Skocz do zawartości

Treningowy model na uwięzi trochę inaczej.


leszek-bart

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, kszczech napisał:

W modelemax.pl są linki.

Są 0.3 mm. i 0.5 mm.Pierwsze są za delikatnie, drugie za grube na jego modele.Leszek powinieneś szukać coś pomiędzy 0.35 a 0.38 mm.Do juniora te 0.35 tak do 18 metrów.A do Legancy coś jak 0.35-0.38mm do 19.5 metra.Mam te z modelemax 0.30mm. zrobione na prawie 18 m. To używam do dwóch modeli silnik 4.5 cm i cieżar do lotu z paliwem 1000+ to wytrzymują ale jak bym miał trochę grubsze to bym zmienił.Z 30 lotów zrobiłem bez problemu ale przyglądam im się uważnie.Jak bym gdzieś znalazł 0.35-0.38 mm.sam bym kupił.Mam takie ale combatowe ale za krótkie do większych modeli.A 0.42 mm.  niecałe 20 metrów używam do WEBRY 10 cm.to trochę za dużo bo widać łuk większy na linkach.stawiaja opór.Albo mocniejszy motor 12.5 cm albo cieńsze linki.W Brodak są ale ja nigdy nie zamawiałem w USA. No i ich numeracja.Trzeba trochę czasu poprzeliczać . Tak że podłączam się do Leszka szukam 0.38 mm. 21,5 metrów.(Zawsze można skrócić).

Jest jeszcze inne wyjście.Kupić że wschodu cała szpule linki 0.38 mm na 50 kompletów linek F2D.Zrobić parę (3-5) kompletów sobie a resztą pół Polski by obdzielił🤣😂🤣😂😁😁😁.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jestem 100 lat za murzynami.Ale kleić linki?Stal i CA strach sie bać.Zero spojenia.Nigdy bym tego nie zastosował ,ze względu na gapie,a ponoć bezpieczeństwo to na pierwszym miejscu.

2 godziny temu, leszek-bart napisał:

Są inne sposoby niz lutowanie , teraz się klei SuperGlu  i okreca nicią najlepiej kewlarową . . Mój model Legacy lata teraz na linkach zarobionych własnoręcznie .

Ty już Leszek daleś pokaz jak naprawić urwane linki.Wiec moze nie doradzaj.Bo mozesz kogoś uszkodzić i kryminał gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek ma rację ,teraz oczka w linka zarabia się na cjanoakryl lub Super Glu jak kto woli  i nitkę . Sam tak naprawiłem zerwane cięgło w skrzydle i poleciałem w konkursie uprzednio przechodząc próbę naciągu całego układu sterującego siłą ok 18 kg. co do zerwanych linek to jeżeli dobrze się to zrobi to jest to dopuszczalne i nic w tym dziwnego. Naprawione linki muszą i tak przejść próbę naciągu równą 10 krotnej wagi modelu nie więcej jak 20 kg. Na własne oczy widziałem jak jeden z kolegów w zamierzchłych czasach latał na sztukowanych linkach i to obu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.