Skocz do zawartości

Pzl 11 c


model

Rekomendowane odpowiedzi

PZL 11 skończona na 99% zostało polakierować kadłub i zamontować wyposażenie jak w przypadku Focke Wulfa ( mam jeszcze trochę czasu do oblotu).

Zastrzały są za szeroko ale zauważyłem dopiero jak malowałem ?trudno musi zostać, waga wyszła bardzo ładna niecały kilogram z serwami.

 

 

IMG20210714153610.jpg

IMG20210714153357.jpg

IMG20210714153445.jpg

IMG20210714153416.jpg

IMG20210714153347.jpg

IMG20210714153306.jpg

IMG20210714153250.jpg

IMG20210714153740.jpg

IMG20210714153903.jpg

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
19 godzin temu, nJerzy_R napisał:

Model ładny. A zdjęcie z cyklu "znajdź różnicę"...

B_Hieronim_Dudwal_113_eskadra_samolot_10_no_8_70_lotnisko_C.jpg.8406b1ae83c2c147fdc6baf725019284.jpg

zdjęcie ze strony: https://www.polskie-samoloty.pl/pzl-p11c/

Napisy na stateczniku powinny być w kolorze czerwonym ? Jak źle odpowiedzialem to nie podpowiadaj będę szukał dalej ?

17 godzin temu, Marek_Spy napisał:

Model super tylko gdyby był spalinowy bo to cały urok jak pyrczy i czekam na filmy

Dzięki ? może faktycznie czas na jakąś spaline.... 

10 godzin temu, Grifon napisał:

Nareszcie!

No troszku się zeszło 3.5 roku ? ale już jest gotowy do latania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, model napisał:

No troszku się zeszło 3.5 roku ? ale już jest gotowy do latania.

To i tak nie najgorszy czas (przynajmniej jak na moje standardy ;) ). Grunt że dokończony i poleciał.

Gratuluję modelu, jestem fanem PZL-ek :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że nie masz możliwości czy chęci na spaline ale to sama radocha paliwo trochę może i drogie ale latasz ile chcesz  bo zatankujesz i lecisz ( oczywiście ile masz energii w pakiecie serw ). Obecne silniki żarowe nie sa az tak trudne do regulacji jak kiedyś samozapłony a temat ciekawy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, nJerzy_R napisał:

Szachownice...

 

5 godzin temu, motfil napisał:

I niebieski pasek na skrzydle  .

Oki do przemalowania spokojnie? 

Że też nikt wcześniej nie dał znać że cuś nie tak.... 

3 godziny temu, Marek_Spy napisał:

Piszesz że nie masz możliwości czy chęci na spaline ale to sama radocha paliwo trochę może i drogie ale latasz ile chcesz  bo zatankujesz i lecisz ( oczywiście ile masz energii w pakiecie serw ). Obecne silniki żarowe nie sa az tak trudne do regulacji jak kiedyś samozapłony a temat ciekawy.  

Dziękuję właśnie takich konkretnych argumentów potrzebuję od Ciebie i od Was do zaczęcia przygody ze spalinami ?

Co na pierwszy ogień? kompletowanie całego osprzętu itp. czy może w pierwszej kolejności zakup silnika?

5 godzin temu, nJerzy_R napisał:

Szachownice...

 

5 godzin temu, motfil napisał:

I niebieski pasek na skrzydle  .

Oki do przemalowania spokojnie? 

Że też nikt wcześniej nie dał znać że cuś nie tak.... 

4 godziny temu, Marek_Spy napisał:

Piszesz że nie masz możliwości czy chęci na spaline ale to sama radocha paliwo trochę może i drogie ale latasz ile chcesz  bo zatankujesz i lecisz ( oczywiście ile masz energii w pakiecie serw ). Obecne silniki żarowe nie sa az tak trudne do regulacji jak kiedyś samozapłony a temat ciekawy.  

Dziękuję właśnie takich konkretnych argumentów potrzebuję od Ciebie i od Was do zaczęcia przygody ze spalinami ?

Co na pierwszy ogień? kompletowanie całego osprzętu itp. czy może w pierwszej kolejności zakup silnika?

Obiecane filmiki

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję udanego oblotu!

Wreszcie się doczekał...  ?

Szachownice po nowemu, a powinny być po staremu, ale to pryszcz. To przecież nie jakaś super redukcja. Wygląda fajnie i lata fajnie. To najważniejsze.  ?

Silnik tylko właśnie...  ?. Nie warczy, latasz sam, nikt tam z tyłu nie wtrąca głupich komentarzy... Jakoś tak głucho-niemo na tych filmikach.  ?

Powinieneś był wrzucić tam jakąś spalinke, od razu było by lepiej...  ?

Zainwestuj na początek w silniczek, jakiś prosty i tani, taka 40ka w 2-takcie... Najbardziej popularne i jednocześnie uniwersalne. Będziesz miał motywację żeby skompletować resztę osprzętu, a na pierwszym takim tanim i prostym silniku nauczysz się obsługi i regulacji.

Nie ma co kupować od razu złotego saito czy o.s. bo na początku bardzo łatwo można zepsuć, a było by szkoda.

To tak z mojego punktu widzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję ?

Co do spaliny to myślałem nad nad os 40-46 2t  mógłbym taki silnik użyć w wicherku 25, RWD 5 czy innej prostej konstrukcji.

Co do ciszy i samotności na lotnisku to nie narzekam że nikogo nie ma w pobliżu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.