oki188 Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Cześć. Ostatnio wszystkie drobne przesyłki z Chin zamawiam na Aliexpress, ale nie wszystkie produkty które mnie interesują tam są dostępne. Za to są dostępne w Banggood.com. Ostatnio chodzi mi po głowie zakup taniej kabinki do śmigłowca i w tym sklepie jest akurat dostępna Możliwość dużego zaoszczędzenia kosztów w porównaniu do sklepu w PL jest nie ukrywam kusząca. Tu zaczynam się zastawiać nad opcjami które ten portal oferuje między innymi "ubezpieczenie przesyłki" od uszkodzenia lub niedoręczenia, oraz "ubezpieczenie taryfowe" o którym pierwsze słyszę a wynika z niego że jak przesyłka trafi na cło to zwracają całą wpłaconą kwotę. Dochodzi do tego delikatność wysyłanego towaru, aby nie przyszedł uszkodzony jak w przypadku jednego z forumowiczów. Stąd moje pytanie czy ktoś miał jakieś NEGATYWNE przypadki na tym portalu i jak firma rozpatruje takie roszczenia. Czy rzeczywiście te ubezpieczenia chodź tanie działają, czy jest to tylko nabijanie ludzi na Pozdrawiam.
Patryk Sokol Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Miałem parę przypadków zdechniętego sprzętu. Działa to tak, że bezpieczniej czuję się kupując w BG, niż w Polsce. Tzn. np kiedy padł mi flight controller to nagrałem filmik który pokazuje, że jak podłączę do USB, to diody się nie świecą i pieniądze były w dwa dni z powrotem. Jeśli paczka zaginie, to troszkę gorzej, bo czekać trzeba dwa miesiące na zwrot (co w sumie jest zrozumiałe, bo niktn ie chce zwracać kasy za paczkę która dotrze). Co do ubezpieczenia od ovatowania, to polecam używac wysyłki "European priorty line". ta zwyczajnie nigdy nie będzie trzepana przez polskich celników 1
lukas 39 Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Po wysłaniu filmiku z uszkodzeniami wysyłają nowy bez jakiś większych problemów ,natomiast ubezpieczenia od ,,niedoręczenia przesyłki'' jak najbardziej polecam .Wiem że PP pilnuje ubezpieczone paczki z BG ze względu właśnie na to ubezpieczenie . Co nie znaczy że paczka może nie zaginąć w końcu trochę drogi ma do przebycia.
oki188 Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 Cześć. Dzięki wielkie za opinie, zaryzykuję ale w komentarzu do zamówienia poproszę o solidne zapakowanie może akurat coś to pomoże i dotrze w całości. Co do skorzystania z opcji "European priorty line" to dość drogo sobie liczą, około 45 zł. Pozdrawiam.
miruuu Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 Bierz najtansza przesyłkę z trackingiem. Otwieraj paczkę nagrywając film telefonem. Wystarczy. Wyslą druga albo oddadzą kasę w razie uszkodzenia. Chyba, że masz parcie na czas to wtedy... nie wiem
robertus Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 Robię identycznie jak Mirek. Polecam ten schemat. Tracking koniecznie, ubezpieczenie też jak jest to są naprawdę groszowe sprawy. Nawet jak kupuję coś za 20zł to biorę tracking za np 7zł. Wiedza gdzie jest przesyłka w trakcie transportu uspokaja. A co do prędkości to ostatnio z Ali przyszło mi w mniej niż tydzień, a po Polsce wędrowało pocztexem.
oki188 Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Opublikowano 19 Lutego 2019 Zaryzykowałem i mimo tego kabina przyszła USZKODZONA Już zgłosiłem roszczenie reklamacyjne, zobaczymy jak je rozpatrzą.
Jarek1925 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 Czy ja dobrze wywnioskowałem że poprzez usługę "European priorty line" paczka przyszła Ci w 2 tygodnie? Czy wybrałeś inną metodę dostawy?
oki188 Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Opublikowano 19 Lutego 2019 Wybrałem najtańszą rejestrowaną chyba za 4,50zł "Air Parcel Register" Paczka wysłana 11.02.2019 doszła 19.02.2019 a więc w rekordowym czasie 8dni
Jarek1925 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 Jestem pod wrażeniem. Wybrałem właśnie GLS bo kiedyś w 14 dni paczki były u mnie a teraz trzeba i miesiąc czekać. Następną biorę priorytet pocztowy. I pewnie dojdzie szybciej niż paczki zamówione tydzień i 2 tygodnie temu. Coś się popsuło chyba że wszyscy zaczęli zamawiać tą metodą to i poczta zrobiła się szybsza.
oki188 Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Opublikowano 20 Lutego 2019 Dostałem dziś odpowiedź i zaproponowali mi 1000 punktów Banggood do wymiany na rabaty od 15 od 20% na kolejne zakupy lub 5% rabat na kolejne zakupy z pominięciem niektórych kategorii. Oczywiście nie zgodziłem się na żadne z zaproponowanych rozwiązań. Normalnie ręce opadają w Aliexpress od razu zwrócili by całą kwotę.
piotrwww Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Witam. Trochę odgrzany kotlet ten temat ale.....Damian opiszesz jak skończyła się twoja sprawa z kabiną?
zipp Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Moje 3 gosze o banggood ;-) na kanwie ostatniego zakupu: Jakoś mnie dziś naszła natrętna myśl, że zamówiłem coś niezwykle ważnego u naszych myfriendów tylko nie mogłem sobie przypomnieć co oraz gdzie.. Po ciężkim główkowaniu znalazło się: zamówiłem fajną ładowareczkę z funkcją pomiaru rezystencji cel na życzenie oraz testem serw i odbiorników. Okazało się, że zamówiłem to cudo 17/08/2019 w naszym nieocenionym banggood. No i dobrze, ale przy okazji niejako wyszło, że majfriendy estymują dostarczenie towaru (bez gwarancji rzecz jasna) na 2019-10-08 04:25:35 Order Type: Regular Order Placed Date: 2019-08-17 14:38:38 Payment Method: dotpay Shipping Method: Standard Shipping Ship From: CN Expected delivery date: 2019-10-08 04:25:35 Prawie 8 tygodni. Broń boże nie narzekam, ale jeśli potrzeba coś na już to na pewno nie Standard Shipping z BG. Fajnie też wygląda ta przybliżona estymacja z dokładnością do sekundy.. Myfriendy potrafią.
oki188 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 Witam. Trochę odgrzany kotlet ten temat ale.....Damian opiszesz jak skończyła się twoja sprawa z kabiną? Moja sprawa zakończyła się w ten sposób że po wymianie kilku maili (za każdym razem proponowali lepszą ugodę) zwrócili wpłatę jedynie bez kosztów transportu (8zł). Uszkodzonej kabinki nie musiałem odsyłać.
oko Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Prawie 8 tygodni. Broń boże nie narzekam, ale jeśli potrzeba coś na już to na pewno nie Standard Shipping z BG. Fajnie też wygląda ta przybliżona estymacja z dokładnością do sekundy.. Myfriendy potrafią. To typowe dla wszystkich sprzedawców z Chin i wynika raczej ze sposobu działania chińskiej poczty. Gdy nie wykupiłeś opcji śledzenia przesyłki, to tak to właśnie działa. Ale nie ma co marudzić, bo zazwyczaj wszystko odbywa się sprawnie a cena jest bardzo niska (dotowane przesyłki z Chin, widać po kosztach odesłania towaru ile to realnie kosztuje).
zipp Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Przecież nie marudzę, tylko cieszę się, że w sumie młody jestem to i pewnie doczekam.. Przesyłki z ali dochodzą najczęściej w ciągu ~4tyg. Takie mam niereprezentatywne porównanie typowości sprzedawców z Chin. Na tym tle BG się wyróżnia, bo mają chyba znaczący poślizg w czasie wysyłki..
oko Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Ali to nie jest jedna firma, ale tysiące niezależnych sprzedawców. Mają bardzo różne zasady wysyłki, nierzadko wysyłają z Turcji albo Szwecji. Ogólnie to jest naprawdę dziwne że cała ta machina przesyłek z Chin jakoś działa, całkiem nawet sprawnie. Więcej problemów miałem ze sprzedawcami z allegro i (zwłaszcza) olx niż z Chin. A przecież szanse dochodzenia swoich praw przed sądem w Szanghaju są w zasadzie żadne
robertus Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Kupuję na Banggood od wielu lat. To co mogę powiedzieć, to to, że generalnie jest OK, a czasem nawet bardziej. Miałem kilka przygód, ale wszystkie skończyły się pozytywnie. Boję się pomyśleć jak by to mogło wyglądać z naszymi sprzedawcami i kurierami, którzy karzą otwierać paczki przy kurierze bo inaczej spadaj na drzewo. Bo np zdarzało się, że przyszła paczka a w niej nie było jednego elementu, przyszły kabelki do mobiusa, ale samej kamery już nie. Przysłali następną. Wysłanie drugiego odbiornika RC gdy ten co dostałem jest zepsuty z pudełka to też nie problem. Warto robić zdjęcia lub lepiej film z rozpakowania. Piszę też dlatego, aby przestrzec przed sposobem przesyłki EU Priority Line. Może miałem pecha, ale oni zgubili mi przesyłkę i do tej pory nie doszła. Z tego co widziałem to wiele osób miało podobny problem. Po 60 dniach od zamówienia sklep wysłał ponownie produkty tylko poczta lotniczą i ta doszła po dodatkowych 30 dniach. Tak, że czekałem ponad 3 miesiące na towar ale w końcu dzisiaj dotarł.
padbaq Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 BG dobra platforma do zakupów lecz obsługa średnia. Często brak kontaktu. Dopiero po kilku wiadomościach odpisują Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
kulfon250 Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 Kupowałem tam wiele rzeczy i z reguły było OK, a były to czasem ogromne pudła np. modele samolotów. Generalnie problem jest w tym jak opakowany jest model przez producenta. Jak dobrze dochodzi oki, jak kulawo to dochodzą strzępy. Miałem tak z małym zestawem modelu RC z balsy. Model zapakowany był w pudełko z papieru niewiele twardszego jak papier ksero. Około 30% elementów doszło uszkodzonych. Nie poddali się od razu, ale po jakimś czasie i kilkunastu wpisach z fotkami na ich FB, zwrócili mi pieniądze za model. Popisowym numerem jaki mi kiedyś wykręcili, kupiłem drobiazg AGD, zepsuł się, odpisali mi bym poszedł do jakiegoś sklepu w okolicy by mi to naprawili Generalnie wolę HobbyKinga, jest ciut droższy, ale lepiej działają wysyłki i sporo mają w sklepie w EU, więc nie trzeba czekać po 30 dni i więcej. Ostatnio rejestrowana przesyłka szła 2 miesiące.
Rekomendowane odpowiedzi