Skocz do zawartości

http://modelemax.pl/


pilot

Rekomendowane odpowiedzi

Kupowałem wielokrotnie w Modelemax, zawsze wszystko szybko i sprawnie. Jak się trochę u nich wyda, można się czasem uśmiechnąć o jakiś dodatkowy rabat.

Jak raz z przyczyn losowych było mikro opóźnienie, to właściciel wysłał mi ponadstandardowe wyjaśnienia i przeprosiny. Szybko sprowadzają towary na zamówienie.

 

Reasumując. Dla mnie jeden z lepszych sklepów w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 216
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość slawekmod

Niestety ale zdaje się będę musiał zmienić opinię dotyczącą tego sklepu. Na dziś wygląda to tak że zamówiłem balsy i innych dupereli za 815zł. 3 deski popękane , brak listwy spływu za którą zapłaciłem, jednej deski balsy, 2 listwy połamane. Napisałem do sklepu z prośbą o wyjaśnienia. Wysłałem fotki połamanych elementów. Akurat w transporcie połamać się nie mogły bo listew było 24 a te połamane w środku wiązki. Czekam na odpowiedź sklepu. Oczywiście poinformuję tutaj jak sprawa się ma. Tym bardziej mnie to wkurza że czas to słowo klucz w całej tej sprawie a przekomarzanie się ze sklepem i ewentualne przesyłki zjedzą dużo tego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

"Dzisiaj dostałem głośnikiem od słuchawki telefonu w łep" Robiłem zawsze zamowienie w sklepie modelemax i to łącznie na sporo Władysław`ów II Jagieło . Tak jak chwalilem ten sklep nawet w tym temacie tak dziś sie zawiodłem! niedawno kupilem model ktory przyszedł uszkodzony ,ale sprawa została szybko załatwiona pozytywnie duży plus! Ale 16.07 kupiłem dostepną w sklepie "rzecz" na łączną kwote ok 780zł i odrazu ta "rzecz" znikneła z sklepu !! !Wybrałem rodzaj płatności przelew wiec wysyłka free! dzisiaj chce robic przelew ,mowie zadzwonie nich panstwo wysla za pobraniem dopłace za wysyłke , a pani mi mowi ze ja nie dostane mojego zamowienia poniewaz DZISIAJ moja "rzecz" ktorą kupiłem dwa dni temu sprzedali ponieważ mieli tylko jedną sztuke. Normalnie ciśnienie podeszło mi do 500/200. A jak bym wczoraj CZYLKI OK 10 GODZIN OD ZAMÓWIENIA -wpłacił na poczcie za moje zakupy to itak pieniadze dostaje sie po ok 3 dniach jak ja miałem w sumie jedem dzien bo zakup robiłem w ok 22/23h. Normalnie szok podejscia do klienta !!! Liczy sie ten kto placi odrazu ,a nie ten który jest zaufany !!! Normalnie boli mnie jeszce głowa od tej słuchawki i boli mnie serce . Przez brak tego towaru stanołem z pracą ponieważ bez niego nic dalej nie moge zrobic ,ani zarobic,a termin mam do jutra wiec też bede musiał sie tłumaczyc z niewywiązania sie z umowy przez to że sklep w ktorym zawsze kupowałem poprostu mnie OSZUKAŁ ! . Niewiem czy bede dalej ten sklep polecal i sie zastanowie robiąc jakies zamowienie nastepnym razem poniewaz znowu kupie ,a sie okaże ze niedostane !!! Normalnie SZOK DLA MNIE!!! Ja też prowadze działalność i sprzedaje towary i to jest dla mnie nie do przyjecia abym mial tak potraktować swojego klienta !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie za to kur....ca bierze jeśli chodzi o opisy produktów w tym sklepie. Od 3 dni nie mogę skompletować zamówienia, bo ciągle jakieś zagadki. Chcę kupić silnik emaxa 2210/11, który mają w ofercie, jak wejdę w opis to dają tabelkę do 2210/09 i 2210/13 ... co mnie one obchodzą ???!!! następnie - piasta. W ofercie piasty do silników emax serii 22xx i tak otworzyłem, a w opisie piasta na oś o średnicy 3 mm, gdzie 2210 według tabelki ma oś 4 mm. Takie ciągłe błądzenie. Gdyby nie potrzeba zamówienia innych produktów, które ciężko dostać gdzieś indziej omijałbym szerokim łukiem, zwłaszcza po poprzednich, tragicznie zapakowanych paczkach (balsa nigdy nie dotarła w jednym kawałku). Czasem się zastanawiam czy wiedzą co sprzedają, bo dziś każdy może sprzedawać np. antyki nie mając o tym zielonego pojęcia. Business is business.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dużo w tym sklepie kupowałem i było Ok. Ostatnio totalna porażka - zamiast zamówionych śmigieł stałych dostałem łopaty składane o zupełnie innym kodzie produktu... i propozycję, że jak odeślę to dostanę właściwe. Czyli wizyta na poczcie, dodatkowe koszty i jakieś 2 tygodnie bez latania. Zmieniam sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesz się, że wogóle dostałeś ;) Ja otrzymałem kolejną paczkę ze 4 dni temu i brakuje ... śmigła. Z ciekawości zamówiłem nowe, nie używane jeszcze przeze mnie śmigło, na którym mi zależało. Jak kupowałem wyskoczyło, że wybranej ilości nie ma na stanie. Zjechałem o 2 i to samo, jak już doszedłem do 1 sztuki pokazało, że jest. W paczce śmigła nie było, żadnej informacji ani na maila, ani telefonicznej, ale od rachunku na szczęście odliczone. Wkurza to trochę, bo czasem można szybko zmienić sklep jak coś pilnie potrzeba, ale chyba tego właśnie unikają i nie informują. Niestety muszę podtrzymać niezbyt dobrą opinię o sklepie, ale dobrze że chociaż solidniej pakują towar niż w zeszłym roku ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Kamyczek_RC

Oj jak to czytam to czasem się zastanawiam czy napisanie w uwagach zamówienia żeby nie wysyłać niekompletnej paczki stanowi problem , lub informacja w przypadku braku tego i tego proszę o kontakt . Do tego trzeba oczywiście odebrać telefon , bo zazwyczaj jest tak dla jednego ważne jest 99% zamówienia i śmigieł ma w zapasie 40 dla innego do jednego śmigła , które jest priorytetem bo facet ma jedno śmigło i tyle domówił z nudów parę pierdółek za 400 PLN . A tekst wysłałem na poczcie kasę za towar to każdy normalny sklep potraktuje tak samo . Mam kasę na kocie wysyłam nie mam paczka czeka od tego jest opcja ZA POBRANIEM !. Pakując 30 czy 40 zamówień dziennie każdy może się pomylić , do tego kurier może coś zniszczyć w opakowaniu i na to nie ma siły , śmieszne są użalania typu robota mi stoi bo zamawiam na ostatni dzień . Płakanie pod publiczkę dla reklamy i robienia negatywnej opinii o sklepie to u nas codzienność tyle że przy 40 zamówieniach dziennie i 300 w tygodniu stanowicie ułamek procenta towaru który trafia do ludzi , i oni są zadowoleni . Czemu więc ma służyć użalanie się że balsa była za miękka a śmigło drewniane ? Rozumiem że uwaga może dotyczyć powtarzającej się sytuacji ale nie losowych przypadków ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Balsa za miękka nie była, ale w jednym kawałku nigdy do mnie nie dotarła ;) uważam, że to inicjatywa porządnego sklepu poinformować klienta przed wysyłką, że czegoś brak, a nie olać i wysłać ochłapy, które zostały. Do tej pory zdarzały mi się podobne sytuacje, ale sklep zawsze się kontaktował, że nie ma tego i tego, będzie np. w poniedziałek. Nie oczekuję "Przepraszamy szanownego pana bo..." tylko zwykłego sygnału - nie ma tego, co robimy ? Dla mnie jest to bardzo ważne, bo w Polsce bywam na kilku 2wu tygodniowych urlopach w roku i zamawiam zawsze przed urlopem, działając potem z robotą na pełnych obrotach. Zrozum więc, że są sytuacje, że robota faktycznie komuś stanęła i nie miał wyboru bo liczył właśnie ta to zamówienie a tu z łaski oferują dosłanie braków 2 dni przed końcem urlopu - mieszkam w UK, latam i buduję w PL właśnie na tych "wypoczynkach" (obecnie już i w UK). Nie jest to więc "płakanie pod publiczkę" a wkur...nie na ignorancję sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zamówienie złożyłem we wtorek wieczorem, w środę wysłane a w czwartek u mnie! Okazało się że w paczce zamiast lakieru jest rozpuszczalnik, piszę więc maila. I dziś telefon oraz mail że przepraszają i dosyłają dziś na swój koszt lakier, rozpuszczalnik zostaje u mnie gratis. ;) Uważam że każdy może się pomylić ważne co z tym dalej zrobi, w tym przypadku nie mam żadnych zastrzeżeń! Polecam ten sklep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dziwna sprawa. Przed chwilą wchodzę na ich sklep. Akumulator 11.1V 2250mAH Dualsky kosztuje około 122,00 zł. Po chwili już 98,00 zł. Po złożeniu zamówienie okazało się że cena jest ta wyższa. Sklep wyświetla użytkownikom cenny netto a przed zalogowaniem widziałem ceny brutto. Dziwny system mają. Ciekawe czy wyślą wszystko co zamówiłem.

 

--edycja

Wystarczy podać nazwę firmy i mamy ceny netto. Ja podałem nazwę firmy żeby kurier trafił a nie żeby dostać fakturę. Tym bardziej że nie podałem NIP. Dziwny system...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że opinie na temat sklepu Modele MAX są różne,wczoraj rano złożyłem zamówienie przesyłka dotarła dosłownie przed chwilą,wszystko się zgadza nawet balsa która była w paczce jest w bardzo dobrym stanie.

Osobiście nie mogę narzekać jestem zadowolony.

Andrzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa. Przed chwilą wchodzę na ich sklep. Akumulator 11.1V 2250mAH Dualsky kosztuje około 122,00 zł. Po chwili już 98,00 zł. Po złożeniu zamówienie okazało się że cena jest ta wyższa. Sklep wyświetla użytkownikom cenny netto a przed zalogowaniem widziałem ceny brutto. Dziwny system mają. Ciekawe czy wyślą wszystko co zamówiłem.

 

--edycja

Wystarczy podać nazwę firmy i mamy ceny netto. Ja podałem nazwę firmy żeby kurier trafił a nie żeby dostać fakturę. Tym bardziej że nie podałem NIP. Dziwny system...

 

Pozdrawiam

a co w tym dziwnego? Firmę interesuje z zasady cena netto. W wielu sklepach (nie tylko polskich) tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale cena ostateczna do zapłaty ma być ostateczną .. tak jak od lat prowadzi się walkę o podanie prawidłowej ceny biletu lotniczego - cena 30 "juro" a potem się okazuje, że ściąga 120 bo jeszcze podatki, opłaty za "airport service", opłata za usługę płatności kartą itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śledząc rynek internetowych sklepów modelarskich i robiąc w nich zakupy ,modelemax wyrasta u mnie na zdecydowanego faworyta.

Mimo iż dałem tu negatywny komentarz kiedyś, za przysłanie niewłaściwego rozmiaru śmigła to mimo to pierwsze kroki do zakupu czegokolwiek kieruję właśnie do nich.

Powodem jest to iż mają na stanie wiele detali,rzeczy niedostępnych w innych sklepach.Dość szybko i bezproblemowo dochodzą przesyłki.Zawsze dzwonię i upewniam się czy dany towar jest i zawsze ta sama pani informuje mnie iż jeśli jest na stronie, to faktycznie tak jest.Ja polecam ten sklep :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co w tym dziwnego? Firmę interesuje z zasady cena netto. W wielu sklepach (nie tylko polskich) tak jest.

 

Jurek przeczytaj jeszcze raz co napisałem a zrozumiesz o co mi chodziło. Żebyś nie tracił czasu pomogę. Nie podałem NIPu więc nie powinni prezentować cen netto. Jako osoba, która pracuje w IT takie błędy w sklepach mnie bardzo denerwują. Zamówienie przyszło szybko i zgodnie z oczekiwaniem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Kamyczek_RC

Czytania ze zrozumieniem uczą w podstawówce w klasach 1-4 . Nie doszukuj się kolego błędów w działaniu programu bo program informuje czy cen jest netto czy brutto , A większość firm zdecydowanie preferuje ceny netto bo VAT sobie odlicza . Nie bardzo rozumiem czemu ma służyć pisanie opinii typu śmigło było czarne a na obrazku pomarańczowe , albo dostałem regulator i jest do śmigłowca a w opisie jest jak byk napisane regulator do helikoptera. Nie wspomnę już o zamawianiu 1 deski balsy 1mm i bańki paliwa i chętnie zobaczę jak to zapakować bo jakoś sobie tego nie wyobrażam... Ja kupuję w tym sklepie cały czas o mam go pod nosem i to co widzę na stronie 99% jest dostępne . Zanim więc coś napiszemy może warto się zastanowić czy wina jest po stronie sklepu czy naszego roztargnienia lub bezmyślności ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.