Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mały wywiad z Andrzejem po oblocie :)

 

 

 

 

Ps. Jak na pierwsze loty nowym modelem, Andrzej już pokazuje pazur i widać, że model mu siadł i będzie bardzo zadowolony ;)

  • Lubię to 1
Opublikowano

Fajnie tylko gdzie film z oblotu?

I czemu mu podsuwaliście odpowiedzi? :D:lol:

 

Spokojnie film z oblotu się wrzuci jak główny kamerzysta zamieści. Pewnie dzisiaj. :)  A co do podpowiedzi to taka mała pomoc, żeby wywiad był kompletny :P

Opublikowano

:lol: :lol: :lol: ok rozumiem :D :D

Czekamy w takim razie na film, jestem po rozmowie z Andrzejem i wrażenia przekazał bogate, więc z modelu jest mega zadowolony B)

Opublikowano

Spoko,powoli ,film się wgrywa ;) .

Generalnie fajny dzień na lotnisku, bardzo kameralny ,nikt nie latał za to wszyscy asystowali przy oblocie Andrzeja.

A że zakręcony jak sznurek w kieszeni to było co robić ;) . Dobrze że wynagrodził Nam to zimnym bezalkoholowym browarem :D .

 

 

Osobiste wrażenia są takie iż to model ze sporym potencjałem,na obecnym setupie nie jest szybki co akurat dla mnie jest zaletą ,jest trafiony z wyważeniem,silnik pozytywnie zaskoczył pracą ,brakiem drgań ,mocą idealną do modelu.Wymaga jeszcze regulacji bo jest na sporym przelaniu w okresie docierania czyli będzie jeszcze lepiej.

Film z pierwszego lotu spokojny,ale kolejne były coraz odważniejsze -było nisko i trochę akrobacyjnie :)

Ważne że Andrzej zadowolony.Warunki na oblot średnie ,spory wiatr w poprzek lotniska jednak nie robiły wrażenia na modelu.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

No pięknie :) Gratulacje Andrzej ;) lądowanie jak to mówili nam w IT "na liźnięcie trawy" bravo ;)

 

P.s. Rafał, chyba wiadomo od kogo silnik kupił skoro tak się domagałeś słowa komentarza na jego temat :D

Opublikowano

Andrzej gratuluję!! Lądowanie perfekcyjne! Ale komentator lotu lipa. Pierwszy lot to adrenalina. Więc te pierwsze 60s zanim się wytrymuje model to jest walka. Andrzej dobrze wiedział co robi. Do trymera poprosił kolegę bo wiedział że nie można puścić drążka. Tak ze na przyszłość zalecam dac pilotowi chwilę ciszy, na opanowanie nerwów i modelu.

Opublikowano

 

 

P.s. Rafał, chyba wiadomo od kogo silnik kupił skoro tak się domagałeś słowa komentarza na jego temat :D

To akurat nie ma znaczenia że kupił ode mnie. Bardziej chodzi o fakt co ten silnik zaprezentuje,jak zapala ,jak chodzi w locie bo to rzadka konstrukcja na lotniskach i wielka niewiadoma .

No i dla niektórych profanacja że do modelu Extreme Flight nie dano DA !! :D

 

 Ale komentator lotu lipa.

Marcin ,dzięki :D  .Następnym razem zadzwonię do Ciebie co gadać przy takim oblocie ;) .

Opublikowano

Shock tu nie chodzi o to. Robisz świetną robotę ale komentarze typu zwolnij, uspokuj jeszcze bardziej stresuja;) walczy się z modelem a tu jeszcze docinki. Pilot zna swoje umiejętności, tak to by się nie porywal;)

Opublikowano

Marcin może i masz trochę racji ale nie znasz Andrzeja ;) . Pewne podpowiedzi są wskazane a adrenalina udziela się tak samo i mnie jak i pilotowi. Myślę że  Andrzej nie ma żadnych zastrzeżeń....

Opublikowano

Marcin może i masz trochę racji ale nie znasz Andrzeja ;) . Pewne podpowiedzi są wskazane a adrenalina udziela się tak samo i mnie jak i pilotowi. Myślę że Andrzej nie ma żadnych zastrzeżeń....

Rafale dziękuję za swietny film :) dzis dzien minął bardzo fajnie.. co do komentarza spokojnie ja jak dalem gaz to juz nie myślałem co i jak, ale zeby tylko fajnie poszedl w górę a potem patrzec co model pokaze ze swojej strony.

post-16748-0-59051100-1500756204_thumb.jpeg

post-16748-0-57105100-1500825125_thumb.jpeg

Opublikowano

Model poziom światowy. Podejście i otoczka poziom nieokreślony. Ktoś kto decyduje się na taki model nie potrzebuje asysty trymera. W tych modelach trudno mówić o oblatywaniu i ustawianiu trymowaniu stresowym. Mam modele Extreme Flight wszystkie latają świetnie. Żeby ten model sprawił stres i wymagał skupiania trzeba by wsadzić do środka kilka kilo ołowiu. Przesuwane środek ciężkości za połowę płata nic niepokojącego się nie dzieje. To są modele które po poskladaniu bierzesz i lecisz. Można bawić się mikserami itp ale na pierwsze starty nie ma się co podniecać. W moim przypadku nawet złomy pokrzywione Cm pro w którym brakuje trymera idzie ujezdzić. Ktoś kto wchodzi w poważne modele ma raczej na tyle wprawy, że czuje gdzie model ucieka i do uzyskania wysokości sam sobie drążek przesunie i zrobi swoje neutrum trzymając oddane na wysokości itp.

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Opublikowano

Oj Radek Radek... Zapewne jak oblatywałeś swojego pierwszego Extreme Flight'a tej wielkości nie miałeś nawet namiastki stresu i od razu robiłeś zawis 2cm nad ziemią? No comment...

Opublikowano

Kolejny przykład dla którego część osób nie chce nic na forum zamieszczać. Każdy lata jak chce i może. Przecież to ma być fun i frajda, a nie pręgierz. Jeśli mi się jakiś temat nie podoba, lub umiejętności autora wydają mi się mizerne to nie zabieram głosu. Powtórzę za Kolegami z działu szybowców, chcesz się sprawdzić i napompować własne ego to startuj w zawodach. Jakoś nie widzę by Polacy w akrobacji byli czołówką. Takie docinki są po prostu bez sensu.

Model fajny, z potencjałem, gratuluję oblotu :)

Opublikowano

Widziałem jak Andrzej lata i lata dobrze o tym też napisałem, ale każdy czyta i rozumuje na swój sposób,a interpretacje przeczytanych postów są dziwne. Najlepszą pomocą dla pilota jest nie przeszkadzać. W žadnym wypadku nie padły tu złośliwe docinki, a jedynie suche fakty. W którym miejscu napisałem coś co nie jest zgodne z prawdą?

 

Mój post był w obronie umiejętności Andrzeja i w obronie marki EF którą zdaje się niektórzy sprowadzają do poziomu 0. Te modele są dopracowane i tworzą je ambitni.

 

 

 

To czy model jest świetny to za wczas po 6 lotach. Nie spotkałem się z modelem który by świetnie robił wszystko. Mx jest mało prezyzyjny bo krótki, ale wykonuje bardzo ciasne figury. Edge jest dobry na kątach w harrierze,ale słabo robi autorotacje.Laser,którym latam nienaturalnie się przeciąga nie zrywa struga jak inne akrobaty.

 

Można powiedzieć MX świetny bo wystartował i wylądował teraz jest podtekst złośliwy lecz nadal prawda.

 

 

 

Jeżeli rozmowa jest o modelu 1 klasa to poziom dyskusji nie powinien się sprowadzać do walki z trymerami bo to jest jak zacząć albo powitalnia.

 

Pompowanie ego zaczyna się kiedy podłącza się do tematu ktoś od kogo bije w słowach totalny brak wiedzy i pisze tylko,aby poczuć,że przynależy do grupy.

 

Trzymajmy jakiś standard.

 

Grzegorz

 

Stres mam w pracy z hobby czerpie prxyjemmość. Nowy model- ciekawość nie stres.

Opublikowano

Pompowanie ego zaczyna się kiedy podłącza się do tematu ktoś od kogo bije w słowach totalny brak wiedzy i pisze tylko,aby poczuć,że przynależy do grupy.

 

Rozumiem, że to do mnie. Nie bardzo trafiony argument, gdyż latam tylko i wyłącznie dla własnej przyjemności, w większości przypadków sam lub w grupie zaprzyjaźnionych Osób i średnio, żeby nie powiedzieć wcale obchodzą mnie jakieś inne grupy, czy czyjeś zdanie. Nie przypominam sobie bym aspirował w tym wątku do bycia guru modelarstwa, a skoro pozytywna ocena modelu i dodawanie otuchy właścicielowi odbierane jest jako przejaw totalnego braku wiedzy to tylko ponownie potwierdzasz to co napisałem.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.