patpij Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Cześć, Jestem początkującym modelarzem, za mną dopiero 1 model... Jak dotąd nie miałem okazji mieć jeszcze takiego problemu więc zwracam się z tym pytaniem do was Czytałem na forach o jakiś szlifierkach dremela której niemam i innych ciekawych sposobach ale każdy wymagał ogromnego rytuału ... potrzebował bym dosyć szybkiego i sprawdzonego sposobu bo mam tylko 1 pręt W zaciszu mam jakieś nożyki i skalpele ewentualnie mogę do castoramy skoczyć Z góry dziękuje Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Mozna iglaczkiem (np. trójkątnym ) dookoła podpiłować. Nożyczki itp. to bardzo zly pomysł bo Ci sie wszystko rozwarstwi i bedzie sie nadawało na smietnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruuu Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Uważaj na pyłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimmus Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Ja cienkie tnę nożem do tapet ale na kilka lub kilkanaście przejść żeby nie rozwarstwić materiału. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...