Skocz do zawartości

http://modelemax.pl/


pilot

Rekomendowane odpowiedzi

Szpachla, czytaj ze zrozumieniem. To co podajesz to prawda tyle że to są dane do GT2815/06 a ja, jak pisałem wyżej, regulator potrzebuję do GT 2210/13.

 

Kamyczek, dzięki za rady ale próbowałem i z tymi ustawieniami. A co do oscyloskopu cyfrowego to jak dla mnie jest on sporo na wyrost i jego posiadanie w moim przypadku jest bezcelowe. A pudełeczko o którym piszesz kosztuje raczej kilkadziesiąt $, a jego dokładność jak sam wiesz i ja również, nie jest laboratoryjna. Tylko po co mi aż taka dokładność? Zresztą silnik na dwóch mniejszych niemieckich regulatorach 12A chodzi poprawnie i wątek zaczyna odbiegać od tematu. Tak czy owak regulator został odesłany i na pewno dam znać jaka padła diagnoza.

Pozdrawiam.

 

Edit:

Kolejny regulator przyjechał do mnie, tyle że bezpośrednio z Riku w ciągu tygodnia od wysłania do nich poprzedniego regulatora. Niestety przysłany też działa jak poprzedni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 216
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zatem tydzień po odesłaniu do Riku jedzie do mnie czwarty już regulator - ponoć sprawny i sprawdzony przez serwisanta ;)

I taka rada, jeżeli kupiliście coś w ModeleMax co jest z plombą Riku to odsyłajcie bezpośrednio do Riku - oczywiście po ustaleniu tego z obydwoma firmami. czas rozpatrzenia reklamacji w moim przypadku cztery razy szybszy niż w MM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

Biorąc pod uwagę że na trzech regulatorach zespół napędowy zachowywał się tak samo , pewnie na tym regulatorze będzie podobnie i w tym przypadku winą raczej obarczył konstruktora regulatora .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i masz rację Kamil. W końcu sami zaczęli sprawdzać te regulatory przed wysłaniem do mnie i wyszło że żaden E-max 25A nie działa poprawnie. Zaproponowali w Riku wymianę na 35A, oczywiście uprzednio sprawdziwszy czy wszystko z nim ok więc się zgodziłem i po trzech miesiącach od zakupu mam wreszcie sprawny regulator - choć co prawda nie taki jak potrzebowałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Kamyczek_RC

Tak myślałem i cieszę się że masz już nowy regulator . Następnym razem proponuję zakup FOXY 25 w modelemax.pl może są droższe ale działają super !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie troche ostatnio na ten sklep nadziałem - zamawialem komplet smigiel do quadrocoptera - 2 lewe i 2 prawe - przyszly 3, jedno lewe, dwa prawe. Paragon zgodny z przesylka, czyli zaplacilem za 3. W rozmowie tel pani zbyla mnie haslem, ze musialo zabraknac i wyslali ile mieli. PODOBNO na stronce pisalo, ze jest mala ilosc, ale ja takiego czegos nie zauwazylem, a nie zamowilbym, gdybym widzial, ze maja tylko jedno lewe smiglo. Koniec koncow domowilem brakujace w innym sklepie, ale szkoda, ze sklep nie dal znac chocby mailowo, ze nie maja na stanie odpowiedniej ilosci smigiel i co z tym fantem zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie sklep oceniam pozytywnie ale w pamięci jak to była zostają naj gorsze wspomnienia.Pewnego razu zamówiłem trochę balsy dwa arkusze balso sklejki i parę innych dupereli,dzwonię do kolegi czy czegoś nie chce,mówi tak że ostatnio znalazł na ich stronie kadłub laminowany do kombata i by wzioł plus silnik od razu do niego ASP ale jeszcze u nich nie zamawiam i nie ma opini o tym sklepie.Ja mu na to że że wszystko ok szybka realizacja stan magazynowy w pełni itp...Ok zamawiam balso sklejkę trochę balsy dupereli i ten laminowany kadłub.No ta paczuszka czekała na mnie w domu już drugiego dnia ale pakowanie w tym przypadku to jakaś pomyłka.Na samym dole balso skleja pózniej balsa a na tym wszystkim położony goły kadłub bez pudełka i owinięte to wszystko kartonem.Co za tym idzie po rozpakowaniu kadłub delikatnego kombata splaszczony jak kanapka po całym dniu w plecaku.Przecież takie pakowanie to tylko prosi sie o kłopoty nie wiem co myślał osobnik który to pakował (może się uda,nie ma czasu pier.... sam sobie naprawi czy co?).Wysyłamy zdjęcia z oględzin jak to pięknie wygląda do sklepu,dzwonią do nas i zaczyna się rozmowa nasza strona chciała zwrotu pieniędzy bądz wymiany na nowy towar ale sklep uparcie że materiały na naprawę po co jak w modelarni żywicy i maty pod dostatkiem,to może w cenie uszkodzonego towaru jakieś inne produkty ze sklepu?Nie materiały na naprawę,i gadka tylko że materiały to w końcu widząc że rozmówca w ogóle nie słucha wzielśmy te materiały.Gdzieś już na tym forum czytałem że u nich problem z reklamacja jest i mój post także to potwierdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam te wszystkie komentarze i sprawdzam wiek autora wypowiedzi to dochodzę do wniosku że ci 40-50-60 lat są bardziej wyrozumiali na takie problemy od tych młodszych:) Ewidentnie wpływ na to ma zapewne życie w PRL'u gdzie klient był traktowany jak śmieć :)

Porównując teraz a kiedyś to niebo a ziemia....... ale....jednak teraz mamy kapitalizm i XXI wiek i takie błędy i takie traktowanie klientów jak niektórzy opisują jest karygodne. Jeżeli sklep ma dużo roboty, bo dużo handluje i nie maja czasu zajrzeć do paczki i sprawdzić co wysyłają to może trzeba zatrudnić kogoś kto sprawdza paczki????? albo lekko podnieść ceny towarów i będzie mniej klientów i więcej czasu na sprawdzanie przesyłek a kasa będzie ta sama... Tłumaczenie kogoś z forum ze chłopaki mieli dużo roboty przy dostawie towaru dlatego ktoś tam kogoś nie obsłużył .??? co to kogo interesuje???? Skoro tak jest to organizacja pracy w sklepie pozostawia wiele do życzenia. Błędy się zdarzają każdemu???????? Z tego co widzę to notorycznie firma się myli... Biorąc przykład z Allegro - są sprzedawcy którzy maja setki negatywów, a są tacy co nie maja w ogóle , a sprzedali podobna liczbę towarów. To znaczy ze jeden się przykłada do swojej roboty a drugi ma gdzieś, byleby kupili. Wiele osób pisze tutaj że kupuje tam towar od lat i wydaje kilkaset złotych co jakiś czas... zatem firma biedna nie jest skoro ma tylu klientów którzy wydaja kasę. Więc takie postępowanie tej firmy i takie działanie jest niezrozumiałe... Tłumaczyć to może jedynie chyba tylko to ze właściciele polskich firm są głównej mierze też z byłej epoki, polscy biznesmeni nie lubią inwestować ani ulepszać, lubią tanim kosztem zarobić jak najwięcej, a jak coś komuś nie pasuje to niech spier... Oby się tyko na tym nie przejechali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

Witam jestem z Jeleniej Góry więc sposób pakowania , mogę jedynie obserwować podczas wizyt w sklepie gdyż zawsze wybieram odbiór osobisty . Z tego co się orientuję przy braku ilościowym towaru zawsze dostaję telefon że czegoś brakuje , choć to występuje bardzo sporadycznie . Trzeba więc odbierać telefony ,lub w uwagach napisać wysyłać jedynie kompletne zamówienie. W wielu przypadkach każdy z nas wolał by dostać 99% zamówienia niż nie dostać nic . Inna sprawą jest kwestia w jakim stanie docierają paczki bo kurierzy bywają rózni pomijam tu sprawy związane z dziwnymi zakupami ,które ciężko zapakować w sposób bezpieczny i tu trzeba mieć też wyobraźnię bo jak facet zamawia 2 deski balsy 0,8 i bańkę paliwa to nie wiem jak to zapakować razem i wysłać jedną paczką ... Podsumowujać więc całą sytuację każdemu może się coś pomylić kwestia tylko w jaki sposób i w jakim czasie zostanie zrealizowana reklamacja bo to w tym przypadku sprawa kluczowa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem kilka razy w dużych odstępach czasu. Jedno zamówienie było wybrakowane ale po mojej interwencji z propozycją rozwiązania problemu dostałem to czego chciałem.

W kwestii pakowania to właśnie jest tak jak napisał Kamil. Zamawiałem trochę snapów, nakrętki kłowe i pręt 2mm w jednym zamówieniu. Oczywiście paczuszka przyszła pogięta, a kurier w drzwiach już pierwsze wręczał mi protokół szkody. Jako, że zdawałem sobie sprawę, że pręt będzie pogięty to nie uznałem tego za szkodę i protokołu nie wypełnialiśmy. I tak potrzebowałem kilka cm z całego pręta. Nie widzę tutaj winy sklepu.

A wczoraj przed 12 zamówiłem bowdeny i żywicę. Dzisiaj paczka będzie u mnie :) Żeby każdy sklep tak szybko pracował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

Zawsze kolega może napisać w uwagach o zamówieniu o możliwości przecięcia pręta czy rurki na kawałki o określonej długości ułatwi to pakowanie i taka operacja zostanie wykonana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie dotarła paczka. Za termin realizacji 10 punktów. Asortyment jak widać też faktycznie mają i nie trzeba było czekać aż sprowadzą zewsząd. Pakowanie.. no tu niestety nie mogę nic dobrego napisać. Jedno z pudełek w paczce puste, zawartość latała luźno między innymi rzeczami. Balsa 1.5x100x1000 mm połamana w kilku miejscach. Nie skarżyłem się jednak, gdyż potrzebował będę jej kawałki, a nie cały fragment. Jednak jak widzę, nie tylko do mnie paczka dociera słabo zabezpieczona i powinni pomyśleć by coś z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Potrzebowałem parę rzeczy jak to zwykle bywa, więc złożyłem zamówienie w ModeleMax, generalnie sklep zwykle ok, czasem czegoś brakowało.

Tym razem zależało mi koniecznie na balsowych natarciach bo bez tego reszta była mi na nic, napisałem więc wyraźnie, że w razie braku jakiejkolwiek pozycji proszę o kontakt.

Wielkie było moje zdziwienie gdy po otwarciu paczki okazało się, że najważniejszej części zamówienia nie ma, na konto przyszła różnica w kwocie zamówienia.

Na majle sklep standardowo nie odpowiada, zażądałem zwrotu kosztów wysyłki ponieważ gdybym wiedział o brakach to bym zamówił gdzie indziej albo wstrzymał się z zamówieniem.

Oczywiście zgodnie z oczekiwaniami zero reakcji, nawet odp typu mamy cię w d...

 

Tak więc jeśli coś potrzebujecie na pewno dostać to polecam omijać ten sklep z daleka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już dobre dziesiąt zamówień w tym sklepie i jak do tej pory żadnego potknięcia,czegoś nie ma to dzwonią.Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby czegoś nie włożyli do paczki ,może mam fuksa ale jak dla mnie to wielki plusior dla Modele Max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już dobre dziesiąt zamówień w tym sklepie i jak do tej pory żadnego potknięcia,czegoś nie ma to dzwonią.Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby czegoś nie włożyli do paczki ,może mam fuksa ale jak dla mnie to wielki plusior dla Modele Max.

Ja tak samo jak lukas 39 nigdy nie miałem z nimi problemu.

 

Wysłane z TapTalka w moim HTC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już dobre dziesiąt zamówień w tym sklepie i jak do tej pory żadnego potknięcia,czegoś nie ma to dzwonią.Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby czegoś nie włożyli do paczki ,może mam fuksa ale jak dla mnie to wielki plusior dla Modele Max.

 

No to jakoś wyraźnie jesteś faworyzowanym klientem, w wiekszości moich zamówień zawsze czego brakowało i nikt nigdy nie był uprzejmy o cokolwiek zapytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, jak masz ansę do sklepu i ci on nie odpowiada, to czemu ciągle tam kupujesz? Innych sklepów nie ma?

Ale skoro mimo niedociągnięć, ciągle tam składasz zamówienia, to zapewne wcale tak źle nie jest i tak naprawdę lubisz tam kupować.

Skoro w każdej paczce do ciebie są braki... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.