Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No i jak to bywa z budową modeli do których nie ma dokumentacji, przyszedł czas na zmiany. Musiałem przerobić osłonę chwytu powietrza do gaźnika i zmienić jej kształt na bardziej kanciaty. Wynikało to ze zdjęć, które otrzymałem od naszego forumowego kolegi Kazika R. któremu bardzo dziękuję za unikalne fotografie Lublina.

r299.jpg

r304.jpg

r305.jpg

  • Lubię to 2
  • Dzięki 1
Opublikowano

  Podglądam cały czas Krzysiek twoje poczynania i jestem pod wrażeniem powstawania kolejnego dzieła o wartości wręcz-..muzealnej..Pewnie chłopaki z Pucka..uśmiechają się do ciebie...he,he,he,he

Opublikowano
W dniu 16.10.2021 o 14:07, Kazik.R napisał:

  Podglądam cały czas Krzysiek twoje poczynania

Cieszę się. Mam nadzieję, że jak znajdziesz jakiś błąd, to mi powiesz.

Kolejny drobiazg przy modelu.

r309.jpg

r308.jpg

r307.jpg

r306.jpg

  • Lubię to 3
  • Dzięki 1
Opublikowano

W Lublinie były stosunkowo duże lotki, a co za tym idzie - występowały spore siły na drążku sterowym. Dodatkowe skrzydełko miało na celu zmniejszenie tych sił. Takie wspomaganie:)

We współczesnych samolotach akrobacyjnych też się to stosuje.Yakovlev / Jakowlew Yak-55 / Jak-55  RA-3399K  Flugtag Breitscheid 2008 Breitscheid (EDGB) 2008-08-17 � Karsten Palt, ID 1371SP-EED Private XtremeAir XA-41 (Sbach 300) photographed at Poznan-Krzesiny AB (EPKS) by Stefan Mieszkowski

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.