam się stabilnych 6-7 m/s, w porywach do 10
cZyNo Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Super. Szkoda ze toxica nie mam Wsadzę se wolfram
Konrad_P Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Loza szydercow w pełnej krasie. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
cZyNo Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Trening w Bielsku zaliczony. Finały całkowicie wypaczają wyniki całych zawodów. Jakieś to głupawe
Wiesiek1952 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Trening w Bielsku zaliczony. Finały całkowicie wypaczają wyniki całych zawodów. Jakieś to głupawe Bo cCi Krzyś złoił dupę dobrze. Nawet bardzo dobrze. W drugim locie finałowym wszystkie latacze były na glebie po 5 minutach. Krzyś wylatał 15. MINNUT. Howgh.
cZyNo Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 a mnie to nie dziwi. i szkoda że tylko on mi złoił dupkę. przecież pisałem że nie umiem latać w termice.
Wiesiek1952 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 a mnie to nie dziwi. i szkoda że tylko on mi złoił dupkę. przecież pisałem że nie umiem latać w termice. No wiem Cienias jesteś. Z takim Brunem wspomaganym prze Michała po prostu odpadasz, Tyle . Bardzo miło było spotkać więc do zobaczyska.
cZyNo Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 A tak wogole, to bardzo fajnie było spotkać forumowych kolegów walczących w zawodach. Czasami z większym czasami z mniejszym powodzeniem. A czasami z pechem jak np. Paweł. Szacun chłopaki! Wiesiek za to chciał walczyć z ludziami żyjącymi w cieniu gór, ale to zapewne wynikało z całkowitego braku doświadczenia, co do efektów jakie może przynieść takie starcie
Wiesiek1952 Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Heja, jom jest górol. Z urodzenia. Z tych takich gór gównianych, Z nowosądzeczyzny.. Więc ode mnie to się proszę odcykać.
cZyNo Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 A. To dlatego taki narwany niziny górala stresują
cZyNo Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 no dobra. pooglądałem logi i w locie czegos innego sie spodziewałem a otrzymałem co innego. Niech ktoś opisze dokładnie jak ten Altis działa Co gdzie jak i kiedy to bedzie z pożytkiem dla wszystkich
Wiesiek1952 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 Altis działa jak działa. Loguje wysokość największą w czasie do 10 sek po wyłączeniu silnika. No i ma odciąć zasilanie silnika po 30 sek oraz nie pozwolić na ponowne uruchomienie. Czyli jak wyłączysz silnik po 3 sek to to jest Twoja broszka i więcej go nie włączysz bez rozpięcia baterii. Wysokość F5J jest liczona w czasie do 10 sek po wyłączeniu czyli nie ma sensu nabicie wysokości na np. 300 m, pikowanie do 150 i odzyskanie energii po wyłączeniu silnika wychodząc na np. 250 m bo i tak zaloguje 300 m. Po prostu loguje największą osiągniętą wysokość w ciągu pierwszych (max) 40 sek lub do 10 sek po wyłączeniu. Inaczej mówiąc nie opłaca się krążyć w jakiejś ogromnej windzie natychmiast po wyłączeniu silnika bo Altis zaliczy wysokość z 40 sek lotu jeśli to ona będzie największa. W Firmwarze 2.2 (niw wolno na zawodach) opcji jest więcej. Można mieć restart silnika, Można mieć telemetrię i vario (chyba tylko Futaba, FrSky, Hitec i Spectrum). Firmware 5.5 odcina prawie całą telemetrię z wyjątkiem napięcia baterii, napięcia na odbiorniku i RSSI (o ile odbiornik takowe wskazania posiada). EDIT: Za podpowiedzią Wojtka radio mam zaprogramowane tak, że zdejmując gaz na minimum w czasie tych pierwszych 30 sek nie jestem w stanie wyłączyć silnika. Mogę go wyłączyć tylko switchem (powiedzmy, że świadomie ;-) ) inaczej będzie się kręcił do 30 sek dając mi szansę na pójście wyżej nawet w ostatnim momencie. Trochę zdjęć z wczoraj. Nie wiem czemu ci wszyscy ludzie tak się gapią w niebo. Może jakieś UFO albo co?
Wiesiek1952 Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 A jak obniżasz lot na silniku? To nie ma specjalnie sensu bo Altis mi i tak zaliczy największą wysokość. Ale da się. Mam silnik na drążku i mogę zjechać z gazem do tak ok 20-25% (poniżej krzywe nie pozwolą). Jak się silnik ledwo kręci to hamuje więc można trochę przynurkować i model się nie rozpędzi bo go śmigło trzyma.
cZyNo Opublikowano 21 Maja 2018 Opublikowano 21 Maja 2018 czyli jak w podnieceniu za wysoko sie na silniku poleci to i tak dupa jak rozumiem przyjemności trzeba stopniować
Rekomendowane odpowiedzi