japim Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Nie uruchamiać silnika? A tak na serio to ta maź to nic innego jak olej ze spalin który jest potrzebny do smarowania. Nie chcesz mieć mazi to zmień silnik na benzynowy albo elektryczny... Tego cholerstwa jest 20% w paliwie i nie spala się w całości... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Tak myślałem że to olej, ale myślałem że mieszanka za bogata, ale jeśli tak to nie ruszam. Zauważyłem jednak kolejny problem, silnik nie gaśnie, nawet jak ręcznie zamknę przepustnicę do końca. Gaśnie za to jak już chwilę pochodzi zaczną się stabilizować obroty, już mam nadzieję że wszystko super, a on po chwili zaczyna pyrkać nierówno i gaśnie, nawet jak w czasie pyrkania dodam gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bynek Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Wszystko jest prawidłowo, silnik ma warczeć i pluć olejem. I nic na to nie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Kiedyś nie polecano Super Tigera bo ciężki dla adepta i kaprysny. Dziś to chyba potwierdzasz;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Marcin troche racji ma . Sa silniki "lzejsze" i "ciezsze" w obsludze....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Aby zaprzeczyć słowom Marcina, ustawię ten silnik sam, ściągnąłem już instrukcję obsługi, więc dam radę. Opanowałem już odpalanie za 1 strzałem to i dam radę go ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Zalesvw, jak się ma pojęcie i troszke doświadczenia, dlago pisałem że dla adepta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bynek Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Najczęściej ssie lewiznę przez uszczelniacz/oring pod gaźnikiem lub częściej przez łożysko przednie. Tylko wymiana łożyska pomaga, oczywiście na takie z uszczelniaczem (kryte). A może kolega rozwinąć tą teorie z wymianą łożyska przedniego z uszczelnieniem? Które lepiej uszczelniają, te z metalowa osłoną czy te z gumową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Z mojego doświadczenia wynika że łożyska RS lepiej uszczelniają od Z, czyli te z plastikowo-gumowymi osłonkami. No i teraz zaczynam walkę. Na zdjęciu zdjęcie całkowicie zamkniętej przepustnicy, zaznaczone 2 szeliny którymi pewnie dostaje się powietrze. Pytanie. Czy te szczeliny trzeba zlikwidować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 No a co mam zrobić aby motor zgasić, bo w tej pozycji przepustnicy silnik pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Musisz poluzowac ta czarna śrubę na płaski wkretak, ona ogranicza zamknięcie przepustnicy. Wtedy ta szczelina się domknie. Ta druga, na zdjęciu w mniejszym kółku, się nie przejmuj, to zapewne frez w którym się porusza przepustnica na tej czarnej śrubie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Daras, dlaczego nie chcesz posłuchać porady i dalej z uporem maniaka szukasz dziury w całym? Silnik pracuje bo ssie lewe powietrze, szczelny motor nie powinien pracować na tak małej szczelinie w gaźniku, szczególnie o tak dużej pojemności. gdyby to było 2ccm to ok, taka szczelinka wystarczy, ale nie przy 23ccm... Powinieneś uszczelnić silnik, a potem regulować, a nie kręcić na prawo i lewo czym popadnie. Chyba szkoda mojej gadaniny, bo jak groch o ścianę, rób jak chcesz, ja spadam. Nara. Nie unoś się ale popatrz dokładnie na zdjęcie.Ktoś ten silnik przerobił pod benzynę,ma założony pierścień pod czujnik i jeżeli był eksploatowany na oryginalnym gaźniku to ustawienia są bardzo ubogie dla metanolu i może pracować przy tak przymkniętej przepustnicy.A nieszczelności swoją drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daras Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Daras, dlaczego nie chcesz posłuchać porady i dalej z uporem maniaka szukasz dziury w całym? Silnik pracuje bo ssie lewe powietrze, szczelny motor nie powinien pracować na tak małej szczelinie w gaźniku, szczególnie o tak dużej pojemności. gdyby to było 2ccm to ok, taka szczelinka wystarczy, ale nie przy 23ccm... Powinieneś uszczelnić silnik, a potem regulować, a nie kręcić na prawo i lewo czym popadnie. Chyba szkoda mojej gadaniny, bo jak groch o ścianę, rób jak chcesz, ja spadam. Nara. Dlaczego napisałeś że nie chcę posłuchać Twojej rady, skąd wyciągnąłeś takie wnioski, bo ja nie bardzo rozumiem? Dlatego że zapytałem dlaczego nie mogę zgasić silnika? Rozumiem że najpierw musze go uszczelnić a potem dopiero pytać jak go zgasić tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Silnik pracuje bo ssie lewe powietrze, szczelny motor nie powinien pracować na tak małej szczelinie w gaźniku, szczególnie o tak dużej pojemności. gdyby to było 2ccm to ok, taka szczelinka wystarczy, ale nie przy 23ccm... Jako użytkownik onego silnika akurat tutaj się nie zgadzam. Ten tak ma. Malutka szczelinka i pracuje. Trzeba go zamknąć całkowicie aby zgasić a i tak chwile po zamknięciu jeszcze podyma. Ja swojego ustawiam tak aby całkowicie zamknięty był przy max wychyleniu dźwigni. Poziom otwarcia do pyrkania ustalam na aparaturze wychyleniem, a całkowite zamknięcie również na aparaturze w funkcji kill gas czy jakoś podobnie. Niemniej lewe powietrze bierze kolegi ony silnik i ni ma chyba nadziei aby sam namierzył nieszczelność. Ale trzymam kciuki. W moim musiałem nacinać rowki na beczułce i założyć bardzo cienkie oringi. Poza tym jest to bardzo dobry silnik i naprawdę nie wymaga wiele czułości, aczkolwiek nie radzę zakładać tłumika typu pits bo dźwięk staje się nie do wytrzymania!!! brrr!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi