TeBe Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Robercie, widziałem. Ja się zastanawiam, czy na Dualsky4255EA-6 styknie. Mam wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zwykle to się najpierw buduje model a potem dobiera napęd jak będzie wiadomo ile waży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Dokładnie tak działam. Rozważam spięcie sprzegłem elastycznym 2 x Dualsky4255EA-6. Ale to się jeszcze zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 W HK masz motorek za 250 zł . https://hobbyking.com/en_us/ntm-prop-drive-50-50-580kv-2000w-1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Motorek by pasował. Ktoś zna tego Chińczyka? Jaka jakość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Na pewno, gdy już będziesz wiedział jaki napęd będzie odpowiedni, wybierzesz coś z silników Mega Motor w Nastic.pl. Jest duży wybór, a to dobre silniki są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Stefanie, MEGA to akurat kompletnie do tego modelu się nie nadaje. W ofercie nastika nie ma żadnego nadającego się silnika. Ja potrzebuję pótorakilowatowego outrunnera na 5S w okolicach 600k/V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MLITEK Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Motorki z tej serii naprawdę polecam, sam mam i używam, są mocno eksploatowane. Nic się nigdy w nich nie zepsuło. Silnik 696W obciążony 800W i tylko leciutko się grzeje przy samej podstawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ale mówisz o Medze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MLITEK Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ale mówisz o Medze? nie, o NTM propdrive z hobbykinga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ok, chyba go kupię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodeklis Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Mam kilka silników z tej serii i we wszystkich ponownie wklejałem magnesy ale po wklejeniu działają bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Temat zamknięty, kupiłem tego NMT Propdrive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 zamknięty to będzie jak przyjdzie, dobierzesz śmigło, zhamujesz i dostaniesz akceptowalne wartości jakby co to pomogę ze zhamowaniem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Tomasz, rozważasz rozszerzenie do tej wersji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Stefanie, raczej na razie nie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Myślę czy na przyszłość nie pomyśleć w tym momencie o jakiś wzmocnieniach w kadłubie na ewentualne później pływaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Żeby nie było, że nic nie robię :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 zamknięty to będzie jak przyjdzie, dobierzesz śmigło, zhamujesz i dostaniesz akceptowalne wartości jakby co to pomogę ze zhamowaniem Otóż to. Silnik, który np. żre 560 watów i daje z tego niecałe 1,5 kG ciągu to nędza nie silnik ( https://hobbyking.com/en_us/ntm-prop-drive-series-ef-1-pylon-racing-motor-1300kv-930w-v2.html ). Zwykły E-max GT robi z tego ponad 2 kG, a po przezwojeniu ponad 2,5 kG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Się nie bójcie. Jedzie do mnie motorek 2kW :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi