TeBe Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Robercie, widziałem. Ja się zastanawiam, czy na Dualsky4255EA-6 styknie. Mam wątpliwości.
robertus Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zwykle to się najpierw buduje model a potem dobiera napęd jak będzie wiadomo ile waży.
TeBe Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Dokładnie tak działam. Rozważam spięcie sprzegłem elastycznym 2 x Dualsky4255EA-6. Ale to się jeszcze zobaczy.
Tomek Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 W HK masz motorek za 250 zł . https://hobbyking.com/en_us/ntm-prop-drive-50-50-580kv-2000w-1.html
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Motorek by pasował. Ktoś zna tego Chińczyka? Jaka jakość?
stema Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Na pewno, gdy już będziesz wiedział jaki napęd będzie odpowiedni, wybierzesz coś z silników Mega Motor w Nastic.pl. Jest duży wybór, a to dobre silniki są.
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Stefanie, MEGA to akurat kompletnie do tego modelu się nie nadaje. W ofercie nastika nie ma żadnego nadającego się silnika. Ja potrzebuję pótorakilowatowego outrunnera na 5S w okolicach 600k/V
MLITEK Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Motorki z tej serii naprawdę polecam, sam mam i używam, są mocno eksploatowane. Nic się nigdy w nich nie zepsuło. Silnik 696W obciążony 800W i tylko leciutko się grzeje przy samej podstawie.
MLITEK Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ale mówisz o Medze? nie, o NTM propdrive z hobbykinga
wlodeklis Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Mam kilka silników z tej serii i we wszystkich ponownie wklejałem magnesy ale po wklejeniu działają bez zarzutu.
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Temat zamknięty, kupiłem tego NMT Propdrive.
dukeroger Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 zamknięty to będzie jak przyjdzie, dobierzesz śmigło, zhamujesz i dostaniesz akceptowalne wartości jakby co to pomogę ze zhamowaniem 1
stema Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Tomasz, rozważasz rozszerzenie do tej wersji ?
TeBe Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Stefanie, raczej na razie nie :-)
stema Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Myślę czy na przyszłość nie pomyśleć w tym momencie o jakiś wzmocnieniach w kadłubie na ewentualne później pływaki.
TeBe Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Żeby nie było, że nic nie robię :-)
AMC Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 zamknięty to będzie jak przyjdzie, dobierzesz śmigło, zhamujesz i dostaniesz akceptowalne wartości jakby co to pomogę ze zhamowaniem Otóż to. Silnik, który np. żre 560 watów i daje z tego niecałe 1,5 kG ciągu to nędza nie silnik ( https://hobbyking.com/en_us/ntm-prop-drive-series-ef-1-pylon-racing-motor-1300kv-930w-v2.html ). Zwykły E-max GT robi z tego ponad 2 kG, a po przezwojeniu ponad 2,5 kG.
TeBe Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Się nie bójcie. Jedzie do mnie motorek 2kW :-)
Rekomendowane odpowiedzi