Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Z racji, że mam w modelu pierwszą benzynę, to pytanko.

Gaz mam tak ustawiony jak w moich innych silnikach, czyli minimalne obroty i na dodatkowym kanale gaz na zero. Chcąc założyć kil switch montuję go na dodatkowy kanał. Czyli wyłączenie silnika mam od strony gazu i zapłonu. Ma tak zostać czy byście ustawili to inaczej?

Opublikowano

Możesz sobie zostawić pstryczek do obniżenia / podwyższenia obrotów aby były stabilne, np. W locie masz normalny poziom, a do lądowania obnizasz sobie jeszcze. Może to być o tyle przydatne, że zapewniasz sobie pewne obroty W powietrzu, a do ładowania masz mniejsze. Wydaje mi się, że tak mam w jednym modelu.

Ale wyłączenie silnika tylko na kill switch na oddzielnym pstryczku.

Opublikowano

Zależy od modelu. Na zapłon stosuję zarówno NiMH 5s jak i LiPo/Li-ion 2s z pojemnością powyżej 2000 mAh.

 

 

Opublikowano

Ok, właśnie polecono mi li-ion ze względu na ich odporność drgania i bezpieczeństwo. Ja ich jeszcze nie używałem.

Opublikowano

Model gotowy ( w końcu po 5 latach 😁 ) do oblotu. Niestety doszło 1 kg ołowiu pod maskę. 

Waga końcowa równe 10kg. Trochę ciężko. Powierzchnia nośna 0.89 m2. co daje ok.112g/dm2.

  • Lubię to 4
Opublikowano

Powodzenia przy oblocie! Z niecierpliwością wyczekuję zdjęć/filmu po udanym locie 😀

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.