japim Opublikowano Środa o 09:28 Opublikowano Środa o 09:28 A co tym razem wsadziłeś? Może jakiś skrót historii?
pacek Opublikowano Środa o 10:29 Opublikowano Środa o 10:29 zaczęło sie od zeonha 38 z przekładnią, okazał się trochę za słaby i ciężki, trzeba było prawie 4 kg ołowiu w nos wkładać, potem szybka decyzja na elektryka dostępnego na szybko, decyzja dualski ga 6000, i zasilanie 12s 6200, mocy w brud śmigło niestety mniejsze 24/12, niby ok ale wył (warczał) jak potępiony no i wersja ostateczna silnik z ali od drona rolniczego hobbywing X9 Plus. wróciło duże smigło 32/18 wywaliłem tylko zespolony regulator, bo nie mieścił sie pod atrapą silnika i zostałem na tym co miałem też hobbywingu. Normalny lot przy 1/3 - 1/2 gazu wtedy ciągnie 50 -60 A obroty max coś około 4tys. ma dużo przyjemniejszy dżwięk, moc oddaje łagodniej a ma jej tyle, że zauważalne jest lepsze wznoszenie. Airco na tym napedzie bez problemu robi pętle i beczkę. były obawy czy sie nie poskłada , ale przeżył generalnie ten naped jest dużo przyjemniejszy w locie. 4
paulusr Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu Potwierdzam. Charakterystyka tego napędu jest prawie idealna dla tego modelu. 1
paulusr Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Z tym wiechciem prezentuje się tez lepiej. 1
Rekomendowane odpowiedzi