TwinB Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego wszystko to sklejka tył lipowo balsowa elementy podłużne przednie sklejka topolowa panama wręgi, mocowania podwozia i baldachimu sklejka lotnicza fińska prety imitujące rurki włókno szklane fi 2,5 wycinam to na swojej frearce frezem fi 2mm to co widać wazy jak na razie 1100G 2
MirekC Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego A więc lekko, mocno i taniej. A sprzęcior do cięcia imponujący. Dzięki za podpowiedź. PS będzie konkurent dla "KESTO" ale to dobrze będzie "ICH" więcej. Pzdr.
Modelarz 2123 Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego Ale jak byście zrobili jakiś wspólny lot to by było ładnie?
TwinB Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego 6 minut temu, Modelarz 2123 napisał: Ale jak byście zrobili jakiś wspólny lot to by było ładnie? hahaha gdzie to u mnie do latania, ja mam dopiero kilka sklejek połączonych w całość zresztą mój będzie 1/4 i spalinowy 2 godziny temu, MirekC napisał: PS będzie konkurent dla "KESTO" ale to dobrze będzie "ICH" więcej. to tez nie przynajmniej jak na razie nie potrafię odtworzyć takiego stopnia makietowości, ale będę się starał ale mam jedna choć przewagę toż to Lublin RXIII a ja tez jestem z Lublina 1
MirekC Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego No pewnie, lokalny patriotyzm jak najbardziej, a u nas one latały wkoło Pucka i okolic.
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. TwinB Opublikowano 9 Lutego Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 9 Lutego następne elementy w kolejce do wycięcia tak to ma wyglądać po wklejeniu 5
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. TwinB Opublikowano 9 Lutego Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 9 Lutego ale to nie koniec okucia do zamontowania w kadlubie i cały czas drukują się formy pod laminaty 7 1
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. TwinB Opublikowano 11 Lutego Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 11 Lutego Plan wykonany zaczyna to przypominać kadłub samolotu, ale nie mam co kleić musze cos wyciąć no i te nieszczęsne laminaty zrobić, nie lubię tego 9 1
TwinB Opublikowano 13 Lutego Opublikowano 13 Lutego plan na ten tydzień jest ambitny ale myślę ze realny zobaczymy czy sie uda 4
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. TwinB Opublikowano 18 Lutego Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 18 Lutego No i udało się co prawda nie jestem takim mistrzem laminatu jak kol Kesto, ale jest równo, gładko i wszystko pasuje na miejsce Połączenia blach i nity się dorobi przed malowaniem 12
MirekC Opublikowano 18 Lutego Opublikowano 18 Lutego Udało się i to jak !. Czekam na jeszcze, ta zabawa w porównywanie jest całkiem fajna. Ale, ale widzę... "piknego"?? Saito , no to maszyna będzie pięknie grała. Sam mam nową 100 i 40 w Tempeście. Pzdr.
kesto Opublikowano 21 Lutego Autor Opublikowano 21 Lutego Dałeś bardzo dużo wręg w tylnej części kadłuba. Nie są tam potrzebne, to zbędny ciężar. Jeśli dasz radę, to postaraj się je pousuwać. 1
MirekC Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego 18 minut temu, kesto napisał: Dałeś bardzo dużo wręg w tylnej części kadłuba. Nie są tam potrzebne, to zbędny ciężar. Jeśli dasz radę, to postaraj się je pousuwać. Faktycznie trochę gęsto, szczególnie ważne w części ogonowej ale jeśli uznamy to za element "wyważający" to czemu nie, ale to moje prywatne podejście. Pzdr.
TwinB Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego 2 godziny temu, kesto napisał: Dałeś bardzo dużo wręg w tylnej części kadłuba. Nie są tam potrzebne, to zbędny ciężar. Jeśli dasz radę, to postaraj się je pousuwać. Cały tył jest ze sklejki lipowo balsowej, wiec o polowe lżejszej niż brzozowa Tam nie ma żadnych listewek sosnowych tylko cienka balsa To jest model spalinowy wiec trzeba go za ogon przytrzymać i przypiąć do ziemi przy grzaniu silnika i nie może to sie połamać Zresztą wszystkie moje modele buduje w podobny sposób zawsze wolę 2 delikatne wręgi niż 1 ciężka ale mocną i jak na razie się to sprawdza, wychodzi lekko oraz mocno ps tak wiec ten tył tylko wygląda masywnie a jest bardzo lekki, a płótno i tak nigdzie nie dotyka kratownicy 2
MirekC Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego 1 godzinę temu, TwinB napisał: Cały tył jest ze sklejki lipowo balsowej, wiec o polowe lżejszej niż brzozowa Tam nie ma żadnych listewek sosnowych tylko cienka balsa To jest model spalinowy wiec trzeba go za ogon przytrzymać i przypiąć do ziemi przy grzaniu silnika i nie może to sie połamać Zresztą wszystkie moje modele buduje w podobny sposób zawsze wolę 2 delikatne wręgi niż 1 ciężka ale mocną i jak na razie się to sprawdza, wychodzi lekko oraz mocno ps tak wiec ten tył tylko wygląda masywnie a jest bardzo lekki, a płótno i tak nigdzie nie dotyka kratownicy
TwinB Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego Kawałek mojego rysunku na czerwono jest zaznaczone CG gołym okiem widać ze ten samolot nie będzie miał żadnych problemów z wyważeniem, a nawet trzeba uważać żeby nie był za ciężki na przód przy silniku co wazy 2kg wymiary w mm ? 3
RobRoy Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego W dniu 22.02.2024 o 00:32, TwinB napisał: a nawet trzeba uważać żeby nie był za ciężki na przód przy silniku co wazy 2kg Jak by był problem, to przełożysz amunicję i ręczne granaty dla strzelca bardziej w stronę ogona ..... ? 1
TwinB Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Malo zrobiłem w tym tygodniu, wiec zmiany sa nie wielkie, ale zawsze cos do przodu i w realu tak się tylko wydaje ale sporo z tym zabawy 4
MirekC Opublikowano 25 Lutego Opublikowano 25 Lutego Godzinę temu, TwinB napisał: Malo zrobiłem w tym tygodniu, wiec zmiany sa nie wielkie, ale zawsze cos do przodu i w realu tak się tylko wydaje ale sporo z tym zabawy Niemałym wyzwaniem jest podwozie, kiedy pierwszy raz oglądałem rysunek z Małego Modelarza to, wysilałem mózgownicę, by zrozumieć jak to działa. To prawdziwe wyzwanie dla modelarza "ślusarza", wiec śledzę z uwagą. W końcu po co wyważać otwarte drzwi. 1
TwinB Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego W dniu 25.02.2024 o 18:38, MirekC napisał: Niemałym wyzwaniem jest podwozie, kiedy pierwszy raz oglądałem rysunek z Małego Modelarza to, wysilałem mózgownicę, by zrozumieć jak to działa. To prawdziwe wyzwanie dla modelarza "ślusarza", wiec śledzę z uwagą. W końcu po co wyważać otwarte drzwi. zainspirowałeś mnie, miałem brać się za usterzenie ale niech będzie podwozie 1
Rekomendowane odpowiedzi