cZyNo Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 U dołu strony są pdfy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Ale tylko dziadków i dzieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Po 6 kole to wyniki kwalifikacji. Finałów faktycznie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Faktycznie nie ma? A praktycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Jak zwykła super zdjęcia od Tomasa z wynikami finałów ???????????? https://photos.google.com/share/AF1QipPlQ2Zf8r67b9TcH7M61BaYeEzMi1f9B45aBvbU6e--SMw3c4yeiqG-YzsLfWyQNQ?key=NFg0QzV5UjZsNDQ5UFZlNWdKNUZkalBwX1c0RTdn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 A praktycznie to pewnie będą jutro. My z Tomkiem właśnie dojechaliśmy. Co do samych zawodów to jutro wieczorem coś napiszę, ogólnie było świetnie sportowo i towarzysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Brawo Tomek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Jedno lądowanie za 45 a nie za 50 pkt. zadecydowało o drugim miejscu Tomka. Szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Jedyna okazja, żeby zobaczyć zawodników w Kravi Hora w jednym miejscu super wyjazd, ciekawe miejsce i świetna pogoda do latania. Konrad ma dryg do pisania to coś wiecej dopisze. W Kravi zawsze jest ciekawie z uwagi na podejscie do lądowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Cóż krótk jak zwykle nie będzie. Tak to prawda wyjazd i zawody świetne. Oj działoooo się. No ale po kolei. Większość naszej ekipy zanotowała progres co do %. Największy zanotował chyba Wiesław. Latał naprawdę świetnie i była szansa na wejście do finału. Miał świetnego pomocnika, który pilnował i wrzeszczał na Wieśka żeby się nie wyłączał za wysoko co skutkuje tak dobrym wynikiem. Po pierwszym dniu brakowało Wieśkowi tylko lub aż 100 punktów do 15 miejsca i osobiście po cichu liczyłem, że wejdzie do finału jako trzeci polak. Niestety fortuna kołem się toczy i w niedzielę się nie udało przeskoczyć tych 5 zawodników. Nie mniej nasza z Tomkiem M. teoria (co do Wiesława) sprawdza się na kolejnych zawodach i mam nadzieję, że Wiesław podtrzyma ją w Holic. Tomek F. z Wojtkiem latali genialnie. Wojtek w sobotę latał trochę zachowawczo i wyłączał się zdecydowanie wyżej niż Tomek. Wiem, że to zdecydowanie, to jest pojęcie względne. Jak Tomek wyłączał się na 35m to Wojtek na 40-45m jak Tomek wyłączał się na 55m to Wojtek na 60-62m. Nie mniej Wojtek pokazał wielką klasę w niedzielnych kwalifikacjach. Obaj z Tomkiem mieli po jednym takim locie, gdzie większość z nas, a i kibicujący i obserwujący ich poczynania inni piloci twierdzili, że nic z tego nie będzie i większość z nas już ich widziała, albo na drzewie albo w zbożu. Cóż każdy z nich w tym locie dostał po tysiaku. Po prostu te loty to czysty majstersztyk, się tego nie da opisać, to trzeba zobaczyć na własne gały. W tym roku nie spadło tyle modeli co w zeszłym, ale działo się zarówno przy lądowaniu jak i w powietrzu w czasie krążenie. Tym razem właśnie najwięcej kolizji było podczas krążenia. Były chyba w sumie z tego powodu ze 4 Re-Fly -ty i w eliminacjach i w finale. Niestety naszej ekipie też się przytrafiły kolizje w czasie krążenia. Mam nadzieje, że wszyscy zdążymy naprawić nasze modele do Holic. W tych zawodach okazało się, że sterowanie nie swoim modelem nie należy do rzadkości. Zawodnik z Czech pojęcia nie miał, że jego model wylądował jakieś 500m dalej w winnicy, dopiero koledzy uświadomili go, że już nie musi walczyć tylko musi iść po model. Ponoć konsternacja była duża. Poszedł model w ziemię z ogromną prędkością. Gdyby trafił w dach samochody to wpadł by cały do środka. I jeszcze takie moje spostrzeżenie z niedzieli. Był moment, że zaczęło wiać. Zawodnicy polecieli stosunkowo daleko nad hotel i winnicę i wyłączyli się na nie dużej wysokości. Z tego lotu nie wróciło na lotnisko bodaj 5 modeli. Chyba nie muszę pisać, które modele bez problemu wracały, oczywiście Jantary. To jest kolejny przykład, że Jantar to rewelacyjny model. A co do mnie, to do momentu wylądowania w sadzie śliwkowym realizowałem swoje założenia, czyli żeby dolatywać. Wyniku nie mogę mieć dobrego bo startowałem prawie w każdej kolejce z Tomkiem F. On jak pisałem wyłączał się na 35m a ja na 165m, więc siłą rzeczy szans nie miałem i nie ma o czym dalej pisać. Po nie doleceniu do lotniska zmieniłem model, ale nerwy już dały o sobie ewidentnie znać. Nie mogę sobie wybaczyć tylko jednego, ostatniego lotu. Na własne życzenie go spier.... Miałem już taką wysokość, że gdybym włożył ręce w kieszenie i grał do końca czasu w pingponga to bym bez problemu dolatał. Ale nie, zachciało się kurna kombinować, a bo modelu już nie widzę, a bo już za wysoko a bo za szybko model lata, a bo i a bo i wyszła dupa. Zły jestem jak cholera. Teraz większość z nas ma chwilę na wylizanie ran i przygotowanie się do następnych zawodów, tylko Wojtek jedzie już w środę na następne na Węgry. Miejmy nadzieję że pokażę wszystkim gdzie raki zimują i stanie na pudle czego mu bardzo życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Większość naszej ekipy zanotowała progres co do %. Największy zanotował chyba Wiesław. ... noooooooo...... w stosunku do Lanskroun o całe 1.17% (Lanskroun 92.717% a Kravi 93.888%). W stosunku do ubiegłego roku to tak - postęp spory. Zoooooobaczymy po Toldijk w Holandii 30 czerwca - tam będzie zdecydowanie trudniej coś ugrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 takie zestawienie naszych krajowych zawodów i przykładowe KRAVI wygląda ciekawie. W eliminacjach w MP zająłem 8 miejsce z 79,75%. W kravi 55 miejsce z 85,33%. To jest fajny rozkład zawodników, a różnice między poszczególnymi pilotami - minimalne. Faktycznie, żeby ugrać coś poważniejszego w Eurotourze, nie można już sobie pozwolić na takie proste błedy jak - mniej niż 50 pkt za lądowanie i niedolatany czas. Wysokość to jest już kwestia taktyki i umiejętności. Łatwo to zrozumieć po każdej kolejce, gdzie takie sprawy skumulowane z 4 -5 kolejek znacząco podwyższają/obniżają pozycję. Dla mnie to jest jednak duży kop w kierunku koncentracji na wybranych elementach treningu. Wiem, że od razu nie będzie w każdym aspekcie super. Co najważniejsze po kilku sugestiach Wojtka zmieniłem ustawienia modelu i zaczęło mi się dużo lepiej latać na małych wysokościach. Kilka razy już podchodząc do lądowania zaczepiałem się o bębelek i udawało się wytrwać do końca czasu na ok 20 metrach. Co ciekawe, na treningach przed lotami, start na 46-60m i dolatanie czasu nie jest problemem. Jazda zaczyna się w czasie konkurencji. Element stresu jest jeszcze do przełamania. Tylko to wymaga CZASU i CIERPLIWOŚCI ORAZ TRENINGU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Co ciekawe, na treningach przed lotami, start na 46-60m i dolatanie czasu nie jest problemem. Jazda zaczyna się w czasie konkurencji. Element stresu jest jeszcze do przełamania. Tylko to wymaga CZASU i CIERPLIWOŚCI ORAZ TRENINGU. No właśnie. W treningach wychodzi i u mnie. Krążenie bez większych błędów, wysokość też znacząco mniejsza. W moim wypadku wyłączyłem się na 72m i krążyłem nad głową Krzyśka dobre 10min na wysokości nie większej niż 50m. Przychodzi konkurs i wszystko radykalnie się zmienia. Już tak się śmialiśmy, że żebym zajął jakieś lepsze miejsce w klasyfikacji to muszę poczekać aż się będę łapał na 60+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek1952 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 12 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 tutaj jeden z finałów i klimaty latania nisko nad drzewami na wydmuchu. To jest właśnie klimat KRAVI HORA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabork Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 czyli jednak zbocze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 czyli jednak zbocze... Kravi to zdecydowanie latanie na wydmuch ze zbocza. Tak na dobrą sprawę lotnisko jest otoczone z każdej strony mniejszym lub większym zboczem. Umiejętności z F3F pomagają na tym lotnisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi