KRY3 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Mirku ,możesz uwzględnić moją osobę w temacie osłon ,ją na swoją usiadłem i połamałem :-)więc 2 sztuki przyjmę,zakupie znaczy się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viper Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Dziś polatałem po raz kolejny extrą, na wymienionym (oryginalnym) podwoziu i dużych piankowych kółeczkach, więc lądowanie i start z nierównej trawki nie stanowił problemu. Powiem tak model lata bardzo poprawnie, na moim setupie ma znaczny nadmiar ciągu, nie ma tendencji do przeciągania, pięknie szybuje, dość łatwo ląduje ale... Gdybym zrobił go jako pierwszy model konstrukcyjny i na nim oswajał się latać modelami konstrukcyjnymi byłbym pewnie mega zadowolony, a ja kupiłem go chyba z 2 lata temu, budowałem na raty zrywami i skończyłem w momencie gdy mam i latam juz Addictionem 3d i extrą 260 z PA, a mam też katankę mini z PA (ostatnio nielotna ze względu na awarię silnika) i tamte modele mogą więcej. Tzn. modele z PA są modelami do 3d i ich jedynym ogranicznikiem są moje umiejętności, ta extra lata bardzo fajnie, pewnie do tradycyjnej akrobacji czy do oswajania sie z modelami konstrukcyjnymi jest idealna, ale nie jest to model do 3d, albo inaczej ja nie posiadam wystarczających umiejętności do takiego jej wykorzystania, a te same umiejętności wystarczają do figli modelami PA. Powiem jeszcze jedną rzecz może niepolityczną, jak tak się zastanowiłem cena samego zestawu + folia pokryciowa (kupiłem dobre lekkie, nie pierwsze z brzegu i nie najtańsze), rura węglowa (w zestawie metalowa) ilość kleju + drobna galanteria i przede wszystkim ilość czasu ( a z tym u mnie nie jest najlepiej, albo dłubię, albo latam) to sumaryczna cena wyszła niewiele znów taniej od ARF-a. Owszem poskładanie modelu z puzelków, ulotnienie go daje satysfakcję, ale skoro już sobie udowodniłem że mogę, to jednak wolę ARF-y i przeznaczyć czas na latanie. Podsumowując model bardzo udany, jakość zestawu wyśmienita, ale model nie dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY3 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Koledzy,jak w waszych Extrach, model reaguje na ster kierunku? w moim egzemplarzu oraz kolegi z "podwórka" użycie steru kierunku powoduje znaczne obniżenie lotu (przepadanie), a nie skręt, a lot na żyletkę jest nie możliwy. Jak jest u was? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Samym sterem kierunku nie da się za bardzo skręcać. A co do żylety to zaczęła mi wychodzić po przeniesieniu środka ciężkości do tyłu o około 8mm. Zastanawiam się czy nie przesunąć go bardziej. A jak by były te maski dostępne, to też bym ze dwie chętnie przyjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek z Lublina Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam. Chciałbym zawiadomić wszystkich zainteresowanych , ze już są dostępne osłony silnika do mojej Extry 300. Chętnych proszę o kontakt na adres email: mirek-gal@wp.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIP Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witam. Czy ktoś w swojej extrze zrobił przez przypadek 2x prawe skrzydło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Tak mnie się udało ... ale może nie prawe a dwa lewe ale na szczęście udało się wyciąć pierwsze żebro przy kadłubowe i je obrócić i z dwóch lewych zrobiła mi się w końcu pasująca para model ma się dobrze i lata świetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIP Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 U mnie jest tak że zrobiłem 2 prawe skrzydła ale dowiedziałem się że są symetryczne dlatego też nie wiem czy będzie potrzeba podmieniania. Wystarczy u mnie przenieść mocowanie niżej skrzydła do kadłuba i serwo to tyle. Tylko właśnie się zastanawiam czy będzie w miarę prosto latać Można było się zamienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Co prawda mnie się nie zdarzyło zrobić dwóch lewych albo prawych ale dmucham na zimne robiąc tak http://forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=4&t=337&start=20 Jeżeli profil jest symetryczny a wygląda mi to na 63012 ( w pierwszych wersjach chyba 0012) to będzie latać prosto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIP Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Mam nadzieję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Cześć, Od pewnego czasu składam Extra 300. Jest to mój drugi samolot w hangarze ale pierwszy samolot konstrukcyjny wykonany z drewna. Stan prac na dzisiejszy jest trochę inny niż na załączonym zdjęciu :-) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdanek89 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Chciałbym się też pochwalić swoją Extrą. To mój pierwszy samolot, więc popełniłem pewnie sporo błędów, ale dużo się przy tym nauczyłem. Na początku byłem trochę przerażony, bo balsa mi pękała w rękach...potem było już trochę lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Panowie biorę się za zakup wyposażenie do tej Extry. Obecna waga samolotu to 733g. Na wagą złożyło się: 1. Samolot z folią, 2. Aluminiowa rurka w skrzydłach, 3. 4x serwa (dwa w skrzydłach i dwa w kadłubie), 4. Podwozie z kołami. Czy takie wyposażenie będzie odpowiednie z zapasem mocy ? Silnik: http://www.avifly.pl/gt281209-kv1060-408w-emax-p-941.html#!prettyPhoto Śmigło: 11x5,5 lub 12x6 Regulator: 50A http://www.avifly.pl...emax-p-268.html Akumulator: DUALSKY 11.1V/1750MAH 45C/6C Proszę o ewentualne propozycję z odnośnikiem do sklepu. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRY3 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Przemku, to co podałeś może być, ale moim skromnym zdaniem kup pakiet 2200mA ze względu na wyważenie modelu (na takim latam i mam go max z przodu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Darek może być ? Oprócz baterii co byś zmienił ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Ja bym dał mocniejszy silnik tak z 500 W. W tej Extrze mam siknik Turnigy 3536/6 1250 kv 500W i latam na śmigle 10x5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 W niedziele odbył się pierwszy lot. Parametry modelu to: Silnik: GT2815/06 KV1280, 480W Regulator: B 50A Emax Akumulator: DUALSKY 11.1V/2250MAH 45C/6C Śmigło: 10x7 Waga ~ 1300g. D/R: 50% Wiatr ~ 3m/s Materiał jest kiepskiej jakości ale lepszy taki niż żaden. Po locie mam do do wymiany podwozie. Chyba za słabo to przykleiłem bo urwało się podwozie wraz z dwoma sklejkami, do których to przykręciłem. Nic więcej się nie stało. Ciężko powiedzieć coś więcej. Czuć wagę modelu, pomimo to latało się fajnie kompletnie inna bajka niż mały Funbat. Ten model lata wyżej i szybciej Panowie możecie podrzucić foty jak montujecie wyposażenie w samolocie ? I jak wyważanie model jak leży normalnie czy na plecach ? http://www.youtube.com/watch?v=qyTliTg7qfM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Gratuluje Przemku udanego oblotu U mnie wygląda to tak Pakiet mocuje za pomocą rzepu tylko pod pakietem mam przyklejoną do kadłuba matę nanocząsteczkową, zakupioną kiedyś tam w biedronce. Tak że rzep trzyma pakiet od góry i dołu a mata zabezpiecza pakiet przed przesuwaniem się do przodu czy do tyłu. Odbiornik mam mocowany na rzepie. Co do wyważenia to ja wyważałem swoją Extre normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Ile waży Twój model ? Aha zapomniałem. Podwozie masz normalnie przyklejone ? a następnie przykręcone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Mój model waży do lotu 1,1 kg. Podwozie mam tylko przykręcone śrubami metalowymi M4, które były dołączone do zestawu. Jedyną zamianą w moim podwoziu to było to że zrobiłem je z cieńszego kawałka duralu niż był załączony w zestawie bo było bardzo sztywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.